וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בבאר שבע: "אם גם מכבי נתניה תעבור אותנו זה כבר יהיה נורא"

24.4.2019 / 8:35

בבירת הנגב מודאגים בעקבות הניצחון של יריבתם על הכרטיס לאירופה: "חייבים לנצח אותם, אחרת לא נהיה תלויים בעצמנו. זה המשחק שיכול לקבוע איך תיראה העונה הבאה שלנו". מאמצים להכשיר את ויטור

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים:

- בבאר שבע התאכזבו מהניצחון של נתניה
- בקבוצה מגדירים את המשחק הבא כ-"משחק העונה"
- הצוות הרפואי ינסה להכשיר את מיגל ויטור למשחק

דאגה בהפועל באר שבע נוכח הניצחון של מכבי נתניה אמש (שלישי) על הפועל חדרה (2:3) שקירב אותה למרחק של שתי נקודות בלבד מהקבוצה של ברק בכר. בבאר שבע קיוו לפחות לתיקו בין נתניה לחדרה, אך לאור הניצחון של הנתנייתים יהפוך המשחק בין באר שבע למכבי נתניה ביום ראשון למשחק עונה עבור באר שבע.

"זה הופך להיות המשחק הכי חשוב של העונה", אמרו אמש בבאר שבע על המפגש הקרוב מול הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שהדיחה אותם השנה מהגביע. "מקום שני או מקום שלישי זה לא משנה ולכן ההפסד למכבי חיפה עוד התקבל איכשהו במועדון. אבל אם מכבי נתניה תעבור אותנו, זה כבר יהיה נורא כי אז לא נהיה תלויים בעצמנו בקרב על כרטיס לאירופה. חייבים לנצח את מכבי נתניה אצלנו בבית ביום ראשון לא משנה איך. זה המשחק שיכול לקבוע איך תיראה העונה הבאה של הפועל באר שבע".

בקבוצה ינסו להכשיר את מיגל ויטור למשחק. חאתם עבד אלחמיד אמור לחזור למרכז ההגנה ועדיין לא ברור אם ברק בכר יחזור למערך של שני בלמים או ימשיך בקו של שלושה בלמים.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע מול גיא מלמד שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
יחזור בזמן? מיגל ויטור/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully