וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ולאדן איביץ' מרחיב את הצוות המקצועי ונלחם על אלי דסה

26.5.2019 / 7:38

המאמן קיבל אור ירוק לצרף עוזר נוסף ומאמין שהמגן יישאר. פרץ עשוי להימכר, שאחוב ג'וניור על הפרק, מחמאות לשכטר ("כשהוא חד ומרוכז הוא עושה דברים נדירים"), ריקן צפוי להאריך חוזהו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד, תרגום: שירן טוהר חלפון

עיקרי הדברים:

- איביץ' קיבל אור ירוק לצירוף עוזר מאמן נוסף.

- מכבי תל אביב לא מוותרת על דסה. המאמן: "רוצה ומאמין שהוא יישאר".

- סיכויים גבוהים למכירת דור פרץ. שאחוב מפאוק בכל זאת מועמד.

- שכטר ברשימת ההמתנה של הנבחרת. בקבוצה מרוצים מהקאמבק שעשה באחרונה.

- אבי ריקן צפוי להאריך חוזה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: שמואל שיימן התבקש למצוא קבוצה חדשה
מרקו בלבול: "לא חלמתי על זה". קרים פריי נפרד? "אולי עוד נתראה"
איביץ' מסכם עונה: "זה הסיום שייחלנו לו, זה מה שאני דורש ממכבי תל אביב". ראיקוביץ' נפרד מדסה
ברק בכר: "אם הייתי בקהל גם אני הייתי שורק בוז". אוגו בכה: "הגעתי ילד, ואני עוזב גבר"

seperator

1.

ולדאן איביץ' מרחיב את צוות האימון של מכבי תל אביב. הסרבי קיבל אור ירוק מההנהלה עוזר מאמן נוסף לקראת העונה הבאה והוא יחבור למילוש וסלינוביץ', עוזרו הנוכחי של איביץ', שימשיך לעונה נוספת. היום (ראשון) ימריא מאמן מכבי תל אביב לחופשה ביחד עם כל אנשי הצוות הזרים שהביא ולקראת ה-19 ביוני, אז ייערך האימון הראשון של מכבי תל אביב לעונה הבאה, יהיה על הדשא לצידו איש מקצוע נוסף שאמור יהיה לשדרג ולהוסיף לצוות המקצועי של הקבוצה. לאיביץ' כזכור חוזה ל-2019/20 ואלא גם תגיע קבוצה שתשלם למכבי תל אביב פיצוי כספי עבורו, הוא ימשיך לעונה נוספת ואולי אף מעבר לכך. כפי שפורסם כאן בעבר, בהסכם של הסרבי לשנתיים קיים סעיף שהחוזה יתחדש לעונה שלישית אם הוא יוביל את מכבי תל אביב לאליפות ומכיוון שעשה זאת כבר העונה, יש לו למעשה חוזה לשנתיים נוספות במועדון.

עוד באותו נושא

איביץ' מסכם עונה: "זה הסיום שייחלנו לו, זה מה שאני דורש ממכבי תל אביב". ראיקוביץ' נפרד מדסה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
בעונה הבאה יהיה לו עוזר נוסף. איביץ'/דני מרון

2.

מכבי תל אביב מנסה להשאיר את אלי דסה ולא מוותרת עליו כל כך מהר. השחקנים אמנם כבר נפרדים מהמגן, אבל בסיום המשחק אמש בטרנר לקחו דור פרץ, דור מיכה ודן גלזר את דסה ליציע האוהדים הצהובים כדי שאלה יצעקו לו להישאר. במגן מתעניינות ורדר ברמן ופרייבורג מגרמניה ואם אחת מהן תגיש לו הצעה רשמית, הוא כנראה יחתום בשורותיה. עם זאת, כל עוד לא חתם בקבוצה באירופה, באלופה עוד יש כאלה שמאמינים כי ניתן להשאיר אותו. "אני רוצה שדסה יישאר במכבי תל אביב", אמר אמש איביץ'. "אני מאמין שאנחנו נמצא פתרון עבורו ואני מאמין שהוא יישאר".

שחקני מכבי תל אביב מניפים את אלי דסה. דני מרון
לא עוזב כל כך מהר. דסה/דני מרון

3.

שחקן נוסף שצפוי לעבור קיץ מעניין מאוד הוא דור פרץ. לקשר האחורי שנחשב בעיני רבים לשחקן הכי חשוב במכבי תל אביב יש חוזה לעונה הבאה ללא סעיף שחרור אבל לסוכנו אבי נמני יש הבנה מול המועדון לפיה תמורת שלושה מיליון יורו מכבי תל אביב תסכים לוותר עליו. איביץ' לא פסל אמש במסיבת העיתונאים בטרנר את האפשרות שייבגני שאחוב ג'וניור מפאוק סלוניקי יגיע אם פרץ יימכר. אם יוחתם חלוץ מטרה זר, האלופה הישראלית תהיה חייבת לשחרר את אחד מזריה, ובמצב כזה לא מן הנמנע שאחד מהם יצטרך לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת כדי לפנות את המקום לשאחוב ג'וניור, בנו של ייבגני שאחוב ששיחק במכבי פתח תקוה בשנות התשעים.

"דור פרץ הוא שחקן מאוד חשוב לנו. הוא שחקן שלנו, אבל כדורגל זה עסק ואתה לא יכול לדעת מה יהיה בעוד חודש. במצבנו עם הפייר פליי, זה לא מן הנמנע שנמכור שחקנים", אמר איביץ'. "לפעמים הידיים שלנו כבולות". לגבי שאחוב אמר המאמן: "אנחנו עוד צריכים לראות מה יהיה איתו. אני הבאתי אותו לפאוק ומדובר בשחקן יוצא מן הכלל".

שחקן פאוק סלוניקי יבגני שאחוב. רויטרס
איביץ' מכיר אותו היטב. שאחוב ג'וניור/רויטרס

4.

איתי שכטר לא כבש אתמול, אבל הוא היה מעורב בחלק מהשערים של הצהובים. החלוץ נמצא בכושר מצוין כבר חודש ובמכבי תל אביב תהו כיצד הוא לא בסגל הנבחרת. שכטר נמצא ברשימת ההמתנה של אנדי הרצוג שהעדיף להזמין את אלון תורג'מן ובן שהר במקום מונס דאבור ותומר חמד, שלא יהיה בסגל למשחקים הקרובים. באלופה מאוד מרוצים מהיכולת של שכטר להרים את עצמו אחרי שחווה דעיכה במשך כמה חודשים. "אם איתי ישחק כך במוקדמות בקיץ, לא בטוח שהחלוץ שהקבוצה תביא, ישחק לפניו", פירגנו אמש לשכטר במועדון. "כשאיתי חד ומרוכז הוא עושה דברים נדירים. זה רכש מצוין לקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב, איתי שכטר, מול שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. דני מרון
חזר, ובגדול. שכטר/דני מרון

5.

בשקט ובצניעות רשם אבי ריקן את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. הוא כבר לא ילד ומדובר באחד המנהיגים של מכבי תל אביב. אתמול שיחק מתחת לשני החלוצים ועשה עבודה מצוינת. "אבי ריקן זה נכס למכבי תל אביב", התמוגגו אמש במועדון מהקשר שנושק לגיל 31. כשהוחלף במחצית השנייה עבר ריקן בין כל אנשי הצוות של ולדאן איביץ' וחיבק ממושכות כל אחד על הספסל. השחקן שהגיע בקיץ 2015 וראה את הפועל באר שבע חוגגת שלוש אליפויות, זכה באליפות הראשונה שלו במכבי תל אביב וכמו שהוא נראה, מעריכים במועדון, הוא ימשיך מעבר לעונה הקרובה שהיא האחרונה בחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully