וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחזיקה בזכות ראשונים לרכישת דן ביטון

28.4.2019 / 12:18

הקבוצה מבירת הנגב תוכל להשוות כל הצעה על קשר מ.ס. אשדוד, אבל לאור הקיצוץ בתקציב, ספק אם היא תחליט להחזיר אותו. גורם באשדוד: "כל הגדולות בישראל התעניינו, אבל עדיין אין מו"מ"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע מחזיקה בזכות ראשונים להחזרת דן ביטון, כך עולה מהסכם המכירה של מיכאל אוחנה ממ.ס. אשדוד להפועל באר שבע לפני שנתיים וחצי, בספטמבר 2016. במסגרת העסקה אוחנה נמכר לבאר שבע ומ.ס. אשדוד קיבלה את ביטון בהשאלה לשנתיים. לקבוצה מעיר הנמל נשמרה בעסקה זכות לרכוש את הקשר תמורת מיליון שקל וכעבור שנה, כאשר נמכר חאתם עבד אלחמיד מאשדוד לבאר שבע, רכשה אשדוד את ביטון תמורת הסכום שנראה היום כמציאה.

ביטון הוא בין השחקנים הבודדים בליגת העל שמסיימים את העונה הזו עם ביקוש רב. מרבית השחקנים בליגה, למעט אלה ממכבי תל אביב, רשמו עונה אישית בינונית מאוד ולראיה הפער הגדול של הצהובים משאר הליגה. יחד עם זאת, ישנם בכל זאת כמה שחקנים שהמועדונים הגדולים שמו עליהם עין לעונה הבאה וביטון הוא אחד מהם. מכבי תל אביב ומכבי חיפה מגלות בו עניין רב ובית"ר ירושלים כבר רצתה אותו בחלון ההעברות של ינואר, אבל ג'קי בן זקן נקב במספר שהרחיק את הבעלים של המועדון מהבירה, משה חוגג.


עוד בנושא

אופטימיות באשדוד אחרי ה-0:3: "אם ננצח את בית"ר נישאר בליגה"
דור פרץ מכוון לאירופה, שגיב יחזקאל עשוי לחזור למכבי תל אביב
בניון ואוחנה ייפגשו עם רוני לוי, מאור בוזגלו בדרך החוצה מבית"ר

דן ביטון שחקן מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
מה היעד הבא? דן ביטון/לירון מולדובן

ביטון יהיה מלפפון חם בקיץ הקרוב בעיקר אם אשדוד תרד ליגה. במצב כזה הוא לבטח לא יירד איתה לליגה הלאומית וכמו יואב ג'רפי, הוא כנראה יעזוב - בין אם בהשאלה עם אופציה לקנייה ובין אם במכירה מיידית. לוואלה! ספורט נודע כי האלופה היוצאת מחזיקה בזכות ראשונים על ביטון בן ה-23.

למרות הדברים, ספק אם הפועל באר שבע תרכוש את ביטון הקיץ. במועדון הוחלט לצמצם ב-25 אחוז את תקציב הקבוצה ולא נראה שאלונה ברקת ואסי רחמים ילכו על מהלך של רכישת שחקן בקיץ הקרוב בסכום של 5 מיליון שקל, שהוא קרוב לוודאי הסכום המינימלי שג'קי בן זקן יבקש עליו. ובכל זאת, מאחר שלבאר שבע זכות ראשונים על ביטון היא תהיה בתמונה בכל מצב וקרוב לוודאי שיהיה לה מה להגיד.
במ.ס. אשדוד עסוקים הבוקר רק במשימת ההישארות בליגה וגורם בכיר במועדון הבהיר: "יש התעניינות בדן ביטון מכל המועדונים הגדולים של הכדורגל הישראלי, אבל לא נפתח שום משא ומתן למכירתו עם אף קבוצה". באשדוד אישרו כי להפועל באר שבע זכות ראשונים על ביטון.

אפשרות נוספת היא שביטון ימכר לחו"ל. השחקן מיוצג על ידי דודו דהאן ובאשדוד מספרים כי האחרון בודק עבורו גם אופציות באירופה.

מה נשאר להן?

הפועל תל אביב (36 נקודות): בני סכנין (בית), מכבי פתח תקוה (חוץ)
עירוני קרית שמונה (34): הפועל רעננה (בית), בני סכנין (חוץ)
מכבי פתח תקוה (33): הפועל חיפה (חוץ), הפועל תל אביב (בית)
מ.ס. אשדוד (31): בית"ר ירושלים (חוץ), הפועל חיפה (בית)
בני סכנין (27): הפועל תל אביב (חוץ), עירוני קרית שמונה (בית)

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מתעניינת בצירופו של דן ביטון לקראת העונה הבאה

לכתבה המלאה
אריק סאבו הפועל באר שבע. קובי אליהו
יעמוד היום לוועדת משמעת. סאבו/קובי אליהו

בתוך כך, בהפועל באר שבע לא עוברים לסדר היום על הרחקתו של אריק סאבו במחזור הקודם והיום יעמוד הקשר לוועדת משמעת פנימית. הסלובקי שכבר הותיר העונה את הקבוצה ב-10 שחקנים במשחק מול מ.ס. אשדוד, שוב התרשל והורחק כבר במחצית הראשונה של המשחק מול מכבי חיפה. בבאר שבע הוחלט לא לעבור על כך לסדר היום אף שההרחקה הייתה בגין עבירה גסה ולא עקב התנהגות בלתי ספורטיבית. לסאבו יש חוזה גם לעונה הבאה אבל עתידו בקבוצה בספק גדול.

בקבוצה קיים מתח רב לקראת המשחק הערב מול מכבי נתניה בשל המרוץ אחר הכרטיס לאירופה. הפסד יוריד את באר שבע למקום הרביעי וירחיק אותה מאוד מהמאבק על הכרטיס המיוחל. בקבוצה מתייחסים מאוד ברצינות למשחק ואחרי ההפסד למכבי חיפה במחזור הקודם, חייבים לעשות הכל כדי לאסוף שלוש נקודות יקרות. חאתם עבד אלחמיד צפוי לחזור להרכב וכך גם מאור מליקסון. התלבטות קיימת בין קווין טאפוקו לתומר יוספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully