וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסא קונאטה: "לא שוכח איפה התחלתי. דרך הצעירים במכבי תל אביב נכונה"

20.4.2019 / 21:19

החלוץ הסנגלי של אמיין נזכר בימיו בישראל, בשיחה עם חברו סייבו קויטה ממ.ס. אשדוד שהתארח אצל יובל נעים בליל הסדר: "היה לי ברור שמכבי תחזיר את התואר העונה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חיפה

שחקני מ.ס. אשדוד איסו לינגאנה וסייבו קויטה התארחו אמש (שישי) בליל הסדר בביתו של יובל נעים בראשון לציון. נעים היה זה שצירף את השניים בחלון ההעברות של חודש ינואר כאשר היה מאמן מ. ס. אשדוד. מאז, שמר המאמן על קשר עם שניהם וכששמע שהם לא יסבו לשולחן הסדר, הזמין אותם להתארח בביתו.

יובל נעים עם בנו עומר נעים מעל איסו לינגאנה, סייבו קויטה שחקני מ.ס. אשדוד. מתוך האינסטגרם של עומר נעים, צילום מסך
יובל נעים עם בנו עומר, איסו לינגאנה וסייבו קויטה בליל הסדר/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של עומר נעים

במהלך הערב יצר קויטה קשר עם מוסא קונאטה, עמו שיחק בקבוצת אמיין הצרפתית לפני שהגיע לישראל. הקשר נוצר במכוון מאחר שבבית היה נוכח גם גדי כרמלי, שהיה זה שביקש לצרף לפני שמונה שנים את קונאטה, אז רק בן 18, למכבי תל אביב. כרמלי היה אז עוזרו של מוטי איוניר במכבי תל אביב והשניים הוליכו ביחד עם קונאטה את מכבי תל אביב של מיטש גולדהאר בפעם הראשונה לליגה האירופית. כעבור שנה, בקיץ 2012 הבקיע קונאטה חמישה שערים במדי סנגל באולימפיאדת לונדון ומכבי תל אביב מכרה אותו בסכום מכובד של 2 מיליון יורו לקרסנודאר הרוסית. מאז עבר קונאטה לגנואה האיטלקית ולסיון שבשווייץ, ובשנתיים האחרונות הוא באמיין הצרפתית שם הפך לשחקן שתג המחיר שלו הוא 9 מיליון יורו. בעונה שעברה כבש קונאטה 13 שערים בליגה הצרפתית והעונה יש לו שבעה במשחקי הליגה.

"לא הופתעתי מהאליפות של מכבי תל אביב העונה, היה לי ברור שהם ישיבו לעצמם את התואר", סיפר קונאטה בשיחת וידאו לקויטה ולכרמלי. היום, בגיל 26, הוא זוכר את מהפכת הצעירים שהונהגה לפני שמונה שנים במכבי תל אביב. "הדרך של הצעירים היא הדרך הנכונה, וזה שמכבי תל אביב בנתה על צעירים רבים מהבית שגדלו במועדון זו הדרך המנצחת. לעולם לא אשכח את הדרך שעשיתי ואותה התחלתי במכבי תל אביב. הכול התחיל עבורי אחרי ההגעה לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully