וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונל מסי פרץ בבכי והתבודד בחדר ההלבשה אחרי ההפסד לליברפול"

בספרד מדווחים שהארגנטינאי לקח קשה את ההדחה של ברצלונה מהאלופות, וגם היה מעורב בוויכוח קולני עם אוהדים בנמל התעופה בברצלונה

אימג'בנק GettyImages

בתקשורת הספרדית מדווחים שליאונל מסי פרץ בבכי בחדרי ההלבשה אחרי ההפסד אתמול (שלישי) של ברצלונה 4:0 לליברפול באנפילד, הפסד שמחק יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון והדיח את הקטלאנים בבושת פנים בשלב חצי הגמר של ליגת האלופות. הארגנטינאי, כך על פי הדיווח, התבודד בחדר ההלבשה ואז נלקח לבדיקות סמים על ידי נציגי אופ"א, מהן עבר ישירות ובשקט לנמל התעופה בליברפול. בנוסף, בברצלונה גם טוענים שלמסי היה וויכוח קולני עם מספר אוהדים מקומיים שקיללו אותו אחרי שהקבוצה נחתה בספרד.

"מסי של הנבחרת הגיע לברצלונה", קראה הכותרת של העיתון הארגנטינאי "קלארין", והנתונים תומכים בטענה הזו. מסי אמנם היה מעורב בכל שמונת נסיונות הבעיטה של ברצלונה לשער של ליברפול (חמש בעיטות שלו, שלוש ממסירות שלו) ואמנם נראה אנרגטי ונחוש במחצית הראשונה, אבל ברוב שלבי המשחק מיעט לרוץ ולהפריע להגנת היריבה כפי שהוא רגיל. באופן מפתיע, הוא לא מעורב מספיק גם בחלק ההתקפי. הוא חילק 35 מסירות בלבד במשך כל המשחק, איבד 17 כדורים וחילץ רק פעמיים - מספרים נמוכים משמעותית מהממוצעים שלו בשלוש הקטגוריות. למעשה, מסי היה השחקן שאיבד הכי הרבה כדורים בברצלונה למעט ג'ורדי אלבה (21).

עוד בנושא

ליברפול עלתה לגמר ליגת האלופות אחרי 0:4 מדהים על ברצלונה בבית
"אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של אנפילד, אם לא הגדול מכולם"
"הכי מגוחכים שיש": ברצלונה בהלם, מסי עצבני, ואלוורדה בדרך החוצה
"מהלך גאוני" או "גול של ילדים"? התגובות לתרגיל של אלכסנדר ארנולד
שיר של אש ושל קרח: יוכין על הווינריות של ליברפול והלוזר של ברצלונה

מפת החום של ליאונל מסי במשחק של ברצלונה נגד ליברפול. מתוך "מארקה", צילום מסך
מפת החום של מסי/צילום מסך, מתוך "מארקה"

הפעם תוכנית המשחק של יורגן קלופ עבדה באופן מושלם. לפחות שלושה שחקנים הקיפו את מסי בכל ניסיון פריצה שלו, וגם כשהפרעוש כבר קיבל כדורים, הוא הרבה לאבד אותם וסחט עבירה אחת בלבד.

"אנפילד בלע את ליאו מסי", נכתב ב"מארקה". "השחקן שמתיימר להיקרא הטוב בעולם לא הותיר שום חותם על המשחק. כמו מול רומא, הוא שוב נעלם". גם ב"אס" הגדירו את המשחק של מסי "עצל" וציינו ש"דווקא ברגע שברצלונה היתה הכי זקוקה לו, מסי לא השקיע".

ליברפול רצתה להעביר לליאו מסי מסר כבר בתחילת המשחק. אחרי דקה הוא התלונן על עבירה שבוצעה עליו כביכול ולא נשרקה, ובתגובה אנדי רוברטסון דחף אותו בכוח בזמן ששכב על כר הדשא. "ליברפול ואנדי רוברטסון לא הפגינו טיפת כבוד לליאו מסי", נכתב ב"דיילי מייל".

כלי התקשורת במדריד מיהרו לקבוע שההדחה אמש היא "כתם על הקריירה של מסי", כשהם מציינים את המפלות החוזרות שלו בשנים האחרונות בליגת האלופות, כולל היכולת החלשה שלו בהדחה מול יובנטוס ב-2017, התבוסה לרומא אשתקד, ההשפלה מול ליברפול אמש ועוד. בסך הכל, זכה מסי בליגת ארבע פעמים, אבל רק פעם אחת בשמונה השנים האחרונות.

"בבוא היום, כשמסי יפרוש והרבה אנשים יטענו שהוא הכדורגלן הגדול בכל הזמנים, נצטרך להציג להם את העובדות: בליגת האלופות ובמונדיאל - שתי הבמות המרכזיות של הכדורגל - הוא כשל פעם אחרי פעם", נכתב בטור פרשנות ב"אס".

עוד באותו נושא

"הכי מגוחכים שיש": ברצלונה בהלם, מסי עצבני, ואלוורדה בדרך החוצה

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
היה מוקף באדומים. מסי/רויטרס

מצד שני, תומכי מסי משוכנעים שהכישלון לא בהכרח רשום על שמו. "בראש ובראשונה, המשחק הזה הוכרע על ידי המאמנים. בצד אחד עמד על הקווים גאון כדורגל, ובצד השני איש מקצוע בינוני. מסי הצליח לטשטש את ההבדלים האלה במשחק הקודם, אבל גם הוא לא יכול לעשות את זה תמיד", נכתב להגנתו של מסי ב"אל מונדו".

למרות ההדחה הכואבת, למרות ששוב לא יזכה בליגת האלופות ושוב לא יניף את כל התארים האפשריים, זו עדיין עונה מעוררת השראה של מסי שגם תזכה אותו בשלל תארים. נעל הזהב כבר כמעט מונחת לו בכיס, ונראה שגם כדור הזהב יוענק לו בסבירות גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully