וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו ניצחה 94:100 את מילווקי ועלתה לגמר ה-NBA

הראפטורס העפילו לראשונה בתולדותיהם למעמד השיא של הליגה לאחר שחזרו מפיגור 15 בדרך לניצחון רביעי ברציפות על הבאקס. לאונרד בלט עם 27 נק', 17 ריב' ו-7 אס', יאניס (21 נק' ו-11 ריב') שוב נעלם במאני טיים, המשחק הראשון מול גולדן סטייט: בלילה שבין חמישי לשישי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום גמר המערב

כשטורונטו מצאה עצמה בפיגור 2:0 בגמר המזרח, מעט מאוד אנשים האמינו שהיא מסוגלת לחזור לסדרה, שלא לדבר על לנצח אותה. ובכן, בניגוד לכישלונות העבר, לשדים ולשלל רגעי הפלייאוף הכואבים בהיסטוריה של הראפטורס, הפעם הם עשו זאת, ובגדול: לראשונה בתולדותיה, טורונטו בגמר ה-NBA, אחרי ניצחון רביעי ברציפות על מילווקי, הפעם 94:100 שסגר 2:4 אדיר. המשימה הבאה: לנצל את יתרון הביתיות ולתת פייט לגולדן סטייט, בסדרה שתצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי בקנדה.

בידיעה שהם עם הגב אל הקיר, פתחו הבאקס בסערה וברחו ליתרון דו-ספרתי כבר לקראת סיום הרבע הראשון, שהפך ל-18:33 בתחילת השני. קוואי לאונרד ופסקל סיאקם הצליחו להוריד ל-46:43 על סף הירידה לחדרי ההלבשה, אולם ברבע השלישי המשיכה האורחת לצלוף מבחוץ ועלתה בחזרה ל-61:76. גמור? ממש לא: לאונרד וחבריו הגיבו עם ריצת 2:22 (!) - מחצית ממנה כשהכוכב הגדול על הספסל - ועלו ליתרון ראשון מאז תחילת המשחק - 78:83, שמונה דקות לסיום. דאנק אדיר של לאונרד על יאניס אנטטוקומפו הקפיץ אולם שלם, אולי עיר שלמה, והפער צמח ל-79:87, ברוק לופז החזיר את האורחת לעניינים והוריד ל-92:90, 3:30 דקות לבאזר, אבל לא יותר. סיאקם החטיא זריקת עונשין ביתרון 94:98, שבע שניות לסיום, אולם הריבאונד נפל לידיים של לאונרד, כמובן, שסגר עניין.

עוד בנושא:

מטאטאים מתחת לשטיח: למרות הסוויפ, הווריירס עדיין מתגעגעים לדוראנט
קווין דוראנט: "גולדן סטייט טובה יותר בלעדיי? אני יודע את האמת"
ניקולה יוקיץ' הודיע שישחק עם נבחרת סרביה במונדובאסקט בסין
דיווח: לברון ג'יימס החל לנסות לגייס את קוואי לאונרד וג'ימי באטלר

קוואי לאונרד חוגג עם טורונטו ראפטורס העפלה לגמר ה-NBA. רויטרס
הוא עשה זאת. הם עשו זאת. לאונרד והחברים חוגגים את אליפות המזרח/רויטרס
שחקן טורונטו ראפטורס קוואי לאונרד מטביע על שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
הרגע הגדול של המשחק, ככל הנראה גם של הסדרה כולה. לאונרד מטביע על יאניס/רויטרס

קוואי סיים סדרה היסטורית עם 27 נקודות, 17 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ושוב קיבל סיוע משחקני המשנה שלו - הפעם היו אלה בעיקר סיאקם (18 נקודות), קייל לאורי (17 ו-8 אסיסטים) ופרד ואנווליט, שהמשיך בכושר הקליעה המצוין שלו (14 נקודות, 4 מ-5 ל-3).

מילווקי, מנגד, סוגרת עונה רגילה מדהימה, בה נראתה כמו הקבוצה הטובה בליגה, רגע לפני ההגעה לארץ המובטחת, ועם לא מעט סימני שאלה בנוגע לעתיד - האם יאניס מספיק טוב כדי לסחוב על עצמו קבוצה במאני טיים? הלילה, כמו בלא מעט מארבעת ההפסדים הרצופים, הוא התקשה לעשות זאת ברבע האחרון, ולבסוף סיים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים. גם האולסטאר השני כריס מידלטון לא סיפק את הסחורה בקלאץ' (14 נקודות), ומאריק בלדסו (8) כבר הספיקו לצפות ככל הנראה. 18 נקודות של לופז לא הספיקו, אפילו לא כמתנת ניחומים.

אוהדי טורונטו ראפטורס. רויטרס
סוף סוף קצת נחת. אוהדי טורונטו חוגגים מחוץ לאולם/רויטרס
שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מול שחקני טורונטו ראפטורס סרג' איבקה, פסקל סיאקם. רויטרס
שוב לא היה שם ברגעי ההכרעה. יאניס נסגר על ידי סיאקם ואיבקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully