וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: העיתונאים בחרו בראחים סטרלינג כשחקן העונה

שחקן מנצ'סטר סיטי גבר הפעם על וירג'יל ואן דייק, שזכה בתואר בקולות השחקנים, ונבחר בפער של יותר מ-100 קולות

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מתכונן לדרבי "היהודיות" בחצי גמר ליגת האלופות

ראחים סטרלינג נבחר לשנה העונה בפרמיירליג על ידי העיתונאים. שחקן מנצ'סטר סיטי זכה ביותר מ-100 קולות לעומת בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק. סרחיו אגוארו, שותפו של סטרלינג להתקפת סיטי, סגר את הרשימה והגיע למקום השלישי. שחקנים נוספים שזכו לקולות הם הארי קיין, ברנרדו סילבה, דויד סילבה, אדן הזאר ואלכסנדר לקאזט.
קארי בראון, יושב ראש איגוד עיתונאי הכדורגל, אמר על הבחירה בסטרלינג: "במירוץ אליפות כל כך צמוד, אין זה מפתיע ששני השחקנים שהיו קרובים לזכייה הגיעו ממנצ'סטר סיטי וליברפול, אבל אנחנו בחרנו בראחים סטרלינג".

הזכייה הזו של סטרלינג מגיעה מספר ימים אחרי ששחקני הליגה בחרו בוואן דייק כשחקן העונה שלהם. באותה הצבעה, שבוצעה כאמור על ידי שחקני הליגה, סטרלינג הגיע למקום השני. כ-400 עיתונאים השתתפו בתהליך הבחירה ו-62% מהם בחרו בשחקן מנצ'סטר סיטי כמצטיין שלהם ב-2018/19. החלוץ של אלופת אנגליה הנוכחית כבש 17 שערים עד כה, בנוסף ל-12 בישולים. בראון המשיך להחמיא לסטרלינג: "ראחים דיבר השבוע על שאיפותיו להיות מנהיג, דוגמת סטיבן ג'רארד, אבל לדעתנו הוא כבר כזה והוא משמש דוגמה לדור הנוכחי, הבא והקודם. גם וירג'יל ואן דייק רשם עונה פנטסטית ואנחנו מעריכים את היכולות שלו כשחקן הגנה, אבל מה שהכריע לטובת סטרלינג הוא מנהיגותו גם מחוץ לכר הדשא".

עוד בנושא:

מיכאל יוכין על סיפור הטרגדיה של טורינו בשנות ה-70
תומאס טוכל מאבד את אמון חדר ההלבשה בפ.ס.ז?
אייאקס נחתה בלונדון ומתכוננת למפגש נגד טוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות
מאוריציו סארי: "לא יודע אם הזאר יישאר בעונה הבאה"

סטרלינג רכש לאחרונה כרטיסים לחצי גמר הגביע, בו ניצחה סיטי 0:1 את ברייטון, ל-500 תלמידים. לפני כן, הקדיש שער לנער שהלך לעולמו בעקבות מחלת הסרטן ונלחם בגזענות נגד השחקנים שחומי העור בליגה.

גם בלמה של קרדיף סיטי סול במבה פרגן לחלוץ על זכייתו ואמר: "הוא עובד קשה גם על המגרש וגם מחוצה לו. הוא ראוי להיות מוזכר בנשימה אחת ביחד עם ליאונל מסי. הוא שחקן שמשחק ברמות הכי גבוהות ובנוסף, הוא לא מפחד להגיד את מה שהוא חושב בנוגע לגזענות נגד השחקנים השחורים ושחקנים שמגיעים ממעמד נמוך. מגיע לו לזכות בתואר הזה".
סיטי חגגה דאבל כשגם ניקיטה פאריס, שחקנית קבוצת הנשים של המועדון, זכתה בתואר שחקנית העונה.

עוד באותו נושא

מאוריציו סארי: "אני לא יודע אם אדן הזאר ימשיך בעונה הבאה"

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג חוגג את ה-3:5 שנפסל, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"ראוי להיות מוזכר בנשימה אחת עם מסי". סטרלינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully