וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו: "לא כל יום משחקים בחצי גמר ליגת האלופות", שונה: "יכולים להעפיל לגמר", סון ייעדר אצל טוטנהאם

אייאקס נחתה בלונדון לקראת המשחק נגד טוטנהאם (ג', 22:00, ספורט 5). הקשר הדני: "הפכנו ליחידה אחת, יש תחושה מיוחדת". מאמן טוטנהאם מאמין בשחקניו ואמר: "יש לנו רוח קבוצתית שגורמת להאמין שאפשר לזכות בהכל"

חצי הגמר - משחק ראשוןהסתיים30/04/2019
טוטנהאם
    1:0
    • (15) ביק
    אייאקס
    עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

    בווידאו: מתן בכור מתכונן לחצי גמר ליגת האלופות

    טוטנהאם תארח מחר באצטדיונה החדש את אייאקס (ג', 22:00, ספורט 5) במפגש הראשון בין הקבוצות בחצי גמר ליגת האלופות.

    אייאקס, שנחשבת להפתעת השנה במפעל, הדיחה את יובנטוס רבע הגמר כשניצחה אותה 2:3 בתום שני המפגשים. לפני כן, הדיחה את אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות, ריאל מדריד בעזרת תצוגות כדורגל נפלאות. אייאקס, רק נציין לא הצליחה לנצח בביתה את האימפריות מספרד ואיטליה והרשימה הרבה יותר במשחקי החוץ באותם מפגשים כשניצחה את ריאל 1:4 ו- 1:2 את יובנטוס.

    טוטנהאם הדיחה את מנצ'סטר סיטי אחרי קרב מורט עצבים בגומלין במנצ'סטר שנגמר אמנם בהפסד 4:3 אבל עברה בסיכום הכללי בזכות שערי חוץ (4:4). התרנגולים עלו בגלל ששער של ראחים סטרלינג נפסל בתוספת הזמן בעקבות התערבות ה-VAR שקבע שהספרס יעלו על חשבון הסיטיזנס. טוטנהאם תחסר את יונג מין סון, שכבש צמד מרשים באותו גומלין, בגלל צהובים. הארי קיין ימשיך להיעדר גם כן.


    עוד בנושא:

    בנשימה אחת עם אואן וקלויברט: הצעדים הראשונים של יוסי בניון
    חלוץ נבחרת צ'כיה, יוזף שוראל, נהרג בהתהפכות מיניבוס בטורקיה
    ואן דייק מצטיין העונה באנגליה: "מדהים שלא בחרו שחקן התקפה"

    יונג-מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
    טוטנהאם תרגיש בחסרונו? סון/רויטרס

    אייאקס

    שחקני אייאקס וחברי הצוות המקצועי המריאו הבוקר ללונדון לקראת המשחק הראשון. ההולנדים המריאו עם 22 שחקנים ומאוחר יותר המאמן אריק טן האח יודיע מי הם ה-18 שיתלבשו. ההפתעה החיובית הגיעה מכיוונו של המגן נוסאיר מזראווי, שעשוי להיות כשיר להתמודדות אחרי שהוא נעדר מאז הפציעה במשחק נגד יובנטוס לפני שבועיים. ההולנדי-מרוקאי הפך העונה לשחקן מפתח באייאקס ופספס רק משחק בליגת האלופות.

    מאמן הקבוצה, אריק טן האח, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק וסירב לומר האם קבוצתו היא הפייבוריטית: "אין לי מה לעשות עם זה, זה לא משנה לנו בכלל". על ההכנות: "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ונשתדל לבצע זאת. אסור לנו להיות נאיביים, אם נדע להיות מרוכזים יש לנו סיכוי טוב לעשות תוצאה טובה". על טוטנהאם: "הם יחכו לנו בכל הזדמנות. אנחנו חייבים להיות בפוקוס כל המשחק אחרת טוטנהאם תדע איך להעניש אותנו".

    דוני ואן דה בק, שכבש את השער הראשון בניצחון 1:2 על יובנטוס בטורינו השתתף גם כן במסיבת העיתונאים לצד מאמנו, והוסיף: "עבדנו קשה מאוד בשביל להגיע לרגע הזה. רוצים להוציא את המקסימום ולהמשיך במסע שלנו".

    הקשר הדני, לאסה שונה, אמר לפני כן: "לפני שנתיים הגענו לגמר הליגה האירופית ואחרי שריקת הסיום נשארנו בידיים ריקות. זה לא הרגיש טוב. בסוף העונה שעברה היו שחקנים שרצו לעזוב, אבל בקיץ האחרון אייאקס העזה להשקיע, רכשה את דיילי בלינד ודושאן טאדיץ' וזו הייתה הצהרת כוונות. הפכנו ליחידה אחת, יש תחושה מיוחדת ואנחנו מרגישים שאנחנו מסוגלים להעפיל לגמר".

    אריק טן האח מאמן אייאקס. רויטרס
    "יודע מה צריך לעשות". טן האח/רויטרס
    דוני ואן דה בק שחקן אייאקס. רויטרס
    שואף גבוה. ואן דה בק/רויטרס
    שחקן אייאקס, לאסה שונה. GettyImages
    רוצה להעפיל לגמר. שונה/GettyImages

    טוטנהאם

    גם יריבתה של אייאקס, טוטנהאם, מתכוננת למשחק החשוב וערכה מסיבת עיתונאים בה נכחו מאוריסיו פוצ'טינו ולוקאס מורה. אצל התרנגולים, מוסא סיסוקו חוזר לסגל הקבוצה אחרי שנפצע במשחק הגומלין נגד מנצ'סטר סיטי ברגלו ויש אופטימיות לגבי שיתופו אחרי שחזר לאימונים מוקדם מן הצפוי, יונג מין סון ייעדר בעקבות צהובים.

    פוצ'טינו, כאמור, דיבר לקראת המשחק, ואמר: "יש לנו רוח בקבוצה שגורמת לנו להאמין שניתן לזכות בכל תואר. לא כל יום מגיעים למעמד חצי הגמר בליגת האלופות ואנחנו מתרגשים מאוד מכך ומתכוננים בהתאם". על שיטת המשחק בה צפויה לשחק קבוצתו והיעדרותו של יונג מין סון מן המפגש, הוסיף: "נשחק כקבוצה ולא משנה לי מי יכבוש. כמובן שחסרונו של סון משמעותי לנו מאוד וזה מאכזב שלא נהנה מסגל מלא, אבל נשתדל למלא את החסר כיחידה אחת".

    גם לוקאס מורה, חברו של סון להתקפת התרנגולים התייחס לחסרונו: "סון שחקן חשוב מאוד עבורנו וכמובן שהוא יחסר לנו מאוד. אנחנו נתגעגע אליו, אבל יש שחקנים אחרים שימלאו את החסר". על אייאקס: "היא קבוצה מצוינת. יש לה המון שחקנים צעירים מסוכנים וזה יהיה משחק קשה. נקווה לעשות עבודה טובה מולם".

    מוסא סיסוקו שחקן טוטנהאם. רויטרס
    יחזור לסגל מוקדם מן הצפוי? סיסוקו/רויטרס
    לוקאס מורה שחקן טוטנהאם. GettyImages
    יתגעגע לסון. מורה/GettyImages
    הוגו לוריס שוער טוטנהאם. רויטרס
    דריכות שיא בטוטנהאם. לוריס/רויטרס

    האקסים של אייאקס כבר מחכים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully