וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסיאן פאבר רתח: "מאבק האליפות גמור, זה הסקנדל הכי גדול בכדורגל"

המאמן זעם על הפנדל שנשרק לחובת דורטמונד בהפסד לשאלקה: "הכדורגל הפך למגוחך, אולי השחקנים צריכים לכרות לעצמם את הידיים?"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן בורוסיה דורטמונד, לוסיאן פאבר, רתח אתמול (שבת) אחרי ההפסד של קבוצתו 4:2 לשאלקה בדרבי. בעקבות התוצאה הזו, באיירן מינכן תוכל להגדיל היום את הפער בפסגה לארבע נקודות אם תנצח את נירנברג ופאבר הזועם אמר אתמול: "מאבק האליפות נגמר. זה כואב, אבל זו המציאות".

דורטמונד הובילה אתמול 0:1, אבל בדקה ה-18 השופט הבכיר פיליפ צוואייר נעזר במערכת VAR כדי לפסוק על פנדל לזכות שאלקה אחרי שכדור פגע בידו של יוליאן וייגל בתוך הרחבה. הרויאל בלוז השוו ובהמשך השלימו מהפך בדרך לניצחון. דורטמונד סיימה את המשחק בתשעה שחקנים אחרי שמרקו רויס ומריוס וולף הורחקו.

פאבר הנסער אמר: "מעולם לא נתקלתי בדבר כזה, קשה לי לעכל את זה. הפנדל שנשרק נגדנו מוכיח כמה הכדורגל הפך למגוחך. החוק זה של נגיעת היד הוא הסקנדל הכי גדול בכדורגל ואף אחד לא מכיר אותו. זה מביש. זו פשוט בדיחה, ואני לא מדבר רק על הפנדל היום, אלא באופן כללי. אולי הכדורגלנים צריכים לכרות לעצמם את הידיים?".

המאמן הזמני של שאלקה, הוב סטבנס, הסכים עם יריבו והפתיע כשאמר: "אני חושב שמאוד מצער שנשרק פנדל כזה. אמרתי ללוסיאן פאבר שגם אני לא מרוצה מזה. הקבוצה שלי סבלה משריקות כאלה במשחקים קודמים".

מאמן בורוסיה דורטמונד, לוסיאן פאבר. AP
גם סטבנס הסכים איתו. פאבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully