וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנסה לסגור עם אלי דסה לארבע שנים נוספות

24.4.2019 / 7:20

למרות הדיווחים על התקרבות לבשיקטאש, הצהובים לא מוותרים על המגן המצטיין ומציעים לו חוזה ארוך טווח עם שכר עונתי המוערך בכ-450 אלף יורו. מאמץ לאתר חלוץ זר בעל שיעור קומה, קייס גאנם שוב על הכוונת, במועדון מבקרים את צ'יבוטה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק

עיקרי הדברים

- מאמצים גדולים לאתר חלוץ זר ברמה גבוהה
- בנוסף, קייס גאנס מרעננה על הכוונת
- ספק אם טננבאום ישמש שוער משנה בעונה הבאה
- ביקורת על צ'יבוטה: "הוא לא טלית שכולה תכלת"
- ייני מקבל את ספסולו. אמאדור יוביל את ההגנה בעונה הבאה
- דסה עשוי להישאר בחוזה לארבע שנים

seperator

1. מכבי תל אביב מפנימה: דרוש חלוץ איכותי

במכבי תל אביב פועלים בכל הכוח ובכל הדרכים כדי לאתר חלוץ זר איכותי לעונה הבאה. במקביל להחלפת פרדראג ראיקוביץ' באנדראס יאניוטיס, מציאת חלוץ בעל שיעור קומה זו המטרה העליונה במועדון ולשם כך מצויים ראשי מכבי תל אביב בקשר מתמיד עם סוכנים רבים. המשחק אמש (שלישי) מול בני יהודה, על אף הניצחון 0:2, לימד עד כמה מכבי תל אביב זקוקה לחלוץ מהרמות הגבוהות. גם המאמן ולאדן איביץ' הסכים בסיום שהתוצאה לא משקפת את מספר המצבים אליהם הגיעה קבוצתו והיתה לו גם עקיצה קטנה ששלח בעניין הזה לשחקנים. "לפעמים משחק כמו שחווינו מסתיים בעונש שקבוצה סופגת מהיריבה שלה על כל ההחמצות. ניסינו להבקיע יותר. לפעמים כשיש עליך לחץ להבקיע, אתה לא עומד בזה. אם אתה חושב רק איך להבקיע, אתה לא תבקיע. צריך לחשוב איך אתה עוזר לקבוצה ואז הגולים כבר יגיעו מעצמם". לצד חלוץ זר, מכבי תל אביב עוקבת כבר זמן רב אחרי חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם והוא מאוד מעניין את הקבוצה כפוטנציאל שיכול להשתבח בקרית שלום.

עוד בנושא

עדיין בלתי מנוצחת בליגה: מכבי תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה
בן מנספורד לאנשי בני יהודה: "אל תבקשו שחקנים לעונה הבאה"
צ'יבוטה טען כי אוהדי מכבי תל אביב נהמו כלפיו: ""מועדון מסריח"

עוד באותו נושא

בן מנספורד בעצבים לאנשי בני יהודה: "אל תבקשו שחקנים לעונה הבאה"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי מאוכזב. קובי אליהו
עדיין חסר שחקן איכותי בחלק הקדמי. עומר אצילי ושכטר מאוכזבים אמש/קובי אליהו

2. התלבטות לגבי שוער המשנה בעונה הבאה

דניאל טננבאום קיבל אתמול צ'אנס מאיביץ' ורשם הופעה מכובדת מאוד. השוער היהודי שחגג ביום שישי האחרון יום הולדת 24 והתגייס במהלך השנה לצה"ל, נראה טוב במחצית הראשונה כשהיתה לו קצת יותר עבודה. טננבאום יקבל עוד משחקים עד סוף העונה וצפוי להמשיך בשער גם בשבת מול הפועל חדרה, אבל בכלל לא בטוח שהוא יהיה השוער השני של מכבי תל אביב בעונה הבאה. גם מצד מכבי תל אביב וגם מצידו קיימת התלבטות. למכבי תל אביב יש את חביב אוחיון שחוזר מהשאלה בהפועל חדרה, אבל יתכן שאיביץ' יחליט לבסוף שהוא מעדיף שוער יותר מנוסה כדי שגם אוחיון וגם טננבאום ימשיכו בחוץ לעונה נוספת וישחקו יותר כדי להשתפשף. "באופן כללי דניאל אמור להמשיך איתנו גם בעונה הבאה", טען איביץ', אבל לא אמר את הדברים בביטחון מוחלט ומכאן שנושא השוער השני לעונה הבאה, טרם נסגר.

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. קובי אליהו
ישתפשף בקבוצה אחרת? טננבאום חוגג אמש/קובי אליהו

3. "צ'יבוטה מוציא תסכולים על כך שהוא לא במכבי"

מאוויס צ'יבוטה יעבור בעונה הבאה ללודוגורץ ונראה שהמרחק שהוא יתפוס ממכבי תל אביב יעשה לו טוב. כל מפגש מול מכבי תל אביב הופך עבור שחקן בני יהודה לסיוט. אוהדי מכבי תל אביב קיללו אותו אמש כמעט כל המשחק והיו גם בודדים שהחלו לנהום לעברו עד שהושתקו על ידי אחרים. צ'יבוטה התפרץ אחרי המשחק וירה דברים חריפים נגד מכבי תל אביב. במועדון לא נשארו אמש חייבים. "מעניין שעם שום שחקן שגדל במכבי תל אביב ויצא החוצה, אין בעיות", אמרו במועדון. "מאוויס צ'יבוטה הוא לא טלית שכולה תכלת. גם הוא צריך לפשפש בענייניו ולראות כיצד הוא מתנהג בכל פעם שהוא משחק נגד מכבי תל אביב. זה נראה שהוא בא בכל פעם להוציא את התסכול והכעס שלו על זה שמכבי תל אביב בחרה לא להשאיר אותו אצלה". מי שדיבר נגד קללות באופן כללי היה איביץ' שאמר: "זה לא טוב שאוהדים מקללים שחקן. אנחנו לא רוצים את זה. אנחנו מכבדים כל שחקן".

מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
משהו קורה לו מול מכבי תל אביב. צ'יבוטה/קובי אליהו

4. המניות של אמאדור בעלייה, איביץ' בונה עליו לאירופה

איביץ' העדיף שוב אמש את ז'איר אמאדור ואיתן טיבי במרכז ההגנה. מיד אחרי שריקת הסיום ניגש שרן ייני למאמן הסרבי ולחש משהו על אוזנו. "שרן ייני הוא בחור מאוד חכם. לא במקרה הוא הקפטן כל כך הרבה שנים", שיתף איביץ'. "הוא רוצה את טובת הקבוצה והוא מבין היטב מדוע אני משתף עכשיו בלמים אחרים. הוא יודע שהוא שיחק את מרבית המשחקים העונה ולכן אני חייב לתת גם לשחקנים אחרים שכל העונה ישבו בחוץ והתאמנו טוב". אמאדור היה שוב מספר אחת במגרש. כשכל שחקני ההתקפה החמיצו פעם אחר פעם, הוא שמר על השער של טננבאום והרחיק כל סכנה תוך כדי שליטה אבסולוטית בכדורי הגובה. אז ברור שלא מדובר במשחק המבחן של הבלם, אבל אם היה נדמה שמכבי תל אביב תנסה להשתחרר מחוזהו ולהחתים בלם זר לעונה הבאה, אמאדור מגלה סימני התאוששות וכעת הוא הבלם המוביל של הקבוצה. איביץ' הבהיר אמש שהוא לגמרי סומך עליו ובונה עליו גם למשימות של מכבי תל אביב באירופה.

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. דני מרון
במגמת שיפור. אמאדור/דני מרון

5. דסה יקבל 450 אלף יורו לעונה?

אלי דסה ישב אתמול על הספסל, אבל לא כדי להראות לו את הדלת החוצה. נהפוך הוא. על רקע כל הפרסומים בטורקיה נוכח התקרבות שלו לבשיקטאש, מכבי תל אביב מנסה לעשות מהלך כדי לסגור את המגן הימני בחוזה חדש לארבע שנים. ההערכה בסביבת דסה מדברת על סכום של 450 אלף יורו לעונה בחוזה לארבע שנים. "מתנהל משא ומתן", מבהירים גורמים המעורים בפרטים. "מנסים להגיע להסכמה עם דסה. הכל פתוח".

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
יישאר עם חוזה משודרג? אלי דסה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully