וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו לוח התוצאות קרס: המספרים המדהימים של פורטלנד ודנבר

מקולום שיחק 60 דקות וקלע 18 נקודות רק בהארכות, יוקיץ' רשם טריפל דאבל היסטורי. לילארד: "המשחק הכי משוגע שהייתי מעורב בו"

עריכה: מתן חדד

פורטלנד ודנבר היו חתומות הבוקר (שבת) על אחד המותחנים הארוכים והגדולים בהיסטוריה של ה-NBA שבסיומו הטרייבלייזרס ניצחו 137:140 אחרי ארבע (!) הארכות ועלו ל-1:2 בחצי גמר המערב. עד כמה המשחק הזה היה נדיר? זו הפעם השנייה בלבד בהיסטוריה של הליגה שמשחק פלייאוף נכנס לארבע הארכות. הפעם הקודמת היתה אי שם ב-1953. סי ג'יי מקולום השווה שיא קריירה בפלייאוף עם 41 נקודות, אחרי שהיו לו רק 13 עד הרבע הרביעי. בסך הכל מקולום קלע 18 נקודות רק בהארכות - הכי הרבה ב-20 השנים האחרונות. מקולום, ששיחק 60 דקות בדיוק, נשאל אחרי המשחק האם הוא עייף וענה: "בשביל זה התכוננתי כל הקיץ. בשביל זה אני עובד, אני לא עייף".

אבל לא רק מקולום עשה היסטוריה. ניקולה יוקיץ' אומנם החטיא זריקת עונשין קריטית ופספס הזדמנות לכפות אולי הארכה חמישית, אבל הוא הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הנאגטס שרושם טריפל דאבל של מעל 30 נקודות בפלייאוף. יוקיץ' שיחק לא פחות מ-65 דקות וסיים את המשחק עם מספרים מטורפים של 33 נקודות, 18 ריבאונדים ו-14 אסיסטים. יוקיץ' שיחק את מספר הדקות הרביעי בגודלו בהיסטוריה של הליגה במשחק פלייאוף בודד. מי שיחק יותר ממנו? רד רוצ'ה, פול סיימור ובוב קוזי.

אל פארוק אמינו פורטלנד. AP
הוציאו הרבה אוויר. אל פארוק אמינו חוגג/AP

דמיאן לילארד, שחקן שכבר חווה וניצח כמה מותחנים בקריירה שלו, הודה בסיום המשחק: "זה המשחק הכי מטורף שהייתי מעורב בו. היתרון התחלף כמה פעמים. אנחנו שמטנו יתרון של 5 נקודות ואז זה קרה להם. שתי הקבוצות לא רצו להיכנע. היה לנו הרבה אנדרנלין וגאווה. רצינו להגן על הבית שלנו ולנצח, רודני הוד הופיע בגדול בהארכה הרביעית. בפלייאוף כל מה שחשוב זה לנצח, והיו לנו הרבה חבר'ה שעזרו לנו להשיג את הניצחון הזה".

על מקולום: "הוא היה מדהים. זיהיתי שיש לו ערב כזה שהוא חם ומסרתי לו את הכדור. זה היה ערב מרגש, משחק 3 בבית. הם גרמו לנו לעבוד קשה מאוד, אבל עמדנו בזה".

ניקולה יוקיץ' דיבר על דקות המשחק שלו ואמר: "למען האמת בזמן המשחק אתה לא חושב על זה בכלל. עכשיו אני חושב שזה הרבה, אבל לא אצא בהארכה בזמן כל כך חשוב. נלחמנו חזק, היינו במשחק הזה אבל הסוף לא היה כמו שרצינו".

עוד באותו נושא

אחרי ארבע הארכות: פורטלנד ניצחה את דנבר ועלתה ל-1:2

לכתבה המלאה

לוח התוצאות קרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully