וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס וגולן אלקסלסי התעמתו בחדר ההלבשה ויעמדו לועדת משמעת פנימית

24.4.2019 / 10:35

שחקני מכבי נתניה מנעו עימות פיזי בין השוערים אחרי ה-2:3 על חדרה. למרות זאת, השניים צפויים להישאר בעונה הבאה. מחמאות להוקה

התאונה של רומן הבראן/צילום: נתיבי ישראל

בווידאו: תאונת הדרכים של שחקן מ.ס אשדוד רומאן הבראן

שוערי מכבי נתניה דני עמוס וגולן אלקסלסי יעמדו לוועדת משמעת פנימית בעקבות התקרית ביניהם בסיום המשחק אמש (שלישי) מול הפועל חדרה, שהסתיים בניצחון 2:3. השניים התעמתו מילולית בצורה חריפה בחדר ההלבשה, ואלמלא שחקנים שהיו במקום התקרית היתה עלולה לגלוש גם לעימות פיזי. בנתניה הסבירו שעמוס ירד עצבני מכר הדשא אחרי שספג שני שערים במחצית השנייה, והיה עלול גם ספוג את השלישי שהיה מוביל לשוויון. בחדר ההלבשה נאמרו כמה מילים שהציתו ויכוח בין השוערים, ועמוס המבוגר יותר כבר קם לעבר אלקסלסי, אך נעצר על ידי שחקנים שהיו במקום.

במועדון הבהירו הבוקר כי האירוע לא יפגע בתוכנית של הקבוצה להמשיך עם שניהם בעונה הבאה. ברור ששורר מתח ביניהם מאחר שאלקסלסי ציפה לקבל יותר דקות העונה ואף שיחק בכמה משחקים, אך עמוס הוא השוער הראשון. בכל מקרה מעריכים בקבוצה שהתקרית לא תעיב על האימונים של השניים יחד.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: אלי דסה יישאר בקבוצה?
יוסי אבוקסיס: "שחקן נפגע ומתעסקים בבן מנספורד?
לחץ בבאר שבע בעקבות הניצחון של מכבי נתניה, "יכולים לעבור אותנו"
יאהמיר הוקה: "יודע שציפו ממני ליותר עד עכשיו, הגעתי לא בכושר"
בן מנספורד לבני יהודה: "לא תקבלו שחקנים יותר"

דני עמוס שוער מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
לא רגוע בחדר ההלבשה. דני עמוס/יוסי ציפקיס

במכבי נתניה מאוד מרוצים מהניצחון אמש. אמנם בקבוצה לא אהבו את 45 הדקות האחרונות ואת החזרה של הפועל חדרה למשחק, אולם לא יכלו שלא לחייך ולשמוח אחרי שמכבי נתניה חוותה ירידה בתוצאות באחרונה ובמיוחד אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה ואמש היא שבה להיאבק על הכרטיס לאירופה גם דרך הליגה. "קבוצה מקצוענית צריכה לדעת להתמודד בשני מפעלים", הבהיר אמש המאמן שי ברדה. "על זה אנחנו עובדים עם השחקנים ומנסים לנטרל את כל הרעשים שיש לקראת הגמר בחודש הבא. יש לנו מספיק מה לעשות בליגה".

מכבי נתניה קיבלה אתמול סוף סוף תוצרת מיאהמיר הוקה. הקשר האלבני כבש פעמיים והוכיח שסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה צדקו שהתעקשו לתת לו לאחרונה הזדמנויות רבות.
"אנחנו יודעים מה הרזומה של יאהמיר הוקה. לפעמים נוטים לפסול ולזלזל בשחקן מהר מאוד. אנחנו רואים אותו ביום יום ויודעים מה הוא יכול לתת. לדעתי זה עדיין רק 70 אחוז ממה שהוא יודע", הבהיר ברדה.

היקה זכה למילים חמות גם מחברו לקבוצה ג'ונתן בורנשטיין שסיפר עד כמה כל הקבוצה חיכתה לשערים של השחקן ולהופעה טובה שלו. "אני גאה ביחמיר", אמר בורנשטיין. "הוא נכנס לליגה הישראלית עם שני שערים חשובים עבור מכבי נתניה. דיברנו הרבה. מה שהוא עבר דומה למה שאני עברתי בתחילת העונה. זה לא קל להתאקלם בקבוצה חדשה. הוא היה צריך למצוא גם את העמדה הנכונה עבורו.

גם ניקו אולסק פירגן לו ועוד הרבה חברים מהקבוצה. אני חושב שנוכל לסמוך עליו יותר מעכשיו".
בקבוצה מחכים לבדיקה שיעבור יונס מלדה שנפצע שלשום באימון ולא היה אתמול בסגל.

שחקן מכבי נתניה יאהמיר הוקה. יוסי ציפקיס
קיבל מחמאות. הוקה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully