וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון ניצחה 121:126 את גולדן סטייט בהארכה וצימקה ל-2:1 בחצי גמר המערב

41 נקודות של הארדן, התעלות של פי ג'יי טאקר ומבול של 18 שלשות שמרו את הרוקטס בחיים. מנגד 46 של דוראנט הנפלא לא מנעו הפסד, סטף קרי איכזב

עריכה: מתן חדד

בווידאו: הפלייאוף המופלא של קווין דוראנט

הסיבוב השני בפלייאוף נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם משחק 3 בין יוסטון לגולדן סטייט, בו הרוקטס ניצחו 121:126 וצימקו ל-2:1 את הסדרה.

משחקי הלילה:

יוסטון (4) - גולדן סטייט (1) 121:126 (אחרי הארכה)


עוד בנושא

הטוויסט, קווים לדמותו: כך מילווקי, פילדלפיה ופורטלנד ביצעו מהפך
אפילו לוח התוצאות קרס: המספרים המדהימים של פורטלנד ודנבר
רק רשת: ג'וליאן ניומן הוא כוכב ענק, אבל לא כזה שמגיע ל-NBA

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס חוגג. GettyImages
לא רואה בעיניים, במובן החיובי. ג'יימס הארדן חוגג עוד שלשה/GettyImages
פי ג'יי טאקר, יוסטון רוקטס חוגג. AP
האקס פקטור. פי ג'יי טאקר/AP
קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
אפילו 46 נקודות שלו לא עזרו. דוראנט/רויטרס

יוסטון (4) - גולדן סטייט (1) 121:126 (אחרי הארכה)

אז אולי בכל זאת הסדרה לה כולם ציפו תעמוד בציפיות? אחרי שני משחקים בשליטה של גולדן סטייט, יוסטון חזרה הביתה, נראתה רעננה ורעבה, קיבלה את ג'יימס הארדן חד וחף מבעיות ראייה, ושרדה מותחן גדול בדרך לניצחון חשוב שמשאיר אותה בחיים. זה לא היה פשוט כלל וכלל, בטח לא בהתחשב בכך שקווין דוראנט הנפלא נראה שוב כמו השחקן הטוב בעולם בפער גדול מהשאר, ובכך שדריימונד גרין ואנדרה איגודלה שוב היו במיטבם. אבל למזלם של הרוקטס הכוונות של כולם - כולל שחקני הספסל - היו מאופסות - וכשזה קורה, קשה מאוד להתמודד עם החבורה של מייק ד'אנטוני.

הרבע הראשון היה מאוזן והסתיים ביתרון נקודה לגולדן סטייט, אבל מכאן ואילך כמעט כל המשחק התנהל בשליטה של יוסטון. ג'יימס הארדן התעורר ברבע השני ועזר לרוקטס לפתוח פער דו ספרתי, כשעם הירידה להפסקה הווריירס רק צימקו למינוס תשע. הרבע השלישי היה כל כולו דו קרב של שניים מהסקוררים הטובים בעולם: ג'יימס הארדן חדר וצלף מבחוץ ובעזרתו הרוקטס כבר פתחו יתרון שיא של 13 נקודות, אבל בצד השני קווין דוראנט העלה הילוך ושוב עשה ככל העולה על רוחו, ועזר לווריירס להיכנס לרבע האחרון בפיגור מינימלי של שבע נקודות. בסופו של דבר המותחן התנקז לדקות הסיום: אנדרה איגודלה צלף שלשה גדולה מאסיסט של דוראנט כשנותרו 45 שניות על השעון, ומנגד הארדן הגיב עם שתי קליעות מהעונשין. בהתקפה הבאה דוראנט החטיא, ובמהלך האחרון של הזמן החוקי קליי תומפסון עצר את כריס פול במהלך הגנתי גדול, והמשחק הלך להארכה.

עם פתיחת ההארכה הגיע למשחק האקס פקטור של הרוקטס, פי ג'יי טאקר, שכהרגלו עשה את כל הפעולות הקטנות שעוזרות לנצח, כולל ריבאונדים חשובים בהתקפה ושני סלים קריטיים. שלשה גדולה של הארדן 49 שניות לתום ההארכה הקפיצה את היתרון של הרוקטס לשש, דוראנט עוד הספיק לצמק עם שלוש קליעות עונשין, אבל הארדן קלע סל נוסף, ובצד השני סטף קרי סיפק סיום סמלי למשחק הפושר שלו, עם החטאת דאנק שלומיאלית שאחריה הווריירס פשוט ויתרו ואיפשרו לשניות לעבור מבלי שהם מבצעים עבירה.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס מאוכזב. AP
סיום סמלי למשחק חלש. סטף קרי/AP
אוהדי יוסטון רוקטס מקניטים את דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
גם ההקנטות של האוהדים לא ממש עצרו את דריימונד גרין/AP

כרגיל, ג'יימס הארדן היה מעל כולם עם 41 נקודות (14 מ-32 מהשדה) לצד 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אריק גורדון היה נהדר עם 30 (20 במחצית הראשונה), כריס פול (14, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) וקלינט קאפלה (13 ו-11 ריבאונדים) סולידיים, והשלשות נכנסו באחוז גבוה ובכמות גדולה (18 שלשות ב-43%).

מנגד, קווין דוראנט הוכיח שההשוואות למייקל ג'ורדן שהודבקו לו על ידי סטיב קר אינן מופרכות, עם 46 נקודות (14 מ-31 מהשדה) ו-6 אסיסטים, דריימונד גרין (19, 11 ו-10 ריבאונדים) ואנדרה איגודלה (16, 5 ריבאונדים ו-3 חסימות) שוב היו נהדרים וגם קליי תומפסון עשה את שלו עם 16 ו-8 ריבאונדים, אבל האלופה סבלה מיום חלש של סטף קרי (17 נקודות, 7 מ-23 מהשדה).

קלינט קאפלה, יוסטון רוקטס, חוסם את אנדרה איגודלה, גולדן סטייט ווריירס. AP
קלינט קאפלה סוף סוף הופיע, גם בהגנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully