וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אם הייתי בקהל גם אני הייתי שורק בוז". אוגו בכה: "הגעתי ילד, ואני עוזב גבר"

25.5.2019 / 21:55

העונה האומללה של הפועל באר שבע הסתיימה עם השפלה ביתית מול מכבי תל אביב, שריקות בוז מהקהל, פרידה מרגשת מאוגו וסיטואציה הזויה. בכר: "מתנצל בפני הקהל, יש הרבה מסקנות מהמשחק הזה"

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

העונה האומללה של הפועל באר שבע הסתיימה בצורה כואבת: האלופה היוצאת הובסה הערב (שבת) במחזור הסיום 4:0 על ידי מכבי תל אביב באצטדיון טרנר, בעוד ערב סוער לקבוצה של ברק בכר. הקהל בטרנר קיווה להיפרד בצורה אחרת מג'ון אוגו, אחד הזרים הגדולים בתולדות המועדון, אבל אוגו חווה תבוסה כואבת, במשחק שבו כבש שער עצמי (23). בהמשך היו אלה יונתן כהן, אבי ריקן ואלי דסה שהשלימו רביעייה למכבי תל אביב, ולמזלה של באר שבע, מכבי חיפה גברה על מכבי נתניה, כי אחרת האדומים יכלו לפספס את הכרטיס לאירופה. כך או כך, באר שבע סיימה את העונה במקום השלישי, ותשחק גם בעונה הבאה באירופה.



עוד בנושא
השפלה: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל באר שבע
עוד בהפועל באר שבע: מאור מליקסון אושפז בשל הניתוח
לודוגורץ אלופת בולגריה, מכבי תל אביב לא תהיה מדורגת בסיבוב השני בליגת האלופות

ג'ון אוגו נפרד, הפועל באר שבע. דני מרון
שער עצמי, תבוסה ביתית, הרבה דמעות. אוגו נפרד/דני מרון
ג'ון אוגו ואשתו בפרידה מהפועל באר שבע. דני מרון
ערב שלא ישכח. אוגו נפרד/דני מרון

במהלך המשחק נרשמו לא מעט אירועים: אוהדים של באר שבע השליכו רימון עשן אדום ליציע של מכבי תל אביב, במהלך שעורר מהומה ביציעים. כמו כן, הקהל המקומי שרק בוז מספר פעמים לשחקני הקבוצה, כשמיכאל אוחנה ונייג'ל האסלביינק הוחלפו על רקע שריקות צורמות. גם בשריקת הסיום הגיב הקהל בשריקות מחאה, ומיד לאחר מכן התרחשה סצינה די הזויה: בצד אחד של המגרש שחקני מכבי תל אביב חגגו עם אוהדי הקבוצה את הניצחון הענק, ובצד השני שחקני באר שבע וההנהלה נפרדו מג'ון אוגו, שמירר בבכי.

הבעלים אלונה ברקת אמרה בסיום: "היום זה יום עצוב עבורנו, אנחנו נפרדים משחקן שכולו לב. אנחנו מודים לאוגו על כל מה שעשה, הוא חלק מההיסטוריה שלנו, חלק חשוב וגדול". לאחר מכן קראה "אוגו משוגע", ושרה עם אוהדי הקבוצה את שיר השחקן של הניגרי.

ברק בכר התייחס בסיום לתוצאה המביכה: "זה שעלינו לאירופה זה קצת מנחם, אבל היום היה משחק... אני מתנצל בפני הקהל, התפרקנו אחרי הגול הראשון, היה לחץ ופאניקה, ויש הרבה מסקנות מהמשחק הזה. ראינו היום הרבה דברים שצריך לשנות בעונה הבאה. עשיתי טעויות באופן אישי, עברה עלינו עונה קשה שהסתיימה בצורה לא נעימה. אני בטוח שנשב בצורה שקולה, נירגע קצת מההפסד המביך הזה, ונמשיך הלאה. אם הייתי בקהל גם אני הייתי שורק בוז. הקהל תמך בנו היום בסוף, הריע לג'ון, אז לפחות זה. נצטרך לפצות את הקהל הזה אחרי היום".

על העונה הבאה: "השבוע נשב עם ההנהלה והצוות המקצועי, נסיק מסקנות ונחשוב מה צריך לשפר. אין קשר לתקציב, אפשר לבנות בעונה הבאה קבוצה יותר טובה בתקציב צנוע ושקול יותר. זו השנה הכי מאתגרת בקריירה שלי. אחרי שש שנים שהכל הסתדר, ועדיין סיימנו מקום שלישי וזה אחרי שלוש אליפויות. אם היו אומרים לי שזה יהיה ההספק שלנו בארבע השנים הללו, היו אומרים שאנחנו הזויים".

עוד באותו נושא

איביץ' מסכם עונה: "זה הסיום שייחלנו לו, זה מה שאני דורש ממכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. דני מרון
יסיק מסקנות. בכר/דני מרון

ג'ון אוגו מירר בבכי גם במהלך החימום, כשזכה לתמיכה גדולה מהקהל, ובמיוחד בסיום. "ערב מאוד אמוציונלי", הודה בסיום הניגרי, "הגעתי לישראל כילד ואני עוזב כגבר. פגשתי המון חברים, המון אנשים טובים, מעולם לא חייתי חמש שנים בעוד מדינה מלבד ניגריה. לצערי זה צריך להיגמר ככה, הייתה לנו עונה רעה. ישראל היא הבית השני שלי, אני מאוד גאה שהייתי כאן".

"הליגה פה אינטנסיבית, ניסיתי להסביר את זה לאנשים בניגריה כי הם לא צופים שם בכדורגל ישראלי. עכשיו כולם בבית מכירים את ישראל בזכות טוני ובזכותי. מה הלאה? קודם כל אסע הביתה לנוח. בעוד כשבוע אצטרף לנבחרת ניגריה לקראת אליפות אפריקה".

ג'ון אוגו, הפועל באר שבע. דני מרון
ג'ון אוגו, הפועל באר שבע/דני מרון
אליניב ברדה, הפועל באר שבע. דני מרון
אליניב ברדה, הפועל באר שבע/דני מרון
ג'ון אוגו נפרד, הפועל באר שבע. דני מרון
ג'ון אוגו נפרד, הפועל באר שבע/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully