וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של אנפילד, אם לא הגדול מכולם"

ליברפול בהלם מהמהפך המהולל נגד ברצלונה: דלגליש בכה ביציע, השחקנים דמעו על כר הדשא, האוהדים סירבו לעזוב, הפרשנים הצטמררו, קלופ סחט מחמאות גם על הקללות בשידור חי. צפו בסרטונים המרגשים מהחגיגות

אימג'בנק GettyImages
מאמן ליברפול, יורגן קלופ, עם ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
דרמה בלתי נשכחת. קלופ והנדרסון/רויטרס

האוהדים של ליברפול כבר ראו דרמה אחת או שתיים בימי חייהם, אבל הערב (שלישי) הם חזו באחת שהם יזכרו לנצח. האדומים התייצבו לחצי הגמר השני נגד ברצלונה בפיגור 3:0, אבל ניצחו 0:4 וגלגלו את האלופה הספרדית מכל המדרגות. בארסה מצדה, עשתה זאת שוב. בשנה שעברה היא ניצחה את רומא 1:4, אבל הודחה אחרי 3:0 בגומלין והשנה שוב שמטה יתרון עצום.

מיד אחרי שריקת הסיום נראו סצנות מרגשות באנפילד. האוהדים מילאו את היציעים זמן רב אחרי השריקה ופצחו בשירת You'll Never Walk Alone שגרמה לקני דלגליש לדמוע ביציע, ומחלק מהשחקנים כולל ג'יימס מילנר וג'ורג'יניו ויינאלדום לבכות על כר הדשא.

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, אמר בסיום: "ראיתי את ג'יימס מילנר בוכה על כר הדשא אחרי המשחק. זה היה כל כך חשוב לנו. יש דברים יותר חשובים בעולם, אבל ליצור את האווירה מלאת האמוציות הזו זה דבר מיוחד". קלופ אמר ש"החבר'ה היו פאקינג ענקיים היום", אבל בערב שכזה גם קללות בשידור חי בטלוויזיה מתקבלות בהבנה, כפי שהבהיר גארי ליניקר שאמר "יורגן גדול, גם על הקווים וגם בעמדת הראיונות".

קפטן ליברפול, ג'ורדן הנדרסון, סיכם: "זה בלתי ייאמן. אני לא חושב שהרבה אנשים חשבו שיש לנו סיכוי, אבל אנחנו ידענו שלמרות שיהיה קשה - זה אפשרי. האמונה בחדר ההלבשה שלנו היא מדהימה. ידענו שבאנפילד אנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד, זהו לילה מיוחד".

אנדי רוברטסון שהוחלף במחצית על ידי ג'ורג'יניו ויינאלדום, עקץ את לואיס סוארס שגרם לו לפציעה ואמר: "מי הולך לגמר? אנחנו. זה כל מה שחשוב. ג'יני החליף אותי וכבש צמד, ולא משנה לי שהוחלפתי. איזו קבוצה יש לנו. הספידו אותנו, אבל המשכנו להאמין. ידענו שאם נתחיל טוב, נוכל לעשות זאת".

ויינאלדום עצמו הוסיף: "כעסתי שהמאמן הושיב אותי על הספסל. רציתי לעזור לקבוצה שלי ואני שמח שהצלחתי עם שני שערים. אנשים מבחוץ הטילו ספק ביכולת שלנו לחזור, אבל אנחנו האמנו והוכחנו שוב שבכדורגל הכל אפשרי".

שוער המשנה, סימון מיניולה, החמיא לבן ארצו דיבוק אוריגי ("איש לאירועים מיוחדים") וצייץ בטוויטר: "הקבוצה הזו לא יודעת מתי לפרוש. איזה לילה באנפילד!".

שחקן העבר של ליברפול, מייקל אואן, אמר בטלוויזיה: "המשחק הזה נכנס לרשימה של המשחקים הגדולים ביותר באנפילד, אם לא הגדול מכולם. זה נראה כאילו ליברפול פשוט לא מסוגלת להפסיד באצטדיון הזה באירופה".

כדורגלן העבר, אלן שירר, שפרשן את המשחק ב-BBC, אמר: "דיברנו על ההופעות הבלתי נשכחות של ליברפול לפני 20, 30, 40 שנה, אבל אני אומר לכם: תזכרו את ה-7 במאי 2019' כי זה היה חתיכת ערב".

ריו פרדיננד הוסיף: "אמנם שיחקתי במדי היריבה הגדולה של ליברפול, אבל אי אפשר שלא לכבד את המועדון הזה. באנו לכאן במחשבה שנראה את מסי עולה לגמר, אבל ליברפול לקחה את העניינים לידיים. הרוח שלה, הלחימה שלה, ליברפול הפיקה ערב עוצר נשימה".

כך נראו הדקות שאחרי שריקת הסיום באנפילד

אוהדי ליברפול. רויטרס
אואן: "זה נראה כאילו ליברפול פשוט לא מסוגלת להפסיד באצטדיון הזה באירופה"/רויטרס
ג'רדאן שאקירי, שחקן ליברפול. רויטרס
איזו חגיגה. שאקירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully