וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תזכה בזאיון וויליאמסון? כל מה שצריך לדעת לקראת הגרלת הלוטרי

השינוי בחוקי ההגרלה שנותן סיכוי שווה לשלוש הקבוצות הכי גרועות, הכדור הנוסף שיישלף והפרס הגדול שכל ה-NBA מחכה לו. הפרטים לקראת הלוטרי הלילה (3:30) שייקבע את סדר הבחירות בדראפט

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הצגות הפלייאוף הגדולות ביותר של סטף קרי

הרגע לו חיכו כל הקבוצות שנותרו מחוץ לפלייאוף ה-NBA יגיע הלילה (3:30), עם הגרלת הלוטרי שתקבע את סדר הבחירה בדראפט שייערך ב-20 ביוני. הפרס הגדול השנה הוא זאיון וויליאמסון, הסופרסטאר המרחף של מכללת דיוק, עליו חולמות הקבוצות הגרועות בליגה, ובשל שינוי השיטה השנה ליותר קבוצות יש סיכוי גדול יותר לשים עליו את ידיהן. פרס הניחומים צפוי להיות ג'ה מוראנט, הרכז האקספלוסיבי של מארי סטייט.

בניגוד לעבר, הפעם יישלפו ארבעה כדורים במקום שלושה, על מנת להפחית את ההישג של הקבוצות עם המאזנים הגרועים ביותר ולצמצם את תופעת הטאנקינג המוכרת. הפעם לשלוש הקבוצות החלשות ביותר בעונה החולפת יש סיכוי זהה של 14% לקבל את הבחירה הראשונה (לעומת 25% לקבוצה הגרועה ביותר, 19.9% לשנייה הכי גרועה ו-15.6% לשלישית בעבר) - כך שיותר מתמיד הכל פתוח.

עוד בנושא

ג'רי ווסט: "לוותר על וויליאמסון יהיה כמו לוותר על מייקל ג'ורדן"
הכוכב הגדול הבא של הניקס? כשטירוף זאיון וויליאמסון הגיע לניו יורק
רוי וויליאמס: "מעולם לא ראיתי שחקן מכללות כמו זאיון וויליאמסון"
סטיב קר השווה את זאיון וויליאמסון ללברון: "ג'יימס הבא מגיע"

אינפו לוטרי. עיבוד תמונה
אינפו לוטרי/עיבוד תמונה

סדר הבחירה של 16 הקבוצות שהעפילו לפלייאוף כבר נקבע, גם הוא כמובן בסדר יורד - החל מדטרויט, שהייתה האחרונה להיכנס לפלייאוף ותבחר במקום ה-15, עד למילווקי, הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, שתסגור את הסיבוב הראשון עם הבחירה ה-30. כמו בכל שנה, ניתן לצפות למבול של טריידים בין הבחירות שיערבו גם לא מעט שחקנים וותיקים, וכמובן שהשם הגדול ביותר שעשוי להיות מושפע מסדר הבחירות הוא אנתוני דייויס.

צפו בכל הדאנקים של זאיון וויליאמסון העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully