וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן ופרייבורג מעוניינות במגן מכבי תל אביב אלי דסה

24.5.2019 / 14:23

השתיים אף שלחו נציגים לצפות במגן במשחקי נבחרת ישראל, מרבית חבריו לאלופה כבר החלו להיפרד ממנו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד, תרגום: שירן טוהר חלפון

ורדר ברמן ופרייבורג מתעניינות מאוד במגן מכבי תל אביב אלי דסה, שצפוי לעזוב את הצהובים. שתי הקבוצות הגרמניות עוקבות אחר המגן כבר תקופה ממושכת ונודע כי אף שלחו נציגים לצפות בו במשחקי נבחרת ישראל. מרבית שחקני האלופה כבר החלו להיפרד מהמגן, מה שמלמד על כוונותיו הרציניות לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב, והליגה הגרמנית מאוד מעניינת אותו.

ברמן, שזכתה באליפות שש פעמים (האחרונה ב-2004) ובגביע הגרמני שש פעמים, נחשבה לאחת הקבוצות המצליחות ביותר בבונדסליגה באמצע העשור הקודם. מאמנה פלוריאן קוהפלדט הוליך אותה למקום השמיני העונה, ובסגל שלה ניתן למצוא שמות גדולים כמו מקס קרוסה, דייבי קלאסן, קלאודיו פיסארו ואחרים. המגנים הימניים העונה היו תיאודור גברסילאסי בן ה-32, שנמצא במועדון מאז 2012, ופליקס בז'ימו, שבדי בן 21 שנרכש בקיץ שעבר מדיורגארדן תמורת 3 מיליון יורו.

פרייבורג, שחוותה סיום רע מאוד לעונה, סיימה את 2018/19 במקום ה-13 ונחשבת למועדון הרבה יותר צנוע, עם אצטדיון קטן (24 אלף מקומות) ואפס תארים משמעותיים. שחקן העבר שלה כריסטיאן סטרייך הוא מאמנה, כשעמדת המגן הימני היתה מאוישת בעיקר על ידי פסקאל שטנצל הגרמני בן ה-23 ולוקאס קובלר, הגרמני בן ה-26.

עוד בנושא:

מחובר: הבן של ייבגני שאחוב מתגעגע לישראל
"סטיבן ג'רארד ביקש ממני, 'תהפוך אותי לקשר הכי הטוב באירופה'": פאקו אייסטרן בראיון
דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: אוגו צפוי לפתוח במשחקו האחרון, שועה ישוב, שינויים במכבי ת"א
מאור בוזגלו לא יישאר בבית"ר ירושלים

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב מעל סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חלק מהחברים כבר החלו להיפרד. דסה/ברני ארדוב

על פי דיווחים בתקשורת היוונית היום (שישי), ייבגני שאחוב ג'וניור, בנו של ייבגני שאחוב ששיחק במכבי פתח תקוה בשנות התשעים, מתקרב למכבי תל אביב. הקשר בן ה-28 דרש שיכפילו את חוזהו בפאוק סלוניקי, בדרך למשכורת של למעלה מ-100 אלף יורו לעונה ונדחה על ידי הקבוצה שנמצאת במצב כלכלי לא פשוט, מה שהכניס לתמונה את הצהובים, שכבר הביעו בו עניין בעבר. אותו דיווח גרס כי הקבוצה של ולאן איביץ' אפילו הגישה הצעה משופרת לקשר, אותו היו בפאוק סלוניקי להשאיר, אולם ספק אם יצליחו. "אלא אם יהיה שינוי משמעותי במשא ומתן בין הצדדים", נכתב ביוון, "שאחוב יעזוב בקיץ".

שאחוב ג'וניור (28) החל את הקריירה בעיר הולדתו, דנייפרופטרובסק, בה שיחק לסירוגין עד קיץ 2016, אז חוזהו תם ועבר לפאוק סלוניקי. העונה שיחק תפקיד משמעותי בדאבל שהשיגה הקבוצה, ואפילו כבש צמד במשחק שהבטיח אליפות ראשונה מזה 34 שנה. בסך הכל, רשם העונה חמישה שערי ליגה ב-21 משחקים. בנבחרת אוקראינה יש לו חמש הופעות. ושער אחד

בראיון שהעניק לוואלה! ספורט בינואר 2015 אמר שאחוב ג'וניור: "בשנה שעברה לא שיחקתי והמאמן ראמוס לא האמין בי כשחקן הרכב. ביקשתי מהסוכנים שלי ללכת לאחת הקבוצות הבכירות בישראל, אבל זה לא הסתדר. קל יהיה לי להסתדר בגלל העברית והאהבה שלי לישראל. אני מאמין שבעתיד, כשתהיה הזדמנות, בעזרת השם, אני אחזור לארץ לשחק באחת הקבוצות הגדולות. רק אלוהים יודע אם יסתדר, אבל זה משהו שאני רוצה שיקרה. הייתי מוכן לשחק בחצי מהכסף שאני מרוויח וגם בעתיד, זה משהו שאני צריך לעשות בשביל עצמי".

עוד באותו נושא

מחובר: הבן של ייבגני שאחוב מתגעגע לישראל

לכתבה המלאה
שחקן פאוק סלוניקי יבגני שאחוב. רויטרס
יילך בדרך של אביו? שאחוב ג'וניור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully