וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "גולדן סטייט טובה יותר בלעדיי? אני יודע את האמת"

כוכב גולדן סטייט דיבר לראשונה מאז הפציעה והתייחס לדיבורים סביבו: "אני יודע מה אני מביא לקבוצה. אנשים לא אוהבים לראות אותנו ביחד"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההצלחה של גולדן סטייט בפלייאוף והסוויפ על פורטלנד בגמר המערב קצת השכיחו את הפציעה של קווין דוראנט. הפורוורד שנפצע בסדרה מול יוסטון ב-8 במאי, התראיין אמש לראשונה ושבר שתיקה גם בכל מה שקשור לדיבורים סביבו על כך שאולי האלופה טובה יותר בלעדיו.

"אני שומע את הדיבורים האלו, אני מבין את זה אבל אני מרגיש שהחברים שלי לקבוצה יודעים בדיוק מה עשיתי פה על המגרש ומחוץ למגרש כדי להפוך מהמועדון הזה", אמר KD והוסיף, "אני יודע מה הבאתי לקבוצה, אבל אני יודע גם שהרבה אנשים מחוץ לקבוצה לא אוהבים לראות אותנו ביחד".

דוראנט הוסיף: "קשה לברוח מזה, זה ברור שכולם מדברים על זה. הפרספקטיבה שלי היא אחרת. אני רוצה להתמקד רק בשיקום שלי, אבל אני גם רוצה להיות אוהד של החברים שלי. אני רוצה ליהנות מהם מנקודת מבט אחרת. אני מקבל עכשיו הזדמנות להיות אוהד. אני מדליק טלוויזיה משום שאיני יכול לטוס עם הקבוצה, ואני שומע את הרעשים".

עוד בנושא:

דיווח: לברון ג'יימס החל לנסות לגייס את קוואי לאונרד וג'ימי באטלר
חמישיית העונה ב-NBA: קרי, הארדן, יאניס, יוקיץ' וג'ורג'

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
דוראנט ברגע הפציעה. גולדן סטייט טובה יותר בלעדיו?/GettyImages

"כשחקן אני חושב על הדיבורים ויודע שהם לא נכונים. זו לא עובדה כשמסתכלים על זה מזווית מבט של כדורסל. אני גם אוהב לדבר על כדורסל. אם אומרים דברים כאלו עליי זה בסדר, זה מגניב, אבל אני יודע את האמת".

אגב, דוראנט לא יהיה כשיר גם לפתיחת סדרת הגמר מול טורונטו או מילווקי והאלופה מקווה לקבל אותו בשלבים המאוחרים יותר. דוראנט נפצע במשחק השישי מול יוסטון, אבל קרי הוליך את הווריירס לניצחון ומאז הקבוצה הספיקה לנצח בשישה מתוך שישה משחקים בהם היא חסרה את האולסטאר שלה, שנבחר רק לחמישייה השנייה של העונה הסדירה ב-NBA.

עוד באותו נושא

ניקולה יוקיץ' הודיע שישחק עם נבחרת סרביה במונדובאסקט בסין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully