וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יל ואן דייק מצטיין העונה של השחקנים באנגליה: "מדהים שלא בחרו שחקן התקפה"

בלם ליברפול הפך לשחקן ההגנה הראשון שזוכה בתואר מאז ג'ון טרי ב-2005. סיטי וליברפול עם 10 שחקנים בהרכב העונה, גם פוגבה בפנים

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתכוננים ל"דרבי היהודיות" בין אייאקס וטוטנהאם

מירוץ האליפות עדיין צמוד ופתוח, אולם באנגליה כבר חלקים את פרסי סוף העונה. אמש (ראשון) נערך הטקס של ארגון השחקנים בו הוכרז שחקן העונה, השחקן הצעיר של העונה והרכב העונה. באופן מעט מפתיע, לשחקן העונה נבחר בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק, שהפך לשחקן ההגנה הראשון שזוכה בתואר מאז ג'ון טרי ב-2005. הוא הקדים את סאדיו מאנה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו, ברנרדו סילבה ואדן הזאר - כולם שחקני התקפה.

"זה מיוחד מאוד, בהתחשב בסטנדרט הגבוה של החלוצים והפליימייקרים שיש בליגה הזאת", אמר ואן דייק, שרשם 45 הופעות בכל המסגרות, כבש חמישה שערים, בישל ארבעה ובעיקר הפך את המייטי רדס לקבוצת ההגנה הטובה בפרמיירליג, עם 20 ספיגות בלבד.

ראחים סטרלינג, על אף גילו (24), נבחר לשחקן הצעיר המצטיין של העונה. בנוסף פורסם הרכב העונה, שכלל 10 שחקנים ממנצ'סטר סיטי וליברפול - אדרסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, איימריק לאפורט, ברנרדו סילבה, פרננדיניו, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו וסאדיו מאנה. את ההרכב השלים פול פוגבה.

עוד בנושא

אמש: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נפרדו ב-1:1, דויד דה חאה שוב טעה
עוד אמש: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 בברנלי וחזרה למקום הראשון
פפ: "המשטח היה יבש והדשא ארוך, ניסו לפגוע בנו וגם זה לא עזר"

שחקן ליברפול, וירג'יל ואן דייק. רויטרס
עמוד התווך של ליברפול בהגנה. ואן דייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully