וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו עוזב את בית"ר ירושלים, משה חוגג: "קלינגר נכשל. המטרה - מקומות 1-3"

24.5.2019 / 13:08

אביו של הקשר טען כי הקבוצה "סירבה לתנאים". מלבד השכר, במועדון לא התלהבו להשאירו גם מקצועית. הבעלים: "תוך שבועיים יהיה מאמן"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לניצחון של בית"ר ירושלים על אתלטיקו מדריד

עיקרי הדברים

- יעקב בוזגלו אישר: מאור בוזגלו לא יישאר בבית"ר ירושלים בעונה הבאה

- במועדון מעדיפים שחקן צעיר ורעב שיתחרה על המשבצת עם עידן ורד

- רוני לוי יוכרז כמאמן הקבוצה בתחילת החודש הבא

- משה חוגג: "ניר קלינגר נכשל"

מאור בוזגלו לא יישאר בבית"ר ירושלים. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, פירסם היום (שישי) הודעה ברשתות החברתיות בה כתב: "בית"ר ירושלים סירבה לתנאים של מאור בוזגלו לעונה הבאה. אנחנו רוצים להודות למועדון הירושלמי ולמי שסובב אותו - משה חוגג, אלי אוחנה ולכל הצוות המקצועי. תודה מיוחדת לקהל המדהים שעטף את מאור ואת הקבוצה בעונה האחרונה. הדלת של מאור פתוחה, והטלפון זמין. ברכה והצלחה, יעקב".

בית"ר ירושלים הגיבה עם הודעה רשמית בנושא: "לאחר עונה שבה נחלנו כישלון מקצועי החליטה הנהלת המועדון שאף שחקן לא זכאי לשדרוג בתנאים. בהתאם לכך הצענו למאור בוזגלו חוזה חדש באותם התנאים. סוכנו יעקב בוזגלו סירב להצעה וביקש חוזה משודרג משמעותית ואנו סירבנו. אנו מודים למאור על תקופתו הקצרה במועדון, שמחים שעזרנו לו לחזור לקדמת הבמה ומאחלים לו הצלחה גדולה בתחנה הבאה שלו. ולאוהדי בית"ר היקרים אל דאגה, בקרוב יגיעו שחקנים מצויינים. המועדון חזק יותר וגדול יותר מכל שחקן כזה או אחר".

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד לפני מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
השערים נגד אתלטיקו היו שערי הפרידה שלו מבית"ר ירושלים. בוזגלו עם גריזמן/קובי אליהו

יש לציין כי בוזגלו הרוויח העונה בבית"ר סכום של כ-230 אלף דולר, כאשר בבית"ר לא היו מוכנים להעלות את שכרו ואף הציעו לו פחות מכך: "אף שחקן ששיחק העונה לא ראוי להעלאת שכר וזה בלשון המעטה", חזר והדגיש משה חוגג מספר פעמים לאחרונה.

המו"מ הכספי עם בוזגלו לא היה המכשול היחיד. בבית"ר לא התלהבו מהשארת הקשר גם מבחינה מקצועית. במועדון חושבים כי עידן ורד ומאור בוזגלו משחקים על אותה משבצת והדברים פגעו העונה בקפטן הקבוצה. בבית"ר רוצים שהאלטרנטיבה לוורד בימין תהיה שחקן צעיר, רעב שעתידו עוד לפניו, בדיוק כפי שעשו עם צירופו של לירן רוטמן לאגף שמאל, כגיבוי לאנז' פרדי פלומן.

בנוגע למינוי מאמן: בשל פרוצדורות הקשורות לחוזהו של ניר קלינגר, רוני לוי יוכרז רק בתחילת החודש הבא. חוזהו של לוי יהיה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. את עוזר המאמן והצוות המקצועי שילוו את הקבוצה יבחרו בניון, אוחנה והמאמן יחד. ללוי כבר ישנם מספר מועמדים למשרת עוזר המאמן אך הדברים יתקדמו רק בתחילת החודש הבא, לאחר שיחתום ויוכרז רשמית.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם בנו ועם אלי אוחנה. מגד גוזני
"אין שום סיבה שלא נתמודד על תארים". משה חוגג/מגד גוזני

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג התראיין היום לרדיו ירושלים והתייחס לסוגיית המאמן: "היום אני לא זה שמחליט, לפני כניסת יוסי בניון לתפקיד אני חשבתי שהייתה שנה רעה מאוד. ניר קלינגר נכשל השנה. זה לא בגלל שלא עלינו לפלייאוף העליון אלא בגלל ששיחקנו רע. זאת הייתה אכזבה גדולה מאוד, אבל אני משאיר את ההחלטה ליוסי ואלי אוחנה, הם מכירים את כל האפשרויות ויודעים מה נכון לבית"ר ירושלים. מי יאמן? בתוך שבועיים כולם ידעו, זאת החלטה של יוסי בניון. אני שומע דברים נהדרים על רוני לוי ויש עוד מאמנים נהדרים כמו אבוקסיס, ברק בכר ודראפיץ'-ברדה, אך הם תחת חוזה. המטרה לעונה הבאה היא 1-3 אבל לתת פייט אמיתי, לא כמו הליגה של השנה. בית"ר צריכה לתת פייט על תארים, זה מה שסימנתי למי שצריך. יש את התקציב ויש את היכולות, אין שום סיבה שלא נתמודד על תארים".

חוגג התייחס לתביעות נגד אוהדים בעקבות הפריצה לדשא נגד הפועל תל אביב: "הכסף שלי מיועד לעזור לבית"ר, לא לשלם קנסות, יש לאוהדים האלה אבא, שיבקשו ממנו שישלם. אני לא מוכן לקבל שום קנס מבית הדין, שנותנים לי עונה אני רוצה לדעת מה לא בסדר. אני לא רק תובע את האוהדים אלא גם את חברת האבטחה של הפועל תל אביב, כל מי שאחראי לכך צריך לתת את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully