וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה טען כי אוהדי מכבי תל אביב נהמו כלפיו: "איזה מועדון מסריח, לא מתביישים"

23.4.2019 / 22:37

חלוץ בני יהודה טען לאקט גזעני ותקף את מועדונו לשעבר: "כל המשחק נוהמים לי מהקהל. בושה שאף אחד לא עושה עם זה כלום". במכבי תל אביב התעקשו: לא היו נהמות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני יהודה לא הצליחה לשחזר הערב (שלישי) את הניצחון על מכבי תל אביב מחצי גמר הגביע, כשהפסידה לאלופה 2:0 באצטדיון המושבה במסגרת הפלייאוף העליון ונותרה במקום החמישי ובמרחק חמש נקודות מהמקום השלישי. אבל על ההפסד העיבו הנהמות הגזעניות מצד אוהדי מכבי תל אביב לעבר מאוויס צ'יבוטה, שחקן הקבוצה לשעבר. צ'יבוטה ירד בכעס וצעק לעבר אנשי האלופה: "כל המשחק נוהמים לי מהקהל. בושה שאף אחד לא עושה עם זה כלום".

בהמשך יצא מחדר ההלבשה וסינן על מכבי תל אביב: "לא מכבדים אותי. איזה מועדון מסריח. לא מתביישים. מועדון מסריח".

מאמנו יוסי אבוקסיס פנה למשקיף יריב טפר וביקש ממנו: "תציינו שנהמו לעבר צ'יבוטה", אבל טפר וגם השופט דוד פוקסמן לא יציינו נהמות בדו"ח שיגישו מפני שלגישתם היו שלושה-ארבעה אוהדים שהשתתקו מהר מאוד. גם במכבי תל אביב התעקשו כי לא היו נהמות.

מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
נפגע מקבוצתו הקודמת. מאוויס צ'יבוטה/קובי אליהו

על המשחק אמר אבוקסיס: "השופט היה מצוין, חוץ מהצהוב הראשון לדן מורי שסיבך אותו. חבל כי היינו חזק במשחק עד האדום, הייתה ירידה אחר כך. קשה ב-10 שחקנים מול מכבי תל אביב, זו קבוצה מצוינת. השחקנים שלנו נלחמו, לא פשוט לשחק 50 ומשהו דקות מול מכבי ב-10 שחקנים. יצאנו כמה פעמים להתקפות, אבל הכותרת של המשחק היא קבלת ההחלטות במסירה האחרונה. כל כך הרבה החלטות רעות בחלק האחרון, אבל זה חלק מהמשחק וננסה לשפר את זה בהמשך. היה קשה להגיע לאירופה דרך הליגה לפני כן ויהיה קשה גם עכשיו. אנחנו צריכים להמשיך ולהגיע לגמר הגביע בכושר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully