וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שמואל שיימן התבקש למצוא קבוצה חדשה

26.5.2019 / 6:50

מיקל ויאנובה, מגן נבחרת ונצואלה וחימנסטיק מהליגה השנייה בספרד, עשוי להחליף את המגן השמאלי. גם טיירה יעזוב. הקבוצה מחפשת פתרון לארנסט שטקוס

צילום ועריכה: קובי אליהו

יוסי בניון ואלי אוחנה החלו לעבוד על העונה הבאה של בית"ר ירושלים, כאשר המאמן המיועד רוני לוי מעודכן במהלכים. נציגיו של המגן השמאלי שמואל שיימן קיבלו הוראה לחפש עבורו אלטרנטיבה היות והוא לא בתכניות. לשיימן חוזה לעונה נוספת בשכר של כ-150 אלף יורו, אולם בקבוצה מייעדים את המשבצת למגן זר ולמחליף צעיר על הספסל.

בבית"ר הגישו הצעות למספר זרים בעמדות המגן השמאלי, הבלם, הקשר האחורי והחלוץ. מי שמועמד להצטרף כמחליפו של שיימן הוא מיקל ויאנובה (26, 1.90 מ'), שרשם 18 הופעות בנבחרת ונצואלה ושיחק העונה כמושאל ממלאגה בחימנסטיק מהליגה השניה בספרד. במועדון נמצאים במגעים עם השחקן אולם במקביל ישנו מגן נוסף על הפרק וההחלטה הסופית תיפול בקרוב.

בבירה מקווים כי ז'אורז'יניו, שיפתח את האימונים עם הקבוצה, יהיה כשיר ויוכל למצוא אלטרנטיבה שתחסוף לפחות חלק מחוזהו הגבוה, העומד על יותר מ-1.5 מיליון ש"ח בעונה. גם בנוגע לארנסט שטקוס בית"ר בבעיה, לאחר שהפועל חיפה החתימה שוער חלופי, ובירושלים מחפשים אלטרנטיבה עבורו משום שהרצון הוא להשאיר את איתמר ניצן כשוער ראשון ואין מקום למשבצת של זר בשער.

סוכנו של אפונסו טיירה, אבי נמני, בודק אופציות עבורו כאשר אחת האפשרויות היא שיחזור לקרית שמונה.

בינתיים נקבע המשחק הראשון של בית"ר ירושלים במחנה האימונים בפולין, בו היא תפגוש ב-15 ביולי את ארקה גדיניה שסיימה במקום ה-13 בליגה המקומית. מחנה האימונים יחל יום לפני כן ויסתיים ב-23 ביולי.

עוד בנושא:

מרקו בלבול: "לא חלמתי על זה". קרים פריי נפרד? "אולי עוד נתראה"
איביץ' מסכם עונה: "זה הסיום שייחלנו לו, זה מה שאני דורש ממכבי תל אביב". ראיקוביץ' נפרד מדסה
ברק בכר: "אם הייתי בקהל גם אני הייתי שורק בוז". אוגו בכה: "הגעתי ילד, ואני עוזב גבר"

שמואל שיימן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סוף הסיפור. שיימן/ברני ארדוב
מגן נבחרת ונצואלה מיקל ויאנובה. GettyImages
על הכוונת. מיקל ויאנובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully