וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר מודה אחרי התבוסה: אני לא יודע אם לשחקני מנצ'סטר יונייטד אכפת מספיק

יונייטד הובסה 4:0 מול אברטון ורשמה הפסד חוץ חמישי ברציפות, סולשיאר יודע: "צריכים לשנות דברים". גארי נוויל קורא להנהלה: תתחילו להיפטר משחקנים

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

מנצ'סטר יונייטד הובסה הערב (ראשון) 4:0 על ידי אברטון במסגרת המחזור ה-34 בפרמיירליג והסתבכה מאוד במאבק שלה על מקום בין ארבע הראשונות וכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. יותר מזה, הקבוצה ממשיכה לאבד את המומנטום שלה מאז מינויו של אולה גונאר סולשיאר, ואחרי ההדחה הכואבת מאירופה, מגיעה מפלה נוספת בליגה שממשיכה את המגמה המדאיגה: הפסד שישי בשמונת המשחקים האחרונים.

עוד בנושא
מנצ'סטר יונייטד הושפלה עם 4:0 אצל אברטון
ואן חאל שוב נגד סולשיאר: "הוא מחנה את האוטובוס מול כל הגדולות"
שריקות בוז לקוטיניו בברצלונה, ואלוורדה עצבני: "יש הרבה טיפשות"
אחרי עוד שיא היסטורי: "רונאלדו הוא העתיד של יובנטוס", אבל מי עוד?

אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מתבייש. סולשיאר/רויטרס
אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מתנצל. סולשיאר/רויטרס

מספרים

* זה היה הניצחון בהפרש הכי גבוה של אברטון מול מנצ'סטר יונייטד מאז שניצחה אותה 0:5 באוקטובר 1984.

* זה היה ההפסד הגדול ביותר של מנצ'סטר יונייטד מאז שהובסה 4:0 על ידי צ'לסי באוקטובר 2016.

* זה היה הפסד החוץ החמישי ברציפות של יונייטד בכל המסגרות, הרצף הארוך ביותר שלה מאז מרץ 1981 תחת דייב סקסטון.

* יונייטד ספגה העונה 48 שערים בפרמיירליג, הכי הרבה שהיא ספגה בעונה אחת מאז 1978/9 (אז חטפה 63).

* אברטון השיגה העונה יותר נקודות ביתיות מול יריבות מהשישייה הראשונה מאשר כל קבוצה אחרת שאינה בין שש הראשונות (10 נקודות).

* יונייטד לא שמרה על רשת נקייה ב-11 המשחקים האחרונים שלה, הרצף הארוך ביותר שלה מאז 1998.

פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שוב מאכזב. פוגבה/רויטרס

מאמן השדים האדומים אולה גונאר סולשיאר אמר בסיום: "הפסדנו בכל ההיבטים ובכל מקום במשחק. הדבר היחיד בו ניצחנו את אברטון - בעצם אי אפשר לומר שניצחנו אותם - זה בתמיכה הפנטסטית שקיבלנו, ואני רק רוצה להתנצל בפני האוהדים על התצוגה שלנו. היינו פנטסטיים לאורך שלבים רבים וזה ליגה קשה ומשימה קשה להיכנס לטופ 4, לא כל שכן לזכות באליפות. יש שש קבוצות למעלה ואברטון גם רוצה להיות שם. אנחנו יודעים שיש לנו משימה קשה והרבה עבודה לעשות. אנחנו צריכים לעשות את זה ביחד, אנחנו צריכים להתעשת כי היום זה לא היה טוב מספיק. זו לא היה מנצ'סטר יונייטד ראויה.

"אנחנו צריכים להתחיל מאיזושהי נקודה וניתן את כל מה שיש לנו בארבעת המשחקים שנשארו, מחכים לנו משחקים גדולים עם סיטי וצ'לסי שמגיעות לאולד טראפורד. אנחנו יכולים עדיין להפוך הכול. בכדורגל, כמו בחיים, הדברים יכולים להשתנות מהר. אנחנו צריכים לשנות את הדברים. אנחנו צריכים לשחק כדורגל כמה שיותר מהר כדי לשכוח ממה שהיה פה היום. כולם כמובן יכולים להגיד שזה לא טוב מספיק, לא מתאים לרמה של קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. אנחנו מתנצלים שוב בפני האוהדים".

סולשיאר, שרק ביום שישי אמר שחלק משחקני הקבוצה צריכים קריאת השכמה, נשאל אם לדעתו לשחקנים שלו אכפת מספיק כדי לשחק במנצ'סטר יונייטד, וענה: "אני לא יודע. צריך לשאול אותם. אני שאלתי אותם, ולא תקבלו את התשובה ממני, אבל אם אתה רוצה לשחק עבור המועדון הזה, צריכה להיות לזה יותר משמעות. אי אפשר לשנות את כל הסגל. צעד אחרי צעד. אני הולך להצליח כראן, ויש פה שחקנים שלא יהיו חלק מזה".

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
שוב מאכזב. דה חאה/רויטרס

שחקן העבר של יונייטד והפרשן גארי נוויל אמר אחרי המשחק: "אולה גונאר סולשיאר היה צריך ללכת אל האוהדים ולהתנצל בפניהם. לפני כמה שבועות אמרתי שהאוהדים תמכו במוריניו אבל בסופו של דבר רצו שיילך. הם לא רוצים שסולשיאר יילך ולא הולכים לצאת נגדו עכשיו. השחקנים עכשיו צריכים להבין שהראש שלהם על הפרק. צפיתי אתמול במנצ'סטר סיטי ולשם מנצ'סטר יונייטד מכוונת להגיע. ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג, קווין דה בראונה ודויד סילבה הם שחקנים הרבה יותר טובים מאלה שיש במנצ'סטר יונייטד וגם עובדים פי שניים יותר קשה.

"היה מביך לראות חלק משחקני מנצ'סטר יונייטד במשחק היום. אני רותח מזעם. אני מאמין שאולה שיידע לעשות את מה שצריך. המועדון צריך לתמוך בו, אבל יש בעיה גדולה וההופעה היום הייתה רקובה. אני לא צריך לנקוב בשמות, כולם יודעים על מי אני מדבר. הם בעיתונים בכל יום, הם ברשתות החברתיות כל הזמן. אם לשחקנים האלה אין את הגישה כדי לרוץ כל הזמן, תיפטרו מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully