וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו: "אם נזכה בליגת האלופות, ייתכן שאעזוב את טוטנהאם"

המאמן הפתיע לקראת הגומלין מול אייאקס בחצי הגמר (ספורט 5, 22:00): "אם נעשה זאת, יהיה קשה מאוד לשחזר את ההישג"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תגובות ממשחק הגומלין בין ליברפול לברצלונה

מאוריסיו פוצ'טינו רומז על עזיבה. מאמנה של טוטנהאם דיבר על האפשרות שיסיים את הקדנציה בת חמש השנים שלו בקבוצה, אם יצליח לזכות בליגת האלופות. "לזכות בליגת האלופות? זה יכול להיות פנטסטי, לא? ככה אני אוכל לסגור את הפרק שלי כאן לאחר חמש שנים בצורה מושלמת ולהתקדם הלאה", אמר המאמן.

כזכור, המשחק הראשון בין אייאקס לקבוצה הלונדונית נגמר בניצחונם של ההולנדים 0:1. אם טוטנהאם, חושבת על זכייה בגביע עם האוזניים הגדולות, היא חייבת להפוך את הקערה במשחק הערב (רביעי) באמסטרדם. קבוצתו של פוצ'טינו, חייבת לכבוש לפחות שני שערים כדי לעלות לגמר שייערך ב-1 ביוני במדריד. מי שכבר מחכה להן שם היא ליברפול, שביצעה מהפך משלה מול ברצלונה.

עוד בנושא:

אלופת ההשפלות: נתוניה הלא מרשימים של ברצלונה בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות
מככב בשביל שניים: כתבתו של אורן יוסיפוביץ' על דוני ואן דה בק
"אתרום את האשך עם ליברפול תעלה לגמר": ארתורו וידאל עשה צחוק מעצמו
המספרים חושפים: האם ליאו מסי התעצל ברגע האמת?
האיש שהפך את ליברפול לאיסטנבול: הלילה הגדול של ג'ורג'יניו ויינאלדום

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
משקיף אל הקבוצה הבאה? מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

כך או כך, פוצ'טינו מאמין ביכולתו לבצע מהפך באצטדיון על שם יוהאן קרויף. אם פוצ'טינו אכן יצליח לעמוד במטרה, יהיה זה התואר האירופי הראשון של הספרס מאז 1984, אז זכתה בגביע אופ"א, לימים הליגה האירופית. "בשבילנו ובשבילי זה בונוס אדיר להיות במעמד חצי הגמר של ליגת האלופות. כמובן שאנחנו רוצים לזכות בתואר, אנחנו כבר שם, ונרצה לנסות לנצח ולהגיע לגמר נגד ליברפול", אמר פוצ'טינו.

פוצ'טינו הוזכר כמועמד למספר מועדוני צמרת כשבין השמות שהתעניינו בו נמצאות מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד (לפני שהחתימה שוב את זינדין זידאן). מאז הגיע פוצ'טינו ללונדון ב-2014 מסאות'המפטון, הוא הוביל אותה לליגת האלופות מדי שנה. לגבי האפשרות שיעזוב, הוסיף: "אם אצליח לזכות בליגת האלופות עם טוטנהאם במצבה הנוכחי, אז אני בהחלט רואה סיטואציה שאצטרך למצוא עבורי מקום חדש. כי אתם יודעים, לשחזר את ההישג יהיה מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully