וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתעניינת בצירופו של דן ביטון לקראת העונה הבאה

22.4.2019 / 17:44

הצהובים מחפשים קשר נוסף לקראת העונה הבאה ועשויים לרכוש את הקשר בן ה-23, שהיה מנקודות האור הבודדות בעונה של מ.ס. אשדוד. האלופה מחכה לבני יהודה (ג', 20:30, ספ' 1)

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חיפה

מכבי תל אביב מתעניינת בצירופו של דן ביטון לעונה הבאה. קשר מ.ס. אשדוד, שהיה מנקודות האור היחידות של הקבוצה שקרובה לרדת לליגה הלאומית, מעניין מאוד את הצהובים שמחפשים קשר נוסף לקראת העונה הבאה ושמו עין על השחקן שגדל בהפועל באר שבע ועבר לאשדוד כחלק מעסקת מיכאל אוחנה.

ביטון בן ה-23 כבש העונה חמישה שערים במדי מ.ס. אשדוד בליגה והוא מלך שערי הקבוצה. מעבר לכך, כמעט כל ההתקפות של אשדוד עברו דרכו או התחילו אצלו והוא שחקן המפתח בהתקפה האשדודית. ביטון הוזכר גם כמועמד למכבי חיפה ולבית"ר ירושלים במהלך העונה החולפת. כך או אחרת, קשה להאמין שיישאר באשדוד גם בעונה הבאה, במיוחד אם וכאשר תרד הקבוצה לליגת המשנה.

וגם משחק יש מחר לצהובים. בדיוק שלושה שבועות אחרי ההדחה המפתיעה בחצי גמר הגביע, מכבי תל אביב תקבל מחר (שלישי, 20:30, ספורט 1) הזדמנות לנקום בבני יהודה, כאשר תתארח באצטדיון המושבה. מלבד סגירת המעגל הסמלית, לקבוצה של ולאדן איביץ' יש עדיין מה להשיג העונה. לנגד עיניה עדיין עומדת המשימה לסיים עונה ללא הפסד כמו מכבי חיפה ב-1993/94, ולהמשיך את רצף משחקי הליגה ללא הפסד, שהחל ב-21 באפריל אשתקד מול אותה בני יהודה (מאז עברו 36 משחקים). לקראת המשחק, ערכה האלופה הנכנסת מסיבת עיתונאים בהשתתפות ולאדן איביץ' ואבי ריקן.

"אנחנו זוכרים מה היה במשחק האחרון וגם במשחקי הליגה מולם העונה התקשינו", הודה אבי ריקן בפתח דבריו. "אנחנו יודעים בדיוק לקראת מה אנחנו הולכים מחר, ונעשה הכל כדי להביא שלוש נקודות. אנחנו פחות מתייחסים ליריבה, הצוות המקצועי יודע מה לא עבד במשחק הקודם ובמשחקים האחרים מולם. מאמין שנגיע מחר מוכנים למשחק".

על ה-VAR: "ה-VAR חדש לכולם, גם אנחנו מסתגלים אליו. אני לא אוהב להתייחס לזה, יש אנשים שזה התפקיד שלהם וזאת העבודה שלהם. אף אחד לא רוצה לעשות טעויות, ה-VAR יעשה טוב לכולם בסופו של דבר".

על חצי הגמר נגד בני יהודה: "כמובן שזו היתה אכזבה. רצינו להמשיך את המסורת גם בגביע, אבל שעתיים אחרי המשחק ידענו שיש לנו עוד משימות העונה. רוצים להציג יכולת טובה ולנצח עוד משחקים. המשחק מחר הוא מבחן טוב בשבילנו. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, כמובן שיש לנו קושי מול בני יהודה וזה מדרבן אותנו לנצח. יש מעט מאוד קבוצות שלא ניצחנו פעמיים, ובני יהודה כן הצליחה לנצח אותנו. אז ברור שרוצים לנצח, יש מטרות אישיות, גם קבוצתיות, רוצים להפוך את העונה הזאת לבלתי נשכחת".

עוד בנושא

מוסא קונאטה: "לא שוכח איפה התחלתי. דרך הצעירים במכבי תל אביב נכונה"
בדרך החוצה מהאלופה? דיווח בטורקיה: אלי דסה סיכם את תנאיו בבשיקטאש
קרית שמונה, מכבי תל אביב הזו או באר שבע בשיאה? בדקו איזו אלופה אתם

שחקן מ.ס. אשדוד, דן ביטון. לירון מולדובן
דן ביטון/לירון מולדובן

על הדרך לליגת האלופות: "זה עדיין רחוק ואני לא אוהב להסתכל כל כך רחוק, אבל אני לא מסכים שלא היה לנו קושי העונה. הראינו המון חוזק העונה, והפער בצמרת מוכיח את זה. יש מי שצריך להכין את הקבוצה הזאת לקיץ ולעונה הבאה. הסגל שיש פה היום רוצה קודם כל לנצח עד הסוף".

על אלי דסה: "שיחקתי עם אלי גם בבית"ר ואנחנו חברים קרובים. לאורך הקריירה יש לשחקנים כל מיני צמתים - אתה רוצה לבחון את עצמך, רוצה להגשים איזה חלום. כולנו היינו שמחים שהוא יישאר, אבל יש לשחקנים כל מיני חלומות. הוא עדיין מתבשל עם זה ועדיין לא קיבל החלטה, אני כחבר שלו רוצה שהוא יצליח ויגיע הכי רחוק, ומצד שני שהוא ימשיך לשחק לידי".

ולאדן איביץ' אמר על המצ' אפ עם בני יהודה: "אי אפשר לשכוח הפסדים. כולנו זוכרים את המשחק, זה ברור, אבל אחר כך היו לנו עוד משחקים ובעתיד יהיו לנו עוד משחקים. מה שחשוב לנו זו היכולת שלנו, אנחנו רוצים לשחק את המשחק שלנו, לתקוף כמו שאנחנו רגילים, להגן כמו שאנחנו רגילים. זה הדבר הכי חשוב".

על האליפות של פאוק: "אימנתי שם, שיחקתי שם, וכמובן שזה משמח. פאוק הוכיחה שהיא המועדון הכי טוב ביוון עכשיו".

על דסה וראיקוביץ': "לכל שחקן יש אתגרים בקריירה, אלה החיים. שניהם שחקנים טובים ולשניהם היו עונות טובות, האוהדים אוהבים אותם, הם חבר'ה טובים. אמרתי את דעתי לגבי דסה, ולגבי ראיקוביץ' - הוא הראה העונה את כל הפוטנציאל שלו. נראה מה יקרה עם שניהם. יש עוד חודש וחצי לעונה, הם יהיו כאן איתנו ומה שיקרה בזמן הזה עוד יתברר בהמשך. יש אפשרות ששניהם לא ימשיכו, זה יכול לקרות. ידענו את זה כבר בתחילת העונה. יש לנו עדיין בעיות עם הפייר-פליי, וחלק מהדרך לתקן אותן היא מכירת שחקנים. אנחנו רוצים להביא שחקן או שניים, אבל שיהיו איכותיים. כשהגעתי למכבי תל אביב הייתי מודע לסיטואציה הזאת".

על הדילמה סביב ראיקוביץ': "אנחנו עובדים כדי למצוא לו מחליף, אנחנו לא ישנים. אנחנו לא יכולים להחתים שוער עדיין, אבל ברגע שנוכל נפעל מיידית. את העונה שעברה פתחתי בלי שוער, וגם עם שני קשרים בלבד במרכז השדה. עם כל הבעיות האלה ניצחנו הרבה העונה. בכל מקרה, צריך למכור שחקנים כדי להכניס עוד כסף לקופה של המועדון".

על הרכש: "יש לי שמות של שחקנים ישראלים שאני רוצה וכבר דיברתי על זה עם הבעלים ועם המנכ"ל שלנו, אבל אני לא יודע אם יהיה אפשר להחתים אותם. בכל מקרה, לא נשנה הרבה דברים בקבוצה".

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב חוגג עם אלי דסה. ברני ארדוב
שניהם יעזבו? דסה וראיקוביץ' מחובקים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully