וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר משווה את זאיון וויליאמסון ללברון: "ג'יימס הבא מגיע"

הפרשמן של דיוק ממשיך לסובב ראשים ב-NBA: מאמן גולדן סטייט מתלהב, הפרשנים בטוחים - הוא הכלאה בין בארקלי לדומיניק ווילקינס

זאיון וויליאמסון, מכללת דיוק. GettyImages
130 קילו של שרירים ואתלטיות. זאיון וויליאמסון/GettyImages

זאיון וויליאמסון ממשיך לסובב ראשים ב-NBA, אפילו שערך משחק אחד בלבד במדי מכללת דיוק. הפאוור פורוורד שקלע 28 נקודות עם 11 מ-13 מהשדה במשחק פתיחת העונה של הבלו דווילס מול קנטאקי, אמנם עדיין מדורג מתחת לחברו לקבוצה אר ג'יי בארט במוק דראפטים המובילים, אבל זוכה לתשומת לב מרובה בעיקר בזכות הנתונים הפיזיים המיוחדים שלו, שגוררים השוואות ללברון ג'יימס אפילו מסטיב קר.

"ראיתי אתמול בחור מרשים מאוד ממכללת דיוק. אלוהים אדירים, כמה הוא מרשים", אמר מאמן גולדן סטייט, וניסה ללכת בין הטיפות מבלי לציין את שמו המפורש של וויליאמסון כדי לא לספוג קנס מה-NBA (הליגה אוסרת על אנשיה לדבר באופן גלוי על שחקנים המועמדים להיבחר בדראפט). "אני לא יכול להגיד יותר מדי ולא יכול לציין את שמו, רק אציין שהוא הבחור ששוקל 285 פאונד (130 ק"ג). הייתי בטוח שלברון ג'יימס הוא יחיד סגולה, חשבתי שאין עוד שחקנים כמוהו, אבל כנראה שלברון הבא מגיע. ועכשיו אני פונה אישית לאדם סילבר - אל תקנוס אותי על הדברים האלה".

עוד בנושא

השיגעון התחיל: וויליאמסון ובארט כיכבו בניצחון דיוק על קנטאקי
לברון ניצח את דרק רוז, טורונטו הרשימה בסקרמנטו, דנבר מעדה
אלפונזו מקיני, האיש שפילס את דרכו ל-NBA מהליגה השנייה בלוקסמבורג

עד כמה וויליאמסון הוא תופעת טבע? למרות גובהו (2.01 מטר), משקלו הנוכחי היה הופך אותו לשחקן השני הכי כבד ב-NBA, שני רק לבובאן מריאנוביץ' הענק. על אף המשקל הגבוה, מומחים שניתחו את היכולות האתלטיות הגיעו למסקנה שמדובר בשחקן עם הקפיצה הכי גבוהה שנמדדה אי פעם אצל כדורסלן.

מבנה גופו והעובדה שהוא מתופקד כפאוור פורוורד גרמו לאחרים להשוות אותו דווקא לצ'ארלס בארקלי. "יש לו את הגוף ואת האגרסיביות של צ'ארלס בארקלי, עם הקפיצים ברגליים של דומיניק ווילקינס. זה שילוב מפחיד מאוד", ניתח פרשן המכללות הבכיר של ESPN ג'יי וויליאמס.

נכון לעכשיו מנבאים אתרי הדראפט הבכירים שוויליאמסון ייבחר שלישי בדראפט, אחרי הסמול פורוורדים אר ג'יי בארט (חברו לקבוצה בדיוק) ונאסיר ליטל (צפון קרוליינה). סימני השאלה שמונעים מוויליאמסון להיחשב לעת עתה כפרוספקט הבכיר במחזור נוגעים בעיקר לקליעה שלו מבחוץ ולעובדה שנכון לעכשיו עדיין אין לו עמדה מוגדרת על המגרש.

גם חברו אר ג'יי בארט גורף שבחים גדולים ביממה האחרונה. ב-ESPN נכתב הלילה ש"הוא הצדיק במשחק הראשון שלו העונה את ההנחה שהוא צריך להיבחר ראשון בדראפט הקרוב".

עוד באותו נושא

זאיונמניה: זאיון וויליאמסון, כוכב התיכונים שכבש את ארצות הברית

לכתבה המלאה

המהלכים של וויליאמסון מליל אמש

זה מה שוויליאמסון עושה באימונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully