וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו ניצחה 99:105 את מילווקי ועלתה ל-2:3 בסדרת גמר המזרח

המהפך הושלם: לאונרד (35 נק', 9 אס' ו-7 ריב') הוביל את הראפטורס לניצחון חוץ גדול וכעת הם רחוקים ניצחון אחד מהעפלה היסטורית לגמר ה-NBA

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום סדרת גמר המערב

המהפך הגדול הושלם: טורונטו ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) 99:105 בחוץ את מילווקי, רשמה ניצחון שלישי בסדרת גמר המזרח והיא רחוקה ניצחון ביתי אחד מהעפלה היסטורית לגמר ה-NBA. קוואי לאונרד (35 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים), פרד ואנווליט (21 נקודות) ופסקל סיאקם (14 נקודות, 13 ריבאונדים) היו נהדרים והובילו את הראפטורס. 24 נקודות של יאניס אנטטוקומפו, שהוסיף גם 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, לא הספיקו לבאקס המאוכזבים שהפסידו בביתם. הראפטורס יארחו בלילה שבין שבת לראשון את המשחק השישי בסדרה וניצחון יעלה אותם לגמר ראשון בתולדות הפרנצ'ייז.

שחקן טורונטו ראפטורס קוואי לאונרד. GettyImages
טורונטו במרחק ניצחון אחד מגמר היסטורי. קוואי לאונרד/GettyImages

מילווקי שלטה לחלוטין בדקות הפתיחה ועלתה ל-4:18 מהיר, אבל האורחים מקנדה לא נלחמו ונגסו בהפרש כדי לרדת במינוס עשר אחרי הרבע הראשון, 22:32 לבאקס. ברבע השני קייל לאורי נכנס לעניינים והעלה את טורונטו ליתרון ראשון, אבל הקבוצה הביתית הצליחה לשמור על יתרון מינימלי ולרדת לנוח ב-46:49. הכל נשאר צמוד גם בתום הרבע השלישי כשיתרון שלוש הנקודות של מילווקי נשמר - 72:75 בכניסה לרבע המכריע. שם, פרד ואנווליט הנהדר שעלה מהספסל וקוואי לאונרד הובילו ריצת 0:10, הראפטורס מצאו עצמם ביתרון בדקות הסיום והצליחו לשמור עליו בחוכמה כדי להשיג 99:105 גדול שלוקח את הסדרה למשחק שישי ומכריע בקנדה.

קוואי היה גם הקלע המוביל של הראפטורס עם 35 נקודות (5 מ-8 לשלוש), 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. פרד ואנווליט תרם 21 משלו מהספסל (7 מ-9 לשלוש), קייל לאורי 17 ופסקל סיאקם השיג דאבל דאבל עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים. משחק לא רע של יאניס אנטטוקומפו (24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) לא הספיק לבאקס. אריק בלאדסו קלע 20 נקודות, 18 ו-11 ריבאונדים למלקולם ברוגדון. קריס מידלטון השיג 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, אבל סיפק ערב קליעה רע עם שש נקודות בלבד (2 מ-9 מהשדה).

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. AP
ינסה לקחת את הסדרה למשחק שביעי. יאניס אנטטוקומפו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully