וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה יוקיץ' הודיע שישחק עם נבחרת סרביה במונדובאסקט בסין

הסנטר של דנבר, שנבחר לחמישיית העונה, הבהיר שייטול חלק בטורניר: "אעשה הכול כדי לזכות עם הנבחרת במדליה באליפות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בשורות מצוינות לנבחרת סרביה ובכלל לאוהבי הכדורסל היפה באשר הם: ניקולה יוקיץ' הודיע הערב (שישי) שישחק בגביע העולם הקרוב לנבחרות בסין בקיץ הקרוב. הסנטר של דנבר, שנבחר רק אתמול לחמישיית העונה של ה-NBA, אמר: "אני מרוצה מאוד מכל מה שעשיתי ב-NBA העונה. הייתה לי שנה נהדרת והצלחתי להגיע לאולסטאר ונבחרתי לחמישיית העונה בליגה. בשבילי, הדובדבן על הקצפת בכל העונה זה לזכות עם נבחרת סרביה במדליה. אני מוכן לעשות את המיטב שלי כדי להשיג את זה".

הסנטר הסרבי בן ה-24 רשם עונה נהדרת בדנבר עם ממוצעים של 20.1 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-7.3 אסיסטים למשחק במהלך העונה הסדירה. בפלייאוף יוקיץ' העמיד ממוצעים של 25.1 נקודות, 13 ריבאונדים ו-8.4 אסיסטים למשחק ב-14 הופעות עם דנבר, שנעצרה בחצי גמר המערב על ידי פורטלנד. הסנטר גם הפך לשחק דנבר הראשון מאז 1978 שנבחר לחמישיית העונה בליגה, כמו גם הסרבי הראשון שעושה את זה.

בנבחרת סרביה יוקיץ' זכה פעמיים במדליית כסף כשהאחרונה שבהן מגיעה במשחקים האולימפיים ב-2016 אחרי הפסד 96:66 לארצות הברית בגמר. הסנטר כמובן לא שיחק במוקדמות למונדובאסקט הנוכחי בגלל לוח המשחקים שהתנגש עם משחקי ה-NBA. האליפות עצמה תיערך בסין, תתחיל ב-31 באוגוסט ותינעל ב-15 בספטמבר.

עוד בנושא:

ניקולה יוקיץ' נבחר לחמישיית העונה ב-NBA
טורונטו ניצחה במילווקי ועלתה ל-2:3 בגמר המזרח

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס חוגג. AP
יהיה מעניין בסין. יוקיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully