וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע אחרי התבוסה: "להחליף חצי מהשחקנים". טורקיה: "ג'ון אוגו יחתום בימים הקרובים בטרבזבונספור"

26.5.2019 / 8:16

תחושות קשות במועדון עם תום העונה והתבוסה ה"סמלית" למכבי תל אביב: "עשינו כאן טעויות מטורפות, זה סגל כל כך רע". אלונה ברקת תצטרך "להתגמש" ולהשתתף בשכרם של השחקנים שיעזבו, ביניהם אולי האסלביינק. בטורקיה מאשרים: אוגו עומד לחתום ולהצטרף לוואקמה

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הפועל באר שבע מארחת את אתלטיקו מדריד

עיקרי הדברים:

- שחקן בקבוצה מודה: "תם עידן, זה לא רק ההפסד הזה ואובדן האליפות".

- "צריך להחליף חצי סגל": לאלונה ברקת לא תהיה ברירה אלא להשתתף בשכרם של שחקנים שיעזבו.

- ברק בכר מאמין ביכולתו לשנות את המצב.

- נייג'ל האסלביינק ספג שריקות בוז ועשוי לעזוב.

- בטורקיה טוענים: ג'ון אוגו יחתום ביצים הקרובים בטרבזבונספור.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ולאדן איביץ' מרחיב את הצוות המקצועי ונלחם על אלי דסה
בית"ר ירושלים: שמואל שיימן התבקש למצוא קבוצה חדשה
ברק בכר: "אם הייתי בקהל גם אני הייתי שורק בוז". אוגו בכה: "הגעתי ילד, ואני עוזב גבר"
מרקו בלבול: "לא חלמתי על זה". קרים פריי נפרד? "אולי עוד נתראה"

seperator

1.

אף שהשיגו את הכרטיס המיוחל למוקדמות הליגה האירופית, בהפועל באר שבע לא נמצאו אמש (שבת) פנים מחייכות בטרנר. התבוסה המשפילה כל כך למכבי תל אביב באצטדיון שידע לשאוב עבור הקבוצה של אלונה ברקת את הנקודות גם במשחקים לא טובים כואבת מאוד, ומדובר בהרבה יותר מעוד משחק. "זה היה ממש סימבולי", אמר אמש אחד משחקני הפועל באר שבע. "הרי מי היה מאמין שאנחנו שנצטרך את הנקודות נובס 4:0 בטרנר? תם עידן בהפועל באר שבע. זה לא רק ההפסד הזה ואובדן האליפות. זו כל התחושה שהיתה כאן שהפועל באר שבע היא מעל הליגה וזה סמלי שמכבי תל אביב באה ונתנה לנו בראש במשחק שנעל את העונה".

בינתיים יש מי שממשיכים הלאה, ובטורקיה מדווחים היום שבימים הקרובים ג'ון אוגו יחתום בטרבזבונספור. "אוגו הגיע לסיכום על תנאיו עם הנשרים", מדווח בטורקיה, "והוא אמור בקרוב לחתום על חוזהו". אוגו, שסיים את חוזהו ויגיע כשחקן חופשי, צפוי לחזור לשתף פעולה עם חברו הניגרי ואקס באר שבע אנתוני וואקמה, כמו גם עם בן ארצו אוגניי אונאזי.

עוד באותו נושא

ברק בכר: "אם הייתי בקהל גם אני הייתי שורק בוז". אוגו בכה: "הגעתי ילד, ואני עוזב גבר"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע, נייג'ל האסלביינק, בן שהר, ג'ון אוגו. דני מרון
תחושות קשות בבירת הנגב/דני מרון

2.

כבר היום ייפגשו ראשי הקבוצה בצד הניהולי והמקצועי לישיבה בה יתחילו להזיז דברים. "אנחנו צריכים לבנות משהו אחר לעונה הבאה", אמר אמש ברק בכר. "משהו דינמי יותר, משהו שהקהל יתחבר אליו. קבוצה תוססת שלא נשברת בקלות". כבר עתה ברור כי אלונה ברקת לא תוכל להישאר 'נחמדה', אם היא רוצה לנסות ולחזור למאבק על האליפות. "בסגל הזה אי אפשר לדגדג את האליפות", הודה אמש גורם בהפועל באר שבע. "חייבים להחליף חצי מהשחקנים. לא פחות".

למעשה רק ג'ון אוגו ומתן אוחיון מסיימים חוזים ועוזבים. למעלה מעשרים שחקנים מחזיקים בחוזים לעונה הבאה וזו תהיה משימה קשה במיוחד להשתחרר מחוזים. "אלונה תהיה חייבת להתגמש. היא לא תוכל להמשיך לדבוק בתבנית לפיה היא לא משתתפת בשכר של שחקנים שעוזבים. לא תהיה ברירה אלא לפצות שחקנים כדי שהם יעזבו", אמר אמש גורם בסביבת המועדון. "צריך ממש לשים סכום של כסף בצד רק לטובת שחרורים".

אלונה ברקת עם שחקן הפועל באר שבע, מתן אוחיון. דני מרון
תצטרך לחשב מסלול מחדש. ברקת עם מתן אוחיון לפני המשחק/דני מרון

3.

בתוך מספר ימים יגבשו בקבוצה רשימה של שחקנים שיתבקשו למצוא קבוצה אחרת. חלקם אולי רוצים לשחק, אבל הרוב ירצו לשמור על התנאים שלהם כפי שהם רשומים בחוזים שלהם. "עשינו כאן טעויות מטורפות בבניית הסגל הזה העונה", הודו אמש במועדון. "זה סגל כל כך רע. לא מאוזן ובעיקר עם שחקנים שלא מתאימים אחד לשני. כדי לתקן אלונה תצטרך לשלם, וגם אז לא ברור אם ניתן יהיה לתקן. ייקח זמן עד שאפשר יהיה לבנות בהפועל באר שבע תלכיד בריא וחזק".

4.

ברק בכר הבהיר אמש שוב בפני התקשורת שהוא מתכוון להיות זה שייקח את הפועל באר שבע הלאה במטרה לבנות משהו מקצועי טוב יותר. "יש לי כל מה שצריך במועדון הזה כדי להוציא משהו יותר טוב ואני מתכוון לעמוד בחוזה שיש לי לשנים הקרובות", הדגיש בכר. בקבוצה מבהירים כל העת שאחרי העונה האחרונה ולאור מה שעשה בשלוש העונות שקדמו לה, המאמן ראוי לקבל שקט כדי לעבוד, כך שההערכה היא שהוא ימשיך כרגיל לעונה הבאה על פי חוזהו. "אם הייתי אומר לכם שבארבע שנים שלי כאן נעשה שלוש אליפויות ובעונה הרביעית כרטיס לאירופה, הייתם חושבים שאני הזוי", הזכיר המאמן לעיתונאים שישבו מולו אמש.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. דני מרון
לא מרים ידיים. בכר/דני מרון

5.

מי שיצא אמש כמוחלף עם שריקות בוז צורמות במיוחד הוא נייג'ל האסלביינק. בינו לבין האוהדים קיים משבר גדול מאוד והוא עשוי להיות אחד מאלה שינסו במועדון למכור, או לכל הפחות להשאיל. בבאר שבע שילמו הרבה על החלוץ שלא תרם כמעט דבר העונה וספק אם הישארות שלו יכולה לשנות אפילו במאומה את היחס כלפיו מצד האוהדים שליוו אמש כל פעולה שלו בשריקות בוז. אל האסלביינק צפויים להצטרף ברשימת העוזבים עדן בן בסט, חן עזרא, דור אלו, שיר צדק, אריאל הרוש אבל גם שחקנים אחרים עשויים למצוא את עצמם שם.

"המשחק הזה בא לנו בזמן", אמרו אמש בקבוצה. "כולם התפכחו אחרי הערב הזה והבינו שכדאי מהר מאוד לעשות את השינוי ולחתוך בבשר. אם בטעות היינו מנצחים משחק כזה, אולי היתה קיימת אשליה שהכל טוב ושאפשר ללכת לעונה הבאה בלי לייצר רעידת אדמה בהפועל באר שבע. התבוסה הזו צריכה להעיר את אלונה, אסי וברק. אין להפועל באר שבע שום סיכוי בסגל השחקנים הזה".

שחקן הפועל באר שבע, נייג'ל האסלביינק, מול שחקן מכבי תל אביב, אבי ריקן. דני מרון
בקבוצה ינסו למכור או להשאילו. האסלביינק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully