וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע מדהים בצ'מפיונשיפ: ביילסה הורה לשחקני לידס לספוג שער מול אסטון וילה

לידס כבשה לאחר ששחקן וילה שכב פצוע על הדשא ובסיומה של מהומת ענק, אפשר המאמן הארגנטינאי ליריבה להשוות. זה נגמר ב-1:1

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ברצלונה חוגגת אליפות

ליגת המשנה באנגליה תגיע בקרוב לסיומה, וכנראה שאת הדרמה הגדולה והמשוגעת ביותר היא שמרה לסוף. לידס יונייטד ואסטון וילה נפרדו היום (ראשון) ב-1:1 שהפך את ההעפלה של שפילד יונייטד לפרמיירליג לרשמית, אבל זה כלום לעומת מה שקרה על כר הדשא.

הכל התחיל בדקה ה-72, כששחקן אסטון וילה ג'ונתן קודיג'ה נפצע וצנח לכר הדשא. חבריו דרשו מלידס להוציא את הכדור החוצה, אולם הקבוצה של מרסלו ביילסה המשיכה כרגיל ומתיאוש קליץ' ניצל זאת כדי לקבוע 0:1 באלנד רואוד. כאן יהיה מקום לא רע להזכיר את הטבלה - ערב המחזור, לידס ניצבה במקום השלישי עם 82 נקודות, בעוד וילה במקום החמישי עם 76, כששתיהן מנסות לשפר עמדות בקרבות המיקום על הפלייאוף. כך שהמשחק היום היה גם בעל חשיבות גדולה על הטבלה, ועל כן הזעם בקרב שחקני וילה היה עצום לאחר השער המפוקפק. מהומה רבתית החלה על כר הדשא, בסיומה הורחק שחקן אחד בלבד - אנוואר גל גאזי מהאורחת.

אבל זה לא נגמר בזה. ביילסה, אחד המאמנים המיוחדים והצבעוניים בעולם, הורה לשחקניו לאפשר לווילה לכבוש את השוויון, ואלה פשוט פינו את הדרך ואפשרו לאלברט אדומה לאזן. "הכדורגל האנגלי ידוע בשל הספורטיביות שלו", הסביר ביילסה עם השריקה לסיום. גם מאמן וילה דין סמית' אהב את ההחלטה: "קליץ' התנצל בפני על השער, כל הכבוד ללידס וביילסה שאפשרו לנו לתקן את המצב".

כאמור, בשל התוצאה עלתה שפילד יונייטד רשמית לליגה העליונה, כשהיא מוליכה על לידס בחמש נקודות כשנותרו עוד שלוש בקופה. מי יודע, אולי ביילסה ואסטון וילה ייפגשו פעם נוספת בגמר הפלייאוף. יהיה חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully