וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ראיו וייקאנו ניצחה את ריאל מדריד לראשונה אחרי 22 שנה עם 0:1

פנדל של אמברבה בדקה ה-23 סידר לנועלת הטבלה ערב המחזור ניצחון ראשון מול הבלאנקוס אחרי 17 הפסדים ברציפות

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מתכונן לחצי גמר ליגת האלופות בין אייאקס לטוטנהאם

המחזור ה-35 בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. אחרי ה-0:0 מול חטאפה, ריאל מדריד הפסידה לראיו וייקאנו לראשונה אחרי 17 ניצחנוות ברציפות מולה. ולנסיה איבדה נקודות יקרות במסגרת המאבק על המקום הרביעי ולמזלה גם סביליה אכזבה, כשהפסידה לג'ירונה. גם חטאפה מעדה והפסידה 2:1 לריאל סוסיאדד. ויאריאל סיימה ב-1:1 מול ווסקה.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בייל מתוסכל/רויטרס

ראיו וייקאנו - ריאל מדריד 0:1

הפעם האחרונה שראיו וייקאנו ניצחה את ריאל מדריד הייתה ב-19 בפברואר 1997. אז זה נגמר ב-0:1. ההרכב של הבלאנקוס באותו משחק כלל את בודו אילגנר, אלקורטה, פרננדו היירו, כריסטיאן פאנוצ'י, רוברטו קרלוס, פרננדו רדונדו, קלארנס סיידורף, ויקטור, ראול, פרדראג מיאטוביץ' ודאבור שוקר.

הערב, ראיו וייקאנו השיגה ניצחון ראשון על ריאל מאז אותו ערב ולמעשה אחרי 17 הפסדים ברציפות מולה. ראיו נאלצה להסתדר ללא ראול דה תומאס, שמושאל מאלופת אירופה היוצאת, אבל גם כך השיגה ניצחון. חסוס ואייחו נגע ביד ברחבה בדקה ה-22 והמארחת קיבלה פנדל. אדרי אמברבה תרגם את זה לשער בדקה ה-23 והיתרון החזיק מעמד עד הסיום.

קארים בנזמה הלוהט לא שיחק בריאל בשל פציעה וטיבו קורטואה חזר לשער על חשבון קיילור נבאס. ראיו ברחה מהמקום האחרון והיא עם 31 נקודות, עדיין שש נקודות מתחת לקו האדום כשבקופה נותרו תשע נקודות.

שחקן ולנסיה רודריגו. GettyImages
איזו תוצאה רעה. רודריגו ו-ולנסיה/GettyImages

ולנסיה - אייבר 1:0

תוצאה מאכזבת מאוד לוולנסיה, שהתרחקה באופן משמעותי מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. הקבוצה של מרסלינו גילתה יכולת לא טובה וגם כשהיא הגיעה להזדמנויות, מרקו דמיטרוביץ' המצוין בלם אותה. אייבר הצנועה הייתה לא פחות טובה מהמארחת ובדקה ה-93 היא באה על שכרה כשצ'ארלס הוותיק כבש את שער הליגה ה-14 שלו העונה. ולנסיה סופרת כבר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון על הבאסקים.

ג'ירונה - סביליה 0:1

עוד הפתעה גדולה ועוד מועמדת לטופ 4 שבועטת בדלי: המארחת קטעה רצף של שישה הפסדים עם שלוש נקודות גורליות שהעלו אותה מעל הקו האדום, בזכות שער של פורטו בדקה ה-62. אבר באנגה הורחק חמש דקות בתוך תוספת הזמן, ובהמשך תוכל חטאפה לפתוח פער של שלוש נקודות מסביליה במקום הרביעי.

קווינסי פרומס שחקן סביליה. רויטרס
אכזבה גדולה. פרומס/רויטרס

ריאל סוסיאדד - חטאפה 1:2

כמו כל יריבותיה על המקום בליגת האלופות, גם חטאפה לא השיגה אפילו נקודה מהמשחק היום. וויליאן ז'וזה העלה את סוסיאדד ליתרון עם פנדל בדקה ה-21. מיקל אויארסבאל הכפיל בדקה ה-53. סמו סאיס רק צימק בדקה ה-89.

ויאריאל - ווסקה 1:1

אם ווסקה עוד חלמה לשרוד בליגה הראשונה, היא הייתה חייבת לנצח במדרגאל את ויאריאל שמבחינתה התיקו הזה מקרב אותה מאוד להבטחת ההישארות אחרי מחזורים ארוכים שבהם היא היתה מתחת לקו האדום. פאבלו פורנאלס כבש את אחד משערי העונה בדקה ה-30 כהכניע את השוער האורח עם ראבונה מקרוב. לואיס אבילה השווה בדקה ה-78 עם בעיטה מהאוויר, אך את המהפך ווסקה לא הצליחה להשיג והיא רחוקה כבר שבע נקודות מחוף מבטחים כשנותרו רק תשע נקודות בקופה. ויאריאל כבר חמש נקודות מעל הקו האדום וניצחון נוסף כנראה יספיק לא כדי להבטיח הישארות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully