וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לא חלמתי על זה". קרים פריי נפרד? "אולי עוד נתראה"

25.5.2019 / 22:20

מאמן מכבי חיפה התרגש מהשגת המקום השני: "אין מאושר ממני". הקשר הטורקי פרסם פוסט פרידה. דראפיץ': "מאוכזב, עשינו את המקסימום"

יוסי ציפקיס
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה חוגג. יוסי ציפקיס
ירדן שועה חוגג/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה חוזרת לאירופה. הירוקים גברו הערב (שבת) 1:2 על מכבי נתניה, סיימו את העונה במקום השני, והבטיחו השתתפות במוקדמות הליגה האירופית. ירדן שועה כבש בבעיטה חופשית נפלאה את שער הניצחון בדקה ה-91, אחרי שנטע לביא כבש את הראשון (36) וטים הויבאך איזן (72).

פרידה זמנית או סופית? לאחר המשחק כתב קרים פריי בחשבון האינסטגרם שלו: "משחק אחרון של העונה, עם ניצחון והגעה לאירופה. תודה למכבי, היה תענוג. עמדנו במטרה שלנו. תודה לכולם על האהבה ומי יודע? אולי עוד נתראה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב סיימה עונה עם 0:4 על הפועל באר שבע בחוץ
מכבי חיפה תהיה באירופה אחרי 1:2 דרמטי על מכבי נתניה
הפועל חדרה ניצחה 1:2 את בני יהודה במחזור הסיום

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ריצה נהדרת מהתחתית למקום השני. מרקו בלבול/יוסי ציפקיס

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה: "כשהגעתי לכאן, לא חלמתי על זה - להגיע למקום השני ולאירופה. היינו קבוצת תחתית לפני חמישה חודשים. לקחת קבוצה ממקום כל כך נמוך, עם שמונה-תשעה צעירים, ולהגיע כל כך גבוה ולחלוף על פני קבוצות כל כך טובות שרצות עם אותם מאמנים כבר כמה שנים. מגיע שאפו ענק לצוות, לשחקנים. אין מאושר ממני היום. ההנהלה הביאה רכש נכון בינואר, יש צוות ענק ומצוין, אבל בראש ובראשונה אלה השחקנים. הסיום היה מתוק, עם שער יפהפה. והקהל הזה, שהוא מספר 1 בארץ - מגיע לו להיות באירופה".

על ירדן שועה אמר: "כשהוא הגיע אמרתי שהוא יעזור לנו בהווה וגם בעתיד. הוא שחקן מוכשר, ראינו את זה בלא מעט משחקים. היה לו יופי של משחק".

על העונה הבאה: "יש מספיק זמן עד 11 ביולי שנתחיל במוקדמות, אבל ברור שנצטרך להתחזק. נבנה סגל טוב שיעמוד בכל המשימות. מועדון גדול כמו מכבי חיפה צריך ללכת על כל דבר אפשרי, גם באירופה. בנינו שלד של צעירים, יש פה גרעין טוב. לא יודע להגיד כמה שחקנים נביא. נתחיל את העונה בצורה טובה, כמו שסיימנו אותה. אנחנו מאוד מאושרים, הכי חשוב שהחזרנו את הקהל להיות מזוהה עם הקבוצה והשחקנים האלה".

הקפטן נטע לביא: "התחושה מדהימה, עשינו דרך מדהימה מאז שהמאמן הגיע. אנחנו מאושרים שהדרך הסתיימה בצורה הזאת ומחכים לעונה הבאה. נראינו מאוחדים מאז שמרקו הגיע, הצגנו כדורגל טוב ואנחנו שמחים על כך. נשתפר בקיץ, נתחזק ואני מאמין שנראה קבוצה טובה יותר בעונה הבאה. ההישג הכי גדול עבורנו, כמו שמרקו אמר, זה שהחזרנו את הקהל. ירדן שועה יכול להיות שחקן מוביל במכבי חיפה ולהגיע רחוק מאוד, אבל הוא צריך להתבגר".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
שלוש שנים אוכל קצפת. סלובודן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה: "זה היה כמעט, אני מאוכזב מהתוצאה. יכולנו לעשות הרבה יותר, אבל אם אני מסתכל על כל העונה אז לסיים מקום רביעי ועם גמר גביע, כנראה שזו היכולת של הקבוצה הזאת. בפגרה נראה מה אנחנו צריכים לעשות כדי להתחזק ולחזור טובים יותר בעונה הבאה. שנה שעברה הגענו לפלייאוף והיינו תפאורה וקיבלנו חמישיות ורביעיות, הפעם התמודדנו על אירופה וזה הישג טוב לקבוצה כזו צעירה. אנחנו עוברים תהליך, יכולנו להיות שם, ואני מאוד מאוכזב. אבל עשינו את המקסימום בעונה הזאת. המטרה הייתה להגיע לפלייאוף ולשלבים המאוחרים של הגביע, השאר זה בונוס. כדי להגיע לאירופה צריך ניסיון ועוד שחקן-שניים שייתן מספרים. שלוש שנים אנחנו אוכלים קצפת בנתניה וזה כל כך טעים. אני שמח על האווירה הזו ושמח שהקהל שלנו מבין שבקצב הזה נגיע למקום בו אנחנו רוצים להיות".

גבי קניקובסקי: "התרגלנו להכול השנה, זה הכדורגל, ושנה הבאה נבוא יותר חזקים. המועדון נהיה מועדון פאר, אנחנו נמשיך ונתחזק. כל אחד לוקח פה אחריות, אני חלק מהמועדון הגדול הזה וזכיתי להיות פה. הייתי מאוכזב עבור האוהדים אחרי הגמר, מגיע להם ולצוות. יש פה אנשים טובים ונקווה שבעונה הבאה נחזיר להם. אני בטוח שאלמד ואתחזק מהחמצת הפנדל בגמר, אנשים גדולים ממני עברו את זה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
יש אירופה. שחקני מכבי חיפה חוגגים/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה, ירדן שועה. יוסי ציפקיס
"ברור שהוא צריך להתבגר". ירדן שועה חוגג/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה, ירדן שועה. יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה, ירדן שועה/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי נתניה, טים הויבאך. יוסי ציפקיס
אכזבה כפולה. טים הויבאך/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully