וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח השיפוט קבע שגולדן סטייט קופחה במשחק 3, סטפן קרי לא נשבר

הליגה הודיעה שהייתה צריכה להישרק עבירת תוקף נגד הארדן במהלך מכריע, בינתיים בווריירס מביעים אמון בסטפן קרי הדועך. קר: "הוא יעלה עם הרבה ריכוז, והרבה לחימה"

עריכה: מתן חדד

ברחבי ה-NBA דובר לא מעט על השיפוט בסדרה בין יוסטון לגולדן סטייט, ואחרי שהרוקטס התלוננו בסיום המשחק הראשון שהם קופחו שוב ושוב, כעת מתברר שגם בשני המשחקים שלאחר מכן היו טעויות, ולשני הצדדים. כך או כך, הלילה (שני) ב-"Last Two-Minute Report" הליגה קבעה שנגד ג'יימס הארדן הייתה צריכה להישרק עבירת תוקף 27 שניות לסיום ההארכה של משחק 3 בסדרה.

הארדן חדר לסל וקבע 121:126 ליוסטון (התוצאה שנשמרה עד לסיום) בחדירה שבה הפיל את דריימונד גרין. הווריירס טענו לעבירת תוקף, השופטים אישרו את הסל, אבל אחרי בדיקה מתברר שהסל אמור היה להתבטל והווריירס היו אמורים לקבל את הכדור פעם נוספת, כשהם בפיגור שלוש נקודות בלבד.

עוד בנושא
יוסטון ניצחה 121:126 את גולדן סטייט בהארכה וצימקה ל-2:1 בחצי גמר המערב
בארצות הברית מופתעים: היחיד שמצליח לעצור את קווין דוראנט - סטף קרי
עין תחת עין: הארדן וקרי מחקו הופעת-על נוספת של דוראנט
קוואי לאונרד כיכב, טורונטו ניצחה 96:101 בפילדלפיה והשוותה את הסדרה ל-2:2

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס חוגג. AP
אז מי עכשיו מתלונן? הארדן/AP

עם זאת, ברור שלא זה מה שהפסיד את המשחק לווריירס, שבעיקר ראו את כוכבם הגדול סטפן קרי מקרטע עם 7 מ-23 מהשדה, כשלסיום גם החטיא דאנק לבד מול הסל 19 שניות לסיום, וראה מהצד את הספסל של יוסטון לועג לו. אבל גולדן סטייט לא מודאגת, ומביעה ביטחון בקלע.

"אני חושב שלסטף יש איזון טוב בין הלקאה עצמית לבין היכולת להמשיך בחייו", אמר דריימונד גרין על חברו לקבוצה, "ואני חושב שזה חשוב. בגלל זה הוא כזה קלע. אם אתם מדברים עם מי שמשחק כדורסל, כולם יגידו לכם שהדבר הכי קשה זה להחטיא, ובכל זאת להמשיך לזרוק. הביטחון שלך נפגע, ואתה מתחיל לחשוב - אבל סטף יחטיא ארבע זריקות רצופות, ויזרוק את החמישית. גם אם זה מ-12 מטר. אני לא יודע אם זה טוב או רע, אבל ככה זה אצלו. כך שאנחנו לא עושים מזה עניין. בתור הספורטאי התחרותי שהוא, אני יודע שהוא עצבני על עצמו, ואני בטוח שזה ישרת אותנו היטב. זה בטח יוביל לאגרסיביות מצדו, ואנחנו אוהבים כשהוא אגרסיבי".

גם סטיב קר יודע שקרי כבר עבר "משברים" כאלה בעבר, ויצא מהם מהר, בקלות ובטבעיות. "הוא פשוט תחרותי מאוד, מאוד, והוא מרוכז מאוד, והוא נהיה קצת כועס", אומר קר, "והוא יעלה עם הרבה ריכוז, והרבה לחימה, וזה מה שאנחנו מצפים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully