וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "השוני בין העונה שעברה לעונה הנוכחית - ליברפול"

מאמן הסיטיזנס החמיא ליריבתו הישירה על התואר והוסיף: "כל שאר הקבוצות נשארו באותה רמה, ליברפול השתפרה יותר מכולן"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות מהמשחק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם ברבע גמר ליגת האלופות

מנצ'סטר סיטי תפגוש היום (א', 16:05, ספורט 2) את ברנלי במשחק חוץ קריטי עבור קבוצתו של פפ גווארדיולה. הסיטיזנס מפגרים כרגע שוב (89) אחרי ליברפול של יורגן קלופ בשתי נקודות (91) אחרי שהקבוצה ממרסיסייד ניצחה 0:5 את האדרספילד ביום שישי.

מי שהחמיא ליריבתו הישירה על התואר הוא המאמן הקטאלני של הסיטי שאמר: "השוני בין העונה הקודמת לנוכחית היא ליברפול. אנחנו עושים את מה שנדרש מאיתנו שנה שנייה ברציפות אבל ליברפול הרבה, הרבה יותר טובה מאשר בעונה שעברה. שאר המועדונים נשארו באותה רמה אבל ליברפול השתפרה המון".

כך הציג גווארדיולה את הקושי של קבוצתו בהשגת התואר שנה שנייה ברציפות ולא חסך בסופרלטיבים נוספים למייטי רדס: "הם עשו רכישות יוצאות מן הכלל בקיץ והשחקנים האלה משפיעים מאוד על יכולת הקבוצה, בדיוק כמו אצלנו העונה ובעונה שעברה. עכשיו זה הזמן שבו מגלים מי עומד בלחץ ומי לא. רואים מי יותר יציב, ומי חושב על התוצאות של היריבה ומושפע מכך. אתה פוט צריך לבוא לנצח בשלושת המשחקים האחרונים ולקחת כל משחק לחודו. זה לא משנה מה יקרה, המנטליות היא לכבוש כמה שיותר שערים, יותר מאשר ה-157 שכבשנו עד כה".


עוד בנושא:

ניימאר עצבני: השחקן הברזילאי חבט באוהד ראן בהפסד של פ.ס.ז' בגמר הגביע
"ליאו מסי העביר את ההגמוניה לברצלונה", ארנסטו ואלוורדה מהלל את כוכבו הארגנטינאי
לוסיאן פאבר: מאמן ברוסיה דורטמונד עצבני על הפסד קבוצתו 4:2 לשאלקה בדרבי
יובנטוס: מסימיליאנו אלגרי מחמיא לכריסטיאנו רונאלדו שהגיש ל-600 שערים בקריירה

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
יזכה שנה שנייה ברציפות באליפות אנגליה? פפ במתח/רויטרס

מאמן מנצ'סטר סיטי גם דיבר על כך שקבוצתו לא תזכה בתואר בסופו של דבר והוסיף: "הפסדנו משחק? מזל רע, אבל נבוא בשנה הבאה חזקים יותר וננסה לזכות שוב בתואר". יריבו יורגן קלופ דיבר אחרי ניצחון קבוצתו 0:5 על האדרספילד ואמר: "מה שביכולתנו לעשות כרגע הוא להמשיך לנצח ולהפעיל לחץ על מנצ'סטר סיטי". אבל פפ הוא לא אחד שמתרגש מכל אמירה והוא מוכן לסיטואציה שבה ליברפול תנצח בכל משחקיה העונה וממשיך להחדיר את האמונה בשחקני קבוצתו שהכל תלוי בהם ושעליהם לנצח בכל אחד משלושת משחקיהם שנותרו עד תום העונה.

"הם הולכים לנצח את כל המשחקים שלהם עד תום העונה, ואנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים עד הסוף כדי להיות אלופים. יש לנו את ההרגשה הזאת כבר המון זמן אבל כל משחק נהיה קשה יותר ויותר עם יותר לחץ כי אנחנו יודעים שהמאבק מתקרב לסיומו. אנחנו לא מסתכלים על ליברפול ומה הם עושים ומנסים להתרכז רק במשחקים שלנו כי בסופו של דבר האליפות תלויה בנו ואנחנו מחזיקים ביתרון קטן על פניהם".

מה נשאר להן:

מנצ'סטר סיטי (89 נקודות ומשחק חסר): ברנלי (חוץ), לסטר (בית) וברייטון (חוץ)

ליברפול: ניוקאסל (חוץ) וולבס (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully