וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות בפ.ס.ז' צפות: תומאס טוכל מאבד שליטה על חדר ההלבשה

ניימאר ושחקנים בכירים נוספים טוענים שהמאמן לא מטפל ביד קשה מספיק בצעירים ש"מתנהגים בזמן האחרון כאילו הם כבר בחופש"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

הבעיות בפריס סן ז'רמן ממשיכות לצוף אחרי ההפסד בגמר הגביע הצרפתי ביום שבת. הבוקר (שני) דיווחו ב"לאקיפ" שחלק גדול מהכעס של השחקנים הוותיקים מופנה לתומאס טוכל, שמאבד אחיזה בחדר ההלבשה.

הטענות מצד השחקנים הבכירים הן דווקא שטוכל לא נוהג ביד מספיק קשה עם הצעירים. אחרי המשחק ניימאר הטיח ביקורת קשה בשחקנים הצעירים של פריס ולפי "לאקיפ", הוא ואחרים מרגישים שהצעירים הגיעו לסוף העונה כאילו הם כבר בפגרה ויצאו לחופשה.

ניימאר אמר אתמול: "אני רואה את השחקנים הצעירים, הם צריכים לדבר פחות ולהקשיב יותר. לפעמים אחד השחקנים הוותיקים אומר להם משהו והם מיד עונים לו. המאמן מדבר והם מגיבים. קבוצה לא יכולה להגיע רחוק בצורה כזו. אנחנו יותר מנוסים והם צריכים לכבד אותנו ולהקשיב לנו יותר. זה מה שאני עשיתי כשהתחלתי את הקריירה".

לפי הדיווח בצרפת, טוכל התחיל להפנים את ההתרופפות רק אחרי הגמר ביום שבת, בו פריס הוליכה 0:2, אבל בסופו של דבר הפסידה 6:5 בפנדלים אחרי 2:2 בתום 120 דקות. המאמן הגרמני אמר אחרי המשחק שהוא התפלא מהגישה של השחקנים בחדר ההלבשה במחצית (כשהתוצאה הייתה 1:2 לפריס) ושהם לא היו מספיק דרוכים.

בנוסף, ב"לאקיפ" הזכירו את המשחק בו אלופת צרפת הפסידה 3:2 לנאנט בחוץ ב-17 באפריל. מסתבר שלמרות רשימה פצועים ארוכה שאפשרה לחלק מהשחקנים הצעירים לקבל דקות משחק, הרבה מהם גילו חוסר רצון לצאת למשחק החוץ - דבר שמאוד הפתיע את טוכל.

עוד בנושא

ניימאר חבט באוהד של ראן ותקף את הצעירים של פריס סן ז'רמן
ניימאר בילה בטורינו יומיים לפני גמר הגביע, טוכל: "אני לא אבא שלו"
קיליאן אמבפה טורף כל מה שזז וגורם לפריס סן ז'רמן לשנות חשיבה

מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל. רויטרס
אחרי ההפסד בגמר גם טוכל התחיל להבין את הבעיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully