וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "המשטח היה יבש והדשא ארוך, ניסו לפגוע בנו וגם זה לא עזר"

מאמן מנצ'סטר סיטי תקף את ברנלי אחרי ה-0:1 שם: "אני שמח, זה היה חשוב מאוד". אגוארו: "ישר הרגשתי שהבעיטה שלי עברה את הקו"

שוער מנצ'סטר סיטי אדרסון. רויטרס
אדרסון/רויטרס

מנצ'סטר סיטי עשתה הערב (ראשון) צעד נוסף וקריטי בדרך לאליפות. הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה 0:1 את ברנלי בחוץ משער של סרחיו אגוארו בדקה ה-63 ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-92, אחת יותר מליברפול. עכשיו, סיטי זקוקה לשני ניצחונות - בבית מול לסטר ובחוץ מול ברייטון - כדי להבטיח את התואר בלי קשר לתוצאות שליברפול תשיג.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את ברנלי בחוץ

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה חוגג. רויטרס
גווארדיולה מרוצה/רויטרס

המספרים

* מאז שמנצ'סטר סיטי הפסידה 2:1 לניוקאסל בחוץ בינואר, היא ניצחה ב-12 משחקי פרמיירליג כשהיא כובשת 27 שערים וסופגת רק שלושה.

* זו בסך הכול הפעם השנייה בתולדות הליגה הבכירה באנגליה ששתי קבוצות משיגות יותר מ-90 נקודות. הפעם הקודמת הייתה ב-1970/71 כשארסנל השיגה 94 נקודות ולידס 91 (זה אחרי שחישבו את זה לפי שלוש נקודות לניצחון).

* ברנלי לא ניצחה בשמונת המפגשים האחרונים שלה מול סיטי בכל המסגרות (תיקו ושבעה הפסדים).

* ברנלי בעטה רק פעמיים לשער מול סיטי וזה הכי מעט שהיא אי פעם בעטה לשער במשחק פרמיירליג.

* סרחיו אגוארו כבש תשעה שערים בשמונת המפגשים האחרונים שלו מול ברנלי בכל המסגרות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו, ברנרדו סילבה חוגגים. רויטרס
אגוארו חוגג עם ברנרדו סילבה/רויטרס

כובש השער סרחיו אגוארו אמר אחרי המשחק: "אני שמח מאוד שניצחנו ועכשיו יש לנו שבוע כדי להתכונן למשחק הבא. אני שמח מאוד שכבשתי כי היו לי כמה מצבים כבר במחצית הראשונה. שמחתי מאוד שהטכנולוגיה אישרה את השער שלי, ישר חשבתי והרגשתי שהכדור נכנס".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "זה היה ניצחון כל כך חשוב, שיחקנו טוב מאוד ושלטנו במשחק. לא הייתה לברנלי קרן אחת, היו לה כמה מצבים נייחים, אבל שלטנו בכדור. אחרי המחצית הרגשתי שהשחקנים מלאים בתשוקה להשיג את הניצחון, כמו שקרה באולד טראפורד. בצורה ששיחקנו, חשבתי שנכבוש. ידענו שאנחנו צריכים לצאת קדימה ולא לבצע שטויות. הגענו להרבה מצבים. היה פנדל שהיינו צריכים לקבל ולא קיבלנו והיו לנו גם מצבים אחרים. היינו יכולים לנצח בהפרש גדול יותר, אבל אני כל כך מאושר מהניצחון. המשחק הבא הוא מול לסטר, אחת הכישרוניות ביותר במרכז הטבלה ואני מקווה שנוכל לצאת למשחק מול ברייטון עם סיכוי לזכות באליפות".

גווארדיולה גם העביר ביקורת על משטח הדשא בברנלי ואמר: "שלטנו במשחק, אבל במחצית הראשונה המשטח היה יבש, הדשא היה ארוך מאוד והיו בעיות להניע את הכדור. זה היה הרעיון והכוונה שלהם, אבל אפילו כך שלטנו בדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully