וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה קורה עכשיו? וידאל: "אתרום את האשך אם ליברפול תעלה לגמר"

הצ'יליאני התבדח אחרי ה-0:3 של ברצלונה במשחק הראשון: "אחד לתרומה, השני לאוהדי ריאל מדריד". ברשת דורשים ש"יקיים את הבטחתו"

אימג'בנק GettyImages

באפריל שנה שעברה התארחה ברצלונה אצל רומא בגומלין רבע גמר ליגת האלופות אחרי 1:4 מוחץ בקאמפ נואו והודחה עם 3:0 משפיל. אתמול (שלישי) זה שוב קרה לה, הפעם בחצי הגמר עם 4:0 מביש מול ליברפול, שמחקה את ה-0:3 של ברצלונה מהקאמפ נואו למרות חיסורים של שחקני מפתח כמו סלאח ופירמינו. בארסה עוד שיחקה כדורגל במחצית הראשונה, אבל התבזתה אחרי 1:0 בהפסקה כשויינאלדום המחליף כבש צמד ואוריגי השלים צמד משלו כדי להשלים את הרמונטדה האנגלית.

ביום שאחרי המשחק החל לצוץ ציטוט משעשע שסיפק ארתורו וידאל בשבוע שעבר. הקשר הצ'יליאני של ברצלונה דיבר עם התקשורת אחרי הניצחון 0:3 במשחק הראשון, ואחרי שסיים את הראיון נשאל אוף דה רקורד על ידי העיתונאי המקומי פראן סאנצ'ס האם יש סיכוי לרמונטדה של ליברפול בגומלין. וידאל ענה כך: "אם ליברפול תעלה לגמר אני אתרום את האשך השמאלי שלי, ואת הימני אתן לאוהדי ריאל מדריד שיעודדו אותם". מיותר לציין שכעת ברשתות החברתיות צוחקים על העניין, ודורשים מווידאל "לקיים את הבטחתו". תחילה, אגב, סברו שמדובר בציטוט מזויף, אבל סאנצ'ס עצמו אישר שהקשר אכן אמר את הדברים.

עוד בנושא:

איזה קאמבק: ברצלונה הודחה מליגת האלופות אחרי 4:0 משפיל מול ליברפול
"אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של אנפילד, אם לא הגדול מכולם"

ארתורו וידאל, ברצלונה. GettyImages
ציטוט אוף דה רקורד שעלה לו ביוקר. ארתורו וידאל/GettyImages

בתקשורת הקטלאנית לא שכחו את ההפסד לרומא בעונה שעברה ובכותרת של "הספורט" נכתב: "הסיוט מרומא חזר, ברצלונה התמוטטה באנפילד". ובארסה אכן התמוטטה. רק בשלושה מקרים לפני המשחק הזה קבוצה שניצחה בהפרש של שלושה שערים במשחק הראשון בשלב הנוקקאוט של האלופות הודחה. בארסה כעת חתומה על שתי הדחות כאלו מתוך ארבע שהיו בסך הכול.

הכי מגוחך בהיסטוריה", קראה הכותרת ב"ספורט הקטלאני". "בדיוק כמו שקרה ברומא לפני שנה, ברצלונה רשמה עוד דף שחור בתולדותיה. מסתבר שהיא לא למדה כלום".

ב"מארקה" הגדירו את התבוסה כ"כישלון היסטורי", ב"אל מונדו" קראה הכותרת "בושה" ונכתב ש"ברצלונה שיחקה בלי נשמה".

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו אמר בסיום ש"אין הסבר למה שקרה היום. בשנה השנייה ברציפות חווינו ערב מזעזע, זה אסון. אנחנו חייבים לחשוב איך מתמודדים עם זה". בתקשורת הספרדית דווח שהמפלה אמש חרצה את גורלו של ארנסטו ואלוורדה. "ליגת האלופות גדולה עליו", נכתב ב"ספורט", ובאתרים אחרים דווח שהמאמן לא ימשיך.

ואלוורדה הגיב לכך ואמר ש"אני לא יודע עד כמה מה שקרה היום ישפיע על עליי ועל עתידי. לא היה לי הרבה זמן לחשוב יותר מדי. כרגע, זה המצב. ואני כמאמן לוקח אחריות עליו".

לואיס סוארס אמר: "אסור שדברים כאלה יקרו למועדון גדול כמו ברצלונה, אי אפשר לעשות את אותה טעות פעמיים, ליפול לאותו בור פעמיים. זה הזמן שלנו לחשבון נפש, זה הזמן לבקש סליחה. לא שיחקנו היום כמו קבוצה, ולא הגיוני שאנחנו סופגים שני שערים בדקה אחת. הגול הרביעי היה גול של קבוצת ילדים. זה עצוב מאוד, כואב מאוד".

ליאו מסי נראה עצבני במיוחד בסיום. על פי דיווחים באנגליה, הוא עזב את אנפילד לבדו זמן רב אחרי שריקת הסיום, בשעה שחבריו לקבוצה כבר היו עלו על האוטובוס בדרך לשדה התעופה. הפרעוש אף סירב להתראיין וחלף על פני עמדת הראיונות במהירות מבלי להגיב לשאלות.

המראות בסיום המשחק היו קשים מבחינת אוהדי ברצלונה, שחלקם נראו כשהם בוכים ביציעי אנפילד. סרג'יו בוסקטס התנצל בפני הקהל ואמר: "אנחנו מתנצלים. אחרי מה שקרה ברומא, זה קורה לנו שוב. הם היו טובים יותר מאיתנו. זה חבל, קשה לדבר עכשיו. ליברפול היתה חכמה יותר, זו אשמת כולנו".

גם ארנסטו ואלוורדה הודה שההפסד היה מוצדק ולא ניסה לתרץ: "הם היו טובים יותר ואנחנו צריכים לקבל את זה. הגול השני שלהם פגע בנו והשלישי הגיע מיד. אנחנו מצידנו לא ניצלנו את ההזדמנויות להבקיע. הכי כואב זה שזה כבר קרה לנו לפני כן. הגול הראשון שלהם הגיע מהר מאוד".

עוד באותו נושא

מסורת של אכזבות: 5 ההשפלות הגדולות של ברצלונה בליגת האלופות

לכתבה המלאה
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
מסי בהלם/רויטרס

מסי מנפנף את העיתונאים

ברשת מקניטים את מסי ומזכירים לו את האמירה מתחילת העונה: "נעשה הכל כדי להחזיר את גביע האלופות לברצלונה"

אוהדי ברצלונה בוכים. רויטרס
אוהד צעיר של ברצלונה ממרר בבכי/רויטרס
מארק אנדרה טר סטגן. רויטרס
טר סטגן מנסה לעכל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully