וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי וויליאמס: "מעולם לא ראיתי שחקן מכללות כמו זאיון וויליאמסון"

המאמן האגדי הילל את כוכב דיוק: "יש לו שילוב יכולות שלא ראיתי מעולם לפני כן. הוא הוכיח שכל תשומת הלב מגיעה לו"

יוטיוב

מאמן הקולג'ים האגדי, רוי וויליאמס, משבח את זאיון וויליאמסון וטוען: "בכל ימי כמאמן מכללות, לא ראיתי משהו כזה. תנו לי שם של שחקן אחד עם יכולות כמו שלו. אולי אנשים יתהו 'מה עם לברון?' אבל אני מדבר על המכללות ולברון מעולם לא שיחק בקולג'".

וויליאמס (68) שעומד על הקווים של צפון קרוליינה ב-16 השנים האחרונות, ניהל קרב עיקש עם יריבו הוותיק מייק ששבסקי, על שירותיו של וויליאמסון. לבסוף הוא הפסיד וילד הפלא של הכדורסל האמריקאי הצטרף לדיוק, אבל זה לא מנע מהמאמן הוותיק לשבח אותו: "זאיון הוא 'ציפור מזן אחר'. מאוד רצינו לצרף אותו. יש לו שילוב יכולות שלא ראיתי מעולם לפני כן. הוא מושך הרבה מאוד תשומת לב, אבל זה מגיע לו. כלומר, הוא הוכיח שיש לו גיבוי לכל כך הרבה תשומת לב".

וויליאמסון בן ה-18, 2.01 מטר, נחשב לשחקן הכדורסל הכי מבטיח בארה"ב והרעש סביבו בהתאם. העונה - עונת הפרשמן שלו בדיוק - הוא מעמיד ממוצעים של 22.4 נקודות, 9.2 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק. ביום ראשון הוא הוא קלע 32 נקודות ב-20 דקות משחק בניצחון של דיוק 78:94 על NC סטייט.

וויליאמס הוא חלק בלתי נפרד מכדורסל המכללות כבר עשרות שנים. הוא אימן את מכללת קנזס במשך 15 שנה, לפני שהצטרף לצפון קרוליינה ב-2003 ומאז הצעיד אותה לשלוש אליפויות. הוא הדריך עשרות שחקנים שהמשיכו לקריירות NBA, בין היתר פול פירס, קירק היינריך, דני גרין, האריסון בארנס, טיי לוסון ורבים אחרים.

מאמן צפון קרוליינה, רוי וויליאמס. AP
והוא ראה שחקן או שניים. רוי וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully