וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו מהללת את "סופרסטאר לאונרד", הראפר דרייק גנב את ההצגה

הכוכב הוביל את הראפטורס ל-99:105 במילווקי ול-2:3 בגמר המזרח וזכה למחמאות. הראפר, אוהד הקבוצה, "נקם" בבתו של בעלי הבאקס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום גמר המערב

המהפך הגדול הושלם: טורונטו ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי) 99:105 בחוץ את מילווקי, רשמה ניצחון שלישי בסדרת גמר המזרח והיא רחוקה ניצחון ביתי אחד מהעפלה היסטורית לגמר ה-NBA. הכוכבים הגדולים שסחפו את הראפטורס לניצחון היו קוואי לאונרד (35 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) ופרד ואנווליט (21 נקודות), שעלה מהספסל ולהט עם 7 מ-9 מהשלוש.

לאונרד, שהפך לשחקן השישי בהיסטוריה שקולע 35 נקודות או יותר בשבעה משחקי פוסט-סיזן לפחות לפני הגמר, אמר בסיום: "אני לא מפחד מהרגע, אני נהנה ממנו ומתרכז רק בו. עבדתי קשה כל הקיץ בשביל משחקים מהסוג הזה. הגישה שלי גורמת לי ליהנות מהמשחק. אני יודע כמה קשה אני עובד באימונים, אז אני פשוט משחק בצורה חופשית וחי בשלום עם התוצאות. אני נותן את כל כולי ומקווה שזה יספיק לניצחון. הערב, לשמחתי, זה הספיק". אחד מאנשי הראפטורס החמיא בסיום לקוואי ואמר לכתב ג'וש לווינברג: "הוא סוג של אל, יישות שגדולה מכולנו. אין דרך אחרת לתאר את הבחור הזה". גם קייל לאורי החמיא לכוכב שלו: "הוא סופרסטאר. משחק גדול, כל העיניים עליו, מגרש חוץ, והוא משחק בצורה כזאת... זה היה מרשים מאוד".

פרד ואנווליט, שהיה נהדר עם 21 נקודות מהספסל (שיא נקודות בפלייאוף) ניסה להסביר בסיום את השינוי החיובי ביכולתו: "פשוט הבנתי שזה הזמן להראות לכולם מה אני שווה. זה הפלייאוף". ואנווליט נשאל מה הוביל לניצחון וענה בצחוק: "אפס שעות שינה והמון תינוקות". בנו של ואנווליט, פרד ג'וניור, נולד בתחילת הפלייאוף והשחקן משוכנע שלידת בנו עזרה לשיפור ביכולתו: "אני לא נותן לו מספיק קרדיט על זה. הוא עזר לי המון מהרגע שהוא נולד". ואנווליט הפך לשחקן הראשון בתולדות הראפטורס שקולע 7 שלשות מהספסל במשחק פלייאוף. האחרון שעשה זאת בליגה היה צ'אנינג פריי, עם 7 שלשות עבור קליבלנד בפלייאוף של 2016.

והיה גם צד מאוכזב. יאניס אנטטוקומפו, שנפצע לקראת הסיום, סירב להרים ידיים למרות ההפסד הכואב: "זה משחק שיכולנו לנצח, אבל לא עשינו את זה. ברור שזה מעצבן, אבל הסדרה עדיין לא נגמרה. צריך לשמור על ביטחון, להרים את החברים לקבוצה ולהאמין שאפשר לעשות את זה. אנחנו צריכים לזכור ששיחקנו טוב כל השנה, אנחנו קבוצה טובה מאוד. ההפסד הזה מבאס, אבל המשחק נגמר והוא נשאר בעבר. נתכונן כעת למשחק הבא".

מי שגנב את ההצגה היה הראפר דרייק, אוהד הקבוצה שזכה לאחרונה לביקורת על התנהלותו על הקווים. הראפר אמר: "תסתכלו מסביב, תראו מה בנינו. יש לנו גאווה ותשוקה, זה לא היה קיים קודם. זה לא חשוב מה אחרים אומרים. אני אוהב את טורונטו, אני אוהב את העיר והקבוצה הזאתו ואני מבטיח לכם שנגיע לגמר". דרייק אף שינה אחרי הניצחון את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה של מלורי אדנס, בתו של בעלי הבאקס ווסלי אדנס. הראפר עשה זאת כתגובה ל"עקיצה" של מלורי, שהגיעה למשחק עם חולצה של פושה טי, ראפר שנמצא בריב מתוקשר עם דרייק.

מלורי תקפה ראשונה

התגובה של דרייק לא איחרה לבוא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully