וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בניון ואוחנה ייפגשו עם רוני לוי, מאור בוזגלו בדרך החוצה?

28.4.2019 / 7:55

ניסיון לסכם עם המאמן, שירכיב את הצוות המקצועי בעצמו. פגישה מכרעת גם עם יעקב בוזגלו, קונסטנטין כבר סיכם את תנאיו, וגם: בקבוצה מעודדים - חזרנו לשפיות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- בבית"ר מתכוננים לפסטיבל הפרישה של יוסי בניון

- בניון ואוחנה ייפגשו עם רוני לוי בניסיון לסכם

- שי קונסטנטין סיכם את תנאיו; מאור בוזגלו יעזוב?

- בקבוצה מעודדים: סוף העונה מסמל חזרה לשפיות

seperator

1. פסטיבל הפרידה מיוסי בניון בפתח

אחרי שניצחה אמש (שבת) 0:1 את עירוני קרית שמונה והבטיחה סופית את ההישארות, בית"ר ירושלים מתפנה לפסטיבל הפרידה מיוסי בניון. בקבוצה מתכננים חגיגה גדולה במשחק הרשמי האחרון של הקשר בשבת מול מ.ס אשדוד. הקבוצה הוזילה את מחירי הכרטיסים ל-30 שקלים ומתכוונת להעמיד לרשות האוהדים הסעות מבתי הספר והיישובים בירושלים וסביבתה. גורם בבית"ר אמר אתמול: "אנחנו רוצים לתת ליוסי את הכבוד הראוי ולהביא כמה שיותר אנשים לטדי".

ארגון האוהדים "לה פמיליה" מתכנן תצוגה מיוחדת לכבוד פרישתו של בניון ואף יצא בקריאה לאוהדים להגיע ולכבד את בניון: "אנו כארגון נדאג לתת לבניון את הכבוד האחרון כשחקן הקבוצה כמו שרק אנחנו יודעים, כבוד שלא ישכח לעולם"', נכתב בהודעה.

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3, מאבק ההישרדות פתוח
הפועל רעננה הבטיחה הישארות אחרי 1:2 היסטורי על הפועל תל אביב
דור פרץ כבש בדקה ה-95, מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חדרה 0:1

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה ונשארה בליגה

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
התרגשות בבירה. בניון אמש/סוכנות ג'יני

2. בניון ואוחנה ייפגשו עם רוני לוי

בניון יצטרך להתעסק בדברים אחרים השבוע. בכל זאת, הגיע הזמן למנות מאמן לבית"ר ירושלים. שיחות ראשוניות עם רוני לוי כבר נערכו ולא מן הנמנע שבמהלך השבוע בניון ואוחנה ייפגשו עם המאמן בניסיון לסכם. אם לוי ימונה, בבית"ר מתכוונים לאפשר לבחור את כל הצוות המקצועי שיעבוד לצידו. ניר קלינגר אמור לקבל השבוע הודעה כי לא ימשיך במועדון וייתכן כי יחתום בקרית שמונה.

בניון ואוחנה אמורים להיפגש גם עם יעקב בוזגלו ולשמוע מה התכניות של בנו לעונה הבאה. בשלב הזה בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטה בנוגע לבוזגלו, ובין היתר הדברים תלויים גם בדרישות הכספיות של השחקן. בכל מקרה ברור כי בית"ר לא תוכל להציע לבוזגלו את השכר לו זכה השנה, כ-230 אלף יורו, ונראה כי בשלב הזה שני הצדדים יבדקו אופציות נוספות.

רק לאחר מינוי מאמן יתקבלו החלטות סופיות בנוגע ליתר השחקנים, בעיקר אלה שמסיימים חוזים. שי קונסטנטין אמור לחתום בקרוב על חוזה לשלוש שנים לאחר שתנאיו הכספיים סוכמו. בגזרת הזרים בשלב זה אין לבית"ר שחקנים יוצאי דופן על הפרק והחיפושים יימשכו בשבועות הקרובים. בבית"ר לא פוסלים את האפשרות לצרף את לוסיו מהפועל חדרה, אך רוצים לבדוק אופציות נוספות בעמדת החלוץ.

יוסי בניון עם מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
ישלבו כוחות? בניון עם רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

3. שפיות, זה כל הסיפור

יותר מדי עבר על בית"ר העונה. זה התחיל בחילופים בעלים, נמשך עם חילופי מאמנים, ובתווך הצטרפו לא פחות מ-21 שחקני רכש. כיום ברור שחלק מההחלטות לא היו נכונות ושנוצר בבית וגן מרקם לא ברור. אם אפשר לקחת משהו טוב מהעונה של בית"ר ירושלים, זה בעיקר את הסיום שלה. אקורד הסיום מסמלת נקודה של שפיות בכל הבלגן שליווה אותה השנה. בתוך הכאוס, בית"ר ריסקה בסיס שחקנים טוב שהיה לה שנה קודם, "שרפה" שחקנים, דחקה אחרים לספסל וליציע ודחפה שחקנים פחות איכותיים במקומם.

אופיר קריאף, שכבש אמש את שער הניצחון של בית"ר בקרית שמונה, הוא דוגמא מצוינת. בעונה שעברה הוא היה השפן של אלי טביב. אחרי חצי עונה מצויינת האופציה עליו מומשה, ונראה היה שקריאף יהיה אחד מעמודי התווך של בית"ר העונה. לצערה של בית"ר, גם הוא כמו אחרים סבל העונה. בינואר הוא כמעט חיפש קבוצה אחרת, בדיוק כמו יקוב סילבסטר או דוד קלטינס.

כבר חודשיים שקריאף, לצד אפונסו טיירה, כלל לא בתוכניות. אם דן איינבינדר לא היה פולט מילים מיותרות באימון המסכם לקראת הפועל תל אביב, כנראה שעד עכשיו קריאף לא היה מקבל הזדמנות. אבל קרה מה שקרה, קריאף וטיירה קיבלו את המושכות והזכירו שלבית"ר יש קישור. אז אם בינואר קריאף כבר חשב שיחפש מקום אחר, עכשיו בבית"ר מדברים על מימוש האופציה או חוזה חדש. גם עכשיו נראה שיהיה לו חלק משמעותי בשנים הבאות.

כשמצרפים זאת לאנתוני וארן שחתם לשנתיים, לקלטינס שהפך לשחקן משמעותי או לרצון לוותר על שטקוס ולתת את המושכות לאיתמר ניצן, מקבלים גישה מקצועית של חזרה לשפיות. לפני שמתחילים להשתולל עם רכש עוצרים ורואים מה האיכויות בסגל הנוכחי, מחזקים אותו, מייצבים אותו ועליו רוצים להוסיף מספר שחקנים שיעשו את ההבדל. שפיות, זה כל הסיפור.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
בית"ר מתחילה להבין מה יש לה בידיים. אופיר קריאף/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully