וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מודה: "זה אחד המשחקים הכי גרועים שלנו, צריך לשכוח ממנו מהר"

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את את היכולת של שחקניו ב-0:1 על חדרה: "כל החוליות לא עבדו טוב, צריכים להשתפר". אביטן דורש יותר כבוד

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. שלומי גבאי
בקושי. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/שלומי גבאי

מכבי תל אביב עשתה הערב (שבת) צעד נוסף אל עבר המטרה לסיים עונה ללא הפסד, אחרי שגברה 0:1 על הפועל חדרה באחד ממשחקיה החלשים ביותר שלה העונה. דור פרץ כבש בדקה ה-95 מאסיסט של מלך הבישולים דור מיכה והעלה את מאזנם של הצהובים ל-38 משחקים ברציפות ללא הפסד. הפער בפסגה כעת: לא פחות מ-32 נקודות.

ולאדן איביץ' אמר בסיום: "זה משחק שצריך לשכוח כמה שיותר מהר. ברור שלא שיחקנו כמו שציפינו, זה אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה, אבל חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות גם במשחק כזה. חשוב לכולנו לסיים את העונה בלי הפסד. היום היה משחק קשה, אנחנו צריכים לתת הכל במשך 90 דקות בכל משחק כי כולן רוצות לנצח אותו. לא שיחקנו טוב, לא רק בחלק הקדמי אלא גם במרכז השדה ובהגנה, וזה משהו שנצטרך להשתפר בו".

על חלון ההעברות: "דיברנו על זה הרבה. אני מקווה שגולסה ואורוש ניקוליץ' יהיו מוכנים למשחק הראשון באירופה. אנחנו לא בטוחים, אבל הם עובדים קשה וברגע שהבעיה שלה תיפתר הם יוכלו לעזור למועדון".

ולדימיר איביץ' מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
לא מרוצה. איביץ'/שלומי גבאי

דור פרץ, כובש שער הניצחון שמצא את הרשת לראשונה ב-2019: "משחק פחות טוב שלנו. אני חושב שהיכולת שלנו לא הייתה מספיק טובה, זו לא היכולת שהצגנו כל העונה, אבל סיימנו עם שלוש נקודות וזה חשוב להמשך. היה משחק לא טוב, גם לי אישית ואני חושב שכל השחקנים מרגישים את זה. אני רוצה שנסיים ללא הפסד ואעשה הכול שזה יקרה".

ניסו אביטן אמר: "זה אכזרי מאוד. אני גאה בשחקנים שלי, עשינו משחק טוב מכל הבחינות, השליטה בכדור הייתה שלהם אבל אנחנו היינו הרבה יותר מסוכנים. היינו צריכים להיות הראשונים שמנצחים אותם, אבל זה לא קרה והפסדנו ברגע האחרון את המשחק".

על השיפוט: "צריך הרבה תעצומות נפש כדי לא להגיד כלום על השיפוט. ראיתם מה היה, צפיתם בהילוכים החוזרים. אני לא מדבר על השופטים כל העונה, וגם הפעם לא אדבר".

על המצבים: "היו מספיק מצבים, כל מי שחשב שחדרה לא ראויה לפלייאוף העליון קיבל היום תשובה. אנחנו כאן בזכות, עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לפלייאוף העליון, ואני מבקש שחדרה תקבל את הכבוד המגיע לה. אנחנו בעיקר מתוסכלים. בשבוע שעבר פתחנו את המשחק רע מאוד והתעוררנו אחר כך, היום עשינו סגירות חכמות ועבודה קשה, אבל זה לא הספיק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חדרה 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully