וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "אם אכבוש נגד ליברפול אחגוג בגאווה גדולה"

החלוץ האורוגוואי של ברצלונה דיבר עם התקשורת לקראת המפגש המסקרן עם קבוצתו לשעבר בחצי גמר ליגת האלופות: "כשאעלה לדשא, המחשבה היחידה שתעלה לי בראש היא ניצחון". יספר סילסן יעזוב את הקטאלנים?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

האלופות את האקסית מליברפול, בשורותיה רשם 132 הופעות, בהן כבש 82 שערים.

זה יהיה המפגש הראשון של סוארס עם קבוצתו לשעבר, אותה עזב בקיץ 2014, והוא בהחלט נשמע נרגש: "אני מודה מקרב לב לליברפול על התקופה ששיחקתי בה. המועדון נתן לי המון ואני רוצה להגיד תודה. אוהדי ליברפול שלחו לי הודעות על כך שהדחתי עם ברצלונה את מנצ'סטר יונייטד, אבל שמחו הרבה פחות כאשר ידעו שיפגשו אותי עם בארסה בחצי הגמר".

על מפגש הגומלין שייערך באנפילד, אצטדיון בו יש לסוארס זיכרונות מאוד נעימים, הוסיף החלוץ: "נחמד מאוד לדבר על האווירה שתהיה בליברפול ועל כל מה שעברתי בתקופה שלי שם, אבל כשאעלה לדשא לא תעבור לי בראש שום מחשבה מאשר ניצחון". סוארס נשאל האם יחגוג נגד קבוצתו לשעבר אם וכאשר יכבוש נגדה: "כמובן שאחגוג. אני הכי גאה ללבוש את המדים של ברצלונה ואעשה זאת בגאווה גדולה".

אם ברצלונה תעבור את הקבוצה האנגלית היא יכולה לפגוש בגמר אקסית נוספת של סוארס, אייאקס אמסטרדם. "אני בר מזל מכך שיש לי כל כך הרבה זיכרונות מקבוצות שונות בעולם", מוסיף החלוץ, "תמיד תהיה לי פינה חמה בלב לאייאקס ואני חייב לה המון. המועדון עזר לי להתפתח מאוד כשחקן ובזכותו הגעתי לליברפול". האורוגוואי הגיע לאייאקס בקיץ 2007 מכרונינגן, שיחק בשורותיה למשך ארבע עונות וכבש 111 שערים ב-158 הופעות.

עוד בנושא:

ספרד: ולנסיה וסביליה הפסידו והסתבכו במבאק על ליגת האלופות
פפ גווארדיולה: "השוני בין העונה הנוכחית לעונה שעברה - ליברפול"
צ'מפיונשיפ: מאמן לידס מרסלו ביילסה, הורה לשחקניו לספוג שער

שחקן ברצלונה לואיס סוארס חוגג. רויטרס
"אוהדי ליברפול שמחו הרבה פחות כשידעו שיפגשו אותי בחצי הגמר". סוארס/רויטרס

**

עדיין בגזרת האקסים. שוער המשנה של בארסה יספר סילסן, שהגיע לקבוצה מאייאקס בקיץ 2017 והופיע רק פעמיים בליגה, סיפר היום (ראשון) ל"טלחראף" ההולנדי כי ברצונו לעזוב בעקבות מיעוט דקות המשחק להן הוא זוכה: "אני אצא לחופשה קודם ואז אחפש לעצמי קבוצה חדשה שבה אוכל לקבל דקות משחק רבות יותר. אני רוצה לשחק".

מי שאמורים לעשות את הדרך ההפוכה מאייאקס לברצלונה הם פרנקי דה יונג, שכבר חתם בשורותיה תמורת 75 מיליון יורו, וחברו מתייס דה ליכט, שמבוקש על ידי האלופה הספרדית גם כן. סילסן התייחס לשניים: "אני יודע שדה יונג מגיע, אבל גם דה ליכט בדרך? אם תהיה לו האופציה להגיע לכאן, הוא צריך לקחת אותה".

שוער נבחרת הולנד יספר סילסן. רויטרס
"רוצה לשחק". סילסן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully