וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור פרץ מכוון לאירופה, שגיב יחזקאל עשוי לחזור

28.4.2019 / 6:44

הקשר האחורי מעורר עניין ברחבי היבשת, במכבי תל אביב לא יעמדו בדרכו אם יקבל הצעה טובה: "זה יעד שהצבתי לעצמי". יחזקאל שמושאל לאשדוד מרשים ועשוי לקבל צ'אנס בעונה הבאה, בקבוצה נחושים לצרף "גולר"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לניצחון אשדוד על מכבי פתח תקוה

עיקרי הדברים

- תחת המגבלות, מכבי תל אביב מבינה שהיא חייבת לרענן ולשדרג את החלק הקדמי
- דור פרץ רוצה לצאת לאירופה. אם תגיע הצעה טובה, מכבי תל אביב עשויה ללכת לקראתו
- איתן טיבי עשוי להישאר למרות הירידה במעמד ובשכר
- שגיב יחזקאל ודן ביטון מרשימים
- במכבי תל אביב יודעים למה עטר ואצילי לא כובשים

seperator

1. "זקוקים לריענון הסגל בעונה הבאה"

ולאדן איביץ' אמר אמש (שבת) בתום הניצחון 0:1 על הפועל חדרה שצריך לשכוח מהמשחק שהיה רע מאוד מבחינת מכבי תל אביב. אלא שבמועדון יש כאלה שחושבים שאת ההופעה הזו דווקא צריכים לזכור ולהזכיר לקראת העונה הבאה. "אנחנו זקוקים לריענון הסגל לקראת העונה הבאה", אמר אמש גורם במועדון. "בטח לקראת המשימות באירופה שיתחילו את העונה הבאה, צריך לעשות שינויים ולהשתדרג בעיקר בחלק הקדמי. מה שיש כרגע לא יספיק כדי להגיע לליגת האלופות וכנראה גם לא לליגה האירופית".

במכבי תל אביב מתכוונים לצרף חלוץ מטרה זר שיהיה הרבה יותר 'גולר' מאיתי שכטר, צ'יקו אופואדו וארון שוינפלד. גם שחקני הכנף אמורים לקבל שדרוג בעיקר בכל מה שקשור למהירות. במכבי תל אביב מודעים לבעיית האיטיות של הכנפיים. "בשביל הליגה כאן זה יספיק לעוד אליפות", הוסיף אותו גורם. "בשביל הצלחה באירופה, צריך קבוצה יותר חזקה".

עוד בנושא

בדקה ה-95: דור פרץ העניק למכבי תל אביב 0:1 על הפועל חדרה
איביץ': "אחד המשחקים הכי גרועים שלנו, צריך לשכוח ממנו מהר"
אחריו לקרב: האליפות של דור מיכה, הטירון שהפך לשחקן העונה

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חדרה 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. שלומי גבאי
דרוש גולר. שחקני מכבי תל אביב אמש/שלומי גבאי

2. אם תגיע הצעה הולמת, מכבי לא אמורה לעמוד בדרכו של דור פרץ

דור פרץ כבש את השער המנצח למכבי תל אביב. הוא חיכה לשער כזה הרבה זמן. "זכינו באליפות ועשינו עונה מדהימה, אבל חיכיתי לשער אישי כזה כל העונה", אמר הבחור שבדרך כלל יודע לשמור על קור רוח, אבל חגיגות השער שלו עם חבריו לימדו כמה הוא רצה את זה. "אנחנו רוצים לשבור שיאים העונה הזו והכל תלוי בנו. אם נגיע למשחקים הבאים כמו שבאנו למשחק הזה, אז אני בספק אם נוכל לשבור את השיאים". פרץ נחוש לנסות את מזלו בחו"ל. "אני רוצה להגיע לאירופה. זו מטרה שהצבתי לעצמי", סיפר בכנות. "אבל קודם כל לסיים את העונה הזו עם מכבי תל אביב. אחר כך יש זמן לחשוב על הכל".

הביצועים של קשר מכבי תל אביב מועברים כל העת לסוכנים ולקבוצות באירופה. שער הנגיחה אמש גם יצטרף אל סרטון המהלכים. לא ברור אם זה יקרה הקיץ ולבטח ולאדן איביץ' לא יהיה מרוצה אם אחד השחקנים היותר טובים שלו יימכר. לפרץ אין סעיף יציאה בחוזה, אבל בין מכבי תל אביב לבינו קיים הסכם ג'נטלמני, שאם תגיע הצעה שתשדרג אותו מקצועית וכלכלית ותהיה הולמת את מה שמכבי תל אביב חושבת שצריך לקבל תמורתו, המועדון לא יעמוד בדרכו ויאפשר לו להגשים חלום ולשחק באירופה.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
יימכר כבר בקיץ הקרוב? דור פרץ/קובי אליהו

3. במכבי מאמינים שטיבי יישאר בחוזה המקוצץ

שרן ייני פתח אתמול אחרי כמה משחקים שישב בחוץ. איביץ' העדיף לתת לאיתן טיבי להמשיך ולהוריד לספסל את ז'איר אמאדור. לאמאדור יש חוזה לעוד שנתיים ואיביץ' כבר הבהיר שהוא נשאר. טיבי מסיים חוזה ובמכבי תל אביב צריכים להחליט עד כמה הם מוכנים להיות נדיבים איתו. ההערכה היא שהבלם יזכה להצעה בגובה של 200 אלף יורו לא כולל בונוסים. מדובר אמנם בקיצוץ משמעותי ביחס לסכומים שטיבי הרוויח בשנים האחרונות, אבל עדיין זו עשויה להיות ההצעה הטובה ביותר שהבלם יכול לקבל בליגת העל ולכן במכבי תל אביב מעריכים שהוא ירצה להמשיך בחוזה החדש.

איתן טיבי, מכבי תל אביב. דני מרון
יקבל את החוזה המקוצץ? איתן טיבי/דני מרון

4. יחזקאל עשוי לשחק בעונה הבאה במכבי תל אביב

במכבי תל אביב ממשיכים לקבל אינפורמציה חיובית מאוד על דן ביטון אותו רוצים במועדון לעונה הבאה. המעקב אחר הקשר המצוין של מ.ס. אשדוד נעשה גם במקביל לסקאוטינג שמבצעת מכבי תל אביב אחר שחקנה שגיב יחזקאל שמושאל לאשדוד אחרי חצי עונת השאלה לא טובה לבני יהודה. יחזקאל שכבש אתמול שער נהדר לטובת אשדוד, צפוי להתחיל את האימונים במכבי תל אביב והוא עשוי הפעם להישאר. במכבי תל אביב יודעים כי לשחקן שנקנה בשעתו מהפועל תל אביב יש כמה אלמנטים במשחק שחסרים במכבי תל אביב ובראשם מהירות בחלק הקדמי.

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד מבשל שער. יוסי ציפקיס
הנדוניה של ג'ורדי תחזור לקרית שלום? שגיב יחזקאל/יוסי ציפקיס

5. למה עטר ואצילי לא כובשים

אחת הסיבות שמנפקים במכבי תל אביב כדי להסביר את הירידה בכמות הכיבושים נעוצה בתחרות שיש על מלכות השערים. אלירן עטר ועומר אצילי שצריכים כל גול כדי לעבור את בן שהר, לא מצליחים לכבוש. הדברים נכונים במיוחד לגבי עטר שלא כבש כבר זמן רב. "באופן טבעי יש לחץ על מי שרוצה להיות מלך השערים", מסבירים במכבי תל אביב. "התחרות מגבירה את הלחץ ומרוב שרוצים זה לא יוצא. כשזה יושב בראש כל הזמן שצריך לכבוש, אתה לא רגוע וזה כנראה מה שקורה לעטר ולאצילי שמגיעים למצבים מצויינים ולא כובשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully