וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהמיר הוקה: "ברור שציפו ממני להרבה, אבל הגעתי לא בכושר. מרגיש שיפור"

קשר נתניה היה מרוצה אחרי הצמד שלו ב-2:3 מול חדרה. ברדה: "הוא שחקן אדיר". אביטן על אוחיון: "נראה טוב באימונים"

יאהמיר הוקה שחקן מכבי נתניה. שלומי גבאי
גיבור הניצחון הוקה/שלומי גבאי

מכבי נתניה השיגה הערב (שלישי) את הניצחון הראשון שלה בפלייאוף העליון עם 2:3 ביתי מול הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל והחמישי בפלייאוף. יאהמיר הוקה כבש צמד מוקדם מאוד (6 ו-28) כשבין לבין גם מוטי ברשצקי מוצא את הרשת (10). בצד השני ג'ורג' פוצ'יבה (52) ולוסיו (75) כבשו והחיו את המשחק כשחדרה מפעילה לחץ בדקות האחרונות וכמעט אפילו מצליחה להשוות. ניקו אולסק ספג כרטיס אדום וייעדר מהמשחק מול הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

מכבי נתניה השיגה ניצחון ראשון בפלייאוף עם 2:3 מול הפועל חדרה

שי ברדה עוזר מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
היה מרוצה מהמחצית הראשונה, פחות משנייה. ברדה/שלומי גבאי

מאמן חדרה ניסו אביטן: "לא מספיק מבחינת התוצאה, היו שתי מחציות שונות לחלוטין, חבל שנראינו כל כך רע במחצית הראשונה. זה מאכזב, חשוב לנו להיראות טוב ולעשות תוצאות טובות. המחצית הראשונה הייתה באמת רעה מאוד, אנחנו מתנחמים במחצית השנייה. אנחנו חושבים על פתרונות ומנסים להבין למה זה קורה לנו, עובדתית זה קורה. גם השחקנים לא ממש רוצים שזה יקרה, מתכוננים טוב, עושים את הדברים. נצטרך למצוא לזה פתרונות. אני כל הזמן אומר לשחקנים שאנחנו צריכים להיראות טוב ולעשות תוצאות טובות. ההישג הזה של הפלייאוף העליון נתן לנו שקט, אבל עדיין צריכים לעשות את העבודה".

על חביב אוחיון שספג שלושה שערים אמר אביטן: "אוסטין אג'ידה הוא השוער הראשון שלנו ואמור להישאר איתנו בעונה הבאה. חביב שוער צעיר ומצוין, נראה טוב באימונים, ואני חושב שגם היום הוא היה לא רע. נשב ונבחן את השערים, אבל הוא הרוויח את הדקות שלו ביושר. אני חושב שהוא ראוי לקרדיט, אנחנו מנצלים את הפלייאוף העליון כדי לראות מי יכול להתמודד עם הרמה הזאת. יש לנו את הפריבילגיה הזו, כמו שנתנו היום לבלם מהנוער לפתוח".

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה: "במחצית הראשונה שיחקנו בצורה יוצאת מגדר הרגיל. במחצית השנייה לא חילקנו כוחות נכון. במחצית הראשונה לחצנו בצורה פנטסטית. יש פה שחקנים שחזרו היום לשחק אחרי הרבה זמן. אני נוטה לקחת הפעם את התירוץ שהם התעייפו קצת. אלה שלוש נקודות חשובות מאוד. מכבי נתניה חיה, בועטת ונושמת. עכשיו אנחנו מחכים לגמר וקודם כל להפועל באר שבע. אנחנו מנסים לשדר שעד 15 במאי יש 24 ימים ואנחנו צריכים לשחק בעוד חמישה משחקים בפלייאוף. אני שמח שהיום במחצית הראשונה הדברים עבדו והכנסנו את הוקה לעניינים. אני מקווה שנוכל להמשיך ביכולת הזו ביום ראשון. אנחנו נוטים לשפוט מהר שחקנים בלי לדעת דברים, הוקה לא שיחק מאז ספטמבר והכנסנו אותו לאט לאט לעניינים. הוא שחקן אדיר. הוא לא שיחק הרבה זמן 90 דקות, אני שמח שהוא כבש פעמיים".

גיבור הניצחון של נתניה יאהמיר הוקה: "ידעתי שיש ציפיות ממני וידעתי שייקח לי זמן כי לא שיחקתי במשך ארבעה חודשים לפני שהגעתי לפה. אני שמח שכבשתי שני שערים והיה לי משחק טוב. כמובן שמצפים להרבה ממני, אבל לפעמים קשה להשתלב כשאתה לא מגיע בכושר הכי טוב. אני משתפר מיום ליום. לא שיחקתי הרבה זמן וזה ברור שייקח לי קצת זמן להיכנס לעניינים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully