וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע הארכות: פורטלנד ניצחה את דנבר ועלתה ל-1:2

איזו דרמה: 41 נקודות של מקולום ושבע נקודות קלאץ' של רודני הוד הוליכו את המארחים ל-137:140 ו-1:2 בסדרה. יוקיץ' רשם טריפל דאבל ב-65 (!) דקות, אך החטיא זריקת עונשין קריטית. זו הפעם השנייה בלבד בהיסטוריה שמשחק פלייאוף נכנס לארבע הארכות. מילווקי ניצחה בבוסטון

עריכה: מתן חדד

שני משחקים נערכים הבוקר (שבת) במסגרת חצאי הגמר האזוריים ב-NBA. במזרח מילווקי ניצחה בחוץ את בוסטון ועלתה ל-1:2 בחצי הגמר. אולם, הדרמה הענקית התרחשה במערב שם פורטלנד ניצחה את דנבר אחרי 4 (!!) הארכות 137:140 ועלתה ל-1:2 בסדרה שלה.

התוצאות:

בוסטון (4) - מילווקי (1) 123:116 (2:1 למילווקי בסדרה)
פורטלנד (3) - דנבר (2) 137:140 (1:2 לפורטלנד בסדרה)

ניקולה יוקיץ' דנבר אנס קאנטר פורטלנד. רויטרס
איזה משחק. יוקיץ' נאבק בקאנטר/רויטרס

פורטלנד (3) - דנבר (2) 137:140 (1:2 לפורטלנד בסדרה)

בפעם השנייה בלבד בהיסטוריה משחק פלייאוף נכנס לארבע הארכות והשורה התחתונה: פורטלנד משיגה את הניצחון המיוחל ועולה ל-1:2 אחרי שעמלה קשה כל כך כדי לנצח בדנבר במשחק הקודם. מאיפה נתחיל לכתוב על משחק שכזה? נתחיל מהסוף. אחרי שמקולום ולילארד סחבו את הקבוצה על גבם בשלוש הארכות, הגיע זמנו של רודני הוד. במצב של 131:133 לאורחים, הוד קלע שבע נקודות רצופות, כולל שלשה 18.6 שניות לסיום שקבעה 136:138 למארחים. יוקיץ' קיבל הזמנות להשוות שוב ולכפות אולי הארכה חמישית, אבל החטיא את הזריקה הראשונה מקו כשנותרו 5.6 שניות לסיום. דנבר נאלצה לעשות עבירה, סת' קרי קלע פעמיים והקו, מילסאפ איבד והניצחון נשאר בפורטלנד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דמיאן לילארד פורטלנד. רויטרס
היה שם כשצריך אותו. דמיאן לילארד/רויטרס

הוד סיים את המשחק הזה עם 19 נקודות מהספסל, כשסי ג'יי מקולום היה נהדר עם 41 נקודות, והרבה סלי קלאץ' בעיקר בהארכה הראשונה. בסך הכל מקולום קלע 18 נקודות רק בהארכות, שווה לכמות הכי גבוהה שנקלעה מעבר לזמן החוקי ב-20 השנים האחרונות. דמיאן לילארד הוסיף 28, כשאנס קאנטר תורם 18 ו-15 ריבאונדים. הנתון הכי מעניין אצל דנבר הוא מספר הדקות של ניקולה יוקיץ' שכמעט ולא קיבל מנוחה ושיחק לא פחות מ-65 דקות, בהן קלע 33 נקודות, מסר 14 אסיסטים ולקח 18 ריבאונדים, אבל כאמור החטיא זריקת עונשין קריטית וגם רשם 8 איבודים. ג'מאל מארי הוסיף 34 ופול מילסאפ תרם 17, כולל סלים חשובים בקלאץ' שלא הספיקו בסופו של דבר. כעת, דנבר תנסה לנצח את המשחק הבא, אך לא ברור איך יוקיץ' יאגור כוחות כדי להגיע למשחק הזה. מה שבטוח, אתם לא תרצו לפספס את המשחק הזה.

יוקיץ' עושה היסטוריה

יאניס אנטטוקומפו בוסטון. רויטרס
בלתי עציר. יאניס חודר מול טייטום/רויטרס

בוסטון (4) - מילווקי (1) 123:116 (2:1 למילווקי בסדרה)

אחרי שמחצה את מילווקי בחוץ במשחק הראשון וגנבה את הביתיות בסדרה, בוסטון חזרה לאולם הביתי שלה בתקווה לעלות ליתרון לעיני הקהל שלה. אלא שליאניס אנטטוקומפו היו תכניות אחרות. המועמד המוביל לתואר ה-MVP של העונה הסדירה השתלט על המשחק הזה מהרגע הראשון והוליך את הבאקס לניצחון גדול עם 32 נקודות, 8 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, כאשר כל הנקודות שלו מגיעות מסלים בצבע או מהעונשין (16 מ-22). יאניס קלע לפחות 30 נקודות גם בשני הביקורים באולם הזה בעונה הסדירה והוכיח שוב שהוא יכול להתמודד גם עם אל הורפורד ששיתק אותו לחלוטין במשחק הראשון. כריס מידלטון הוסיף 20 וג'ורג' היל היה האקס פקטור עם תרומה נהדרת של 21 נקודות מהספסל.

בוסטון הובילה בנקודה במחצית, אבל ספגה 40 נקודות ברבע השלישי לעומת 31 ונקלעה לפיגור שיא של 17 נקודות ברבע האחרון. האורחים חגגו עם 24:52 בנקודות בצבע וקלעו 28 נקודות מ-17 איבודים של הסלטיקס, שקיבלו 29 נקודות מקיירי אירווינג ו-20 של ג'ייסון טייטום. כעת בוסטון תארח גם את המשחק הרביעי ביום שני ותהיה חייבת לנצח אם היא רוצה להישאר בחיים עם סיכוי סביר להדיח את מוליכת המזרח. יאניס ינסה למנוע מזה לקרות ולהוביל את קבוצתו לגמר שהיא כל כך ראויה לו.

ברוק לופז מילווקי מרכוס מוריס בוסטון. רויטרס
ברוק לופז חוסם את מרכוס מוריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully