וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס החל לנסות לגייס את קוואי לאונרד וג'ימי באטלר

כוכב הלייקרס יצר קשר עם שחקני טורונטו ופילדלפיה, שיהיו חופשיים בקיץ הקרוב. דוראנט וקאזינס יחמיצו את משחק מספר 1 בגמר

עריכת וידאו: מתן חדד

את הפלייאוף הנוכחי לברון ג'יימס רואה מהבית, מה שמאפשר לו, על פי דיווחים, לנסות ולדמיין (ואולי אפילו לתכנן) את הסגל שיצוות לו בעונה הבאה ושישיב אותו לשלבי ההכרעה של ה-NBA.

בריאן ווינדהורסט, אחד הכתבים המקורבים לקינג ג'יימס, התארח בתכנית PTI וסיפר: "ממה שאני מבין, לברון כבר החל בתהליך הגיוס. שמעתי שהוא יצר קשר עם קוואי לאונרד, שמעתי שהוא יצר קשר עם ג'ימי באטלר. העניין הוא שאני לא יודע אם כמה חילופי הודעות או שיחות טלפון ואולי ארוחת ערב עם לברון יספיק בשביל הלייקרס כדי להתגבר על המכשולים שמצפים להם".

המכשולים עליהם ווינדהורסט מדבר ברורים: הבלגן הניהולי במועדון בשנים האחרונות, בצירוף הסגל הנוכחי והאופק העתידי. למספר קבוצות, לפחות על הנייר, יש יותר מה להציע - אפילו אם אין להן בו בזמן את לברון.

עוד בנושא:

טורונטו מהללת את "סופרסטאר לאונרד", הראפר דרייק גנב את ההצגה
טורונטו ניצחה 99:105 את מילווקי ועלתה ל-2:3 בסדרת גמר המזרח
חמישיית העונה ב-NBA: קרי, הארדן, יאניס, יוקיץ' וג'ורג'

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, מול לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
בקרוב ביחד? לברון וקוואי/רויטרס

* קליי תומפסון, לא אדם שנוהג להביע רגשות בפומבי, נראה מתוסכל מאוד כשלמד שלא נבחר לאף אחת משלוש חמישיות העונה. "כשאתה הולך לחמישה גמרים רצופים, היית מצפה שיהיו לך בקבוצה יותר משני שחקנים בחמישיות הללו... האם אני חושב שיש כל כך הרבה גארדים יותר טובים ממני? לא. שיהיה. אני מעדיף לזכות באליפות מאשר להיות בחמישייה השלישית".

* קווין דוראנט ככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק מספר 1 של גמר ה-NBA, וכך גם דמרכוס קאזינס. על פי דיווחים בארצות הברית, נראה שסיכוייו של הסנטר לשוב לפרקט לפני KD גבוהים יותר. "אנחנו מניחים שהוא יחזור מתישהו במהלך הסדרה", אמר קר על דוראנט. "זה לא חד-משמעי, זו תחושת בטן, נמשיך לקוות". קאזינס עצמו אמר: "אני מרגיש טוב, הרבה יותר טוב משהרגשתי קודם לכן". אנדרה איגודאלה יהיה כשיר למשחק הראשון.

עוד באותו נושא

טורונטו מהללת את "סופרסטאר לאונרד", הראפר דרייק גנב את ההצגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully