וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנספורד בעצבים לאנשי בני יהודה: "אל תבקשו שחקנים לעונה הבאה"

23.4.2019 / 22:47

מנכ"ל מכבי תל אביב כעס אחרי ה-0:2 על הזהובים: "למה הכרוז שלכם מעיר כאלה הערות?". איביץ' החמיא לטננבאום: "עשה עבודה טובה מאוד". יונתן כהן: "מקווה שנסיים עונה היסטורית"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 0:2 בחוץ את בני יהודה במסגרת המחזור ה-31 של הפלייאוף העליון בליגת העל, ונקמה על ההפסד הכואב בחצי גמר גביע המדינה שמנע ממנה זכייה בטרבל. שערים של אבי ריקן (45) ויונתן כהן (93) הכריעו את תוצאת המשחק, בו בני יהודה נשארה בעשרה שחקנים מהדקה ה-34 אחרי שדן מורי הורחק בצהוב שני. האלופה העלתה את מאזנה בפסגה ל-79 נקודות, 29 נקודות יותר מלמכבי חיפה השנייה.

בסיום המשחק ירד מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד בעצבים מהיציע, ניגש לאנשי בני יהודה ואמר להם: "איפה הכרוז המתחכם שלכם? למה הוא מעיר כאלה הערות? אל תבקשו שחקנים לעונה הבאה". כזכור, הצהובים העבירו לא מעט שחקנים לקבוצה משכונת התקווה בשנים האחרונות, כולל יונתן כהן שכבש הערב, ובסגל הנוכחי נמצאים מאוויס צ'יבוטה, מתן בלטקסה ודור ג'אן שהגיעו ממכבי תל אביב.

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. קובי אליהו
זכה למחמאות ממאמנו. דניאל טננבאום/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', אמר בסיום: "הניצחון הגיע לנו, היינו הקבוצה הטובה יותר. יצרנו המון מצבים מתחילת המשחק ועד סופו, זה מה שרצינו לעשות. האם רצינו להשיג נקמה על ההדחה בחצי הגמר? לא, ממש לא. אנחנו פשוט רוצים לנצח כל משחק. התחלנו את העונה עם הפילוסופיה הזאת, ואנחנו ממשיכים איתה". על דניאל טננבאום, שקיבל הזדמנות בשער ונראה טוב אמר: "הוא עשה את עבודתו טוב מאוד".

כובש השער השני, יונתן כהן, שבליגה כבש רק נגד בני יהודה העונה הוסיף: "תמיד כיף לכבוש, במיוחד כשאנחנו מנצחים אז אני שמח שניצחנו. איך אנחנו שומרים על אינטנסיביות אחרי שהאליפות הוכרעה? יש לנו עדיין שאיפות, קבוצתיות ואישיות. כל אחד רוצה להוכיח את עצמו גם בשביל העונה הבאה. אנחנו רוצים לעשות משהו היסטורי, אנחנו מגיעים מרוכזים לכל משחק ואני שמח שאנחנו ממשיכים לנצח. אני מקווה מאוד שנצליח לסיים עונה היסטורית ללא הפסד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני יהודה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully