וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקות בוז לקוטיניו בברצלונה, ואלוורדה עצבני: "יש הרבה טיפשות"

הברזילאי שוב זכה ליחס "מיוחד" מהקהל, המאמן טען שהתקשורת מנפחת: "האוהדים איתו, והוא עם האוהדים". אלבה "רוצה אליפות כמה שיותר מהר", בברצלונה מתלהבים: מסי בדרך להישג כפול

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך
שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
חוגגים ניצחון נוסף. שחקני ברצלונה/רויטרס

האליפות השנייה ברציפות קרובה מתמיד. ברצלונה גברה אמש (שבת) 1:2 על ריאל סוסיאדד והיא מרוחקת רק שש נקודות מהתואר. אם היא תנצח את אלאבס ביום שלישי ואתלטיקו מדריד תפסיד לוולנסיה ביום רביעי, בארסה תחגוג כבר באמצע השבוע. ואם לא, אז כנראה שקצת אחרי זה.

ברצלונה לא הרשימה אתמול, אבל שערים של קלמון לנגלה וג'ורדי אלבה הספיקו נגד יריבה שרגילה לחזור מקאמפ נואו עם הזנב בין הרגליים; ריאל סוסיאדד לא ניצחה את ברצלונה בחוץ מאז ה-1:3 ה-18 במאי 1991, כשבחוד שלה מככבים וגם כובשים דליאן אטקינסון עליו השלום וג'ון אולדריג' יבדל"א.

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה 1:2 את ריאל סוסיאדד ושמרה על פער תשע בפסגה
אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את אייבר והגדילה את הפער מריאל
יובנטוס ניצחה 1:2 את פיורנטינה והבטיחה את האליפות השמינית ברציפות

ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. רויטרס
מבקש הערכה. אלבה/רויטרס

"המשחק היה קשה, הגענו אחרי שעשינו מאמץ אדיר נגד מנצ'סטר יונייטד וניסינו לשמור על אותה ברמה. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב", אמר כובש שער הניצחון, ג'ורדי אלבה, "אנחנו רוצים לזכות באליפות כמה שיותר מוקדם. יכול להיות שזה נראה קל בגלל היתרון הגדול שלנו בטבלה, אבל אנשים צריכים להעריך את העבודה הקשה שאנחנו עושים".

אחד ממוקדי תשומת הלב במשחק היה פיליפה קוטיניו. הברזילאי התחיל את המשחק על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-72 במקום עוסמאן דמבלה - לצלילי שריקות רמות וקריאות בוז מהיציעים. אוהדי ברצלונה לא שכחו לקוטיניו את הג'סטה אחרי שכבש נגד מנצ'סטר יונייטד (סתם את האוזניים כתשובה לביקורת עליו) ואמש גבו את החוב.

נלסון סמדו הגן על הברזילאי ואמר ש"כולנו איתו ב-100 אחוז. אני לא מבין למה הם שורקים לו בוז". לעומתו, המאמן ארנסטו ואלוורדה התייחס לסוגיה הבוערת בביטול: "אין באמת קרע בינו לבין האוהדים. נותנים לזה הרבה נפח ומקדישים הרבה תשומת לב כי זו ברצלונה, ובברצלונה שמים פוקוס על דברים לא חשובים לעתים קרובות. יש הרבה טיפשות סביב ברצלונה. קוטיניו עם הקהל והקהל עם קוטיניו". גם ג'ורדי אלבה טען שה"סכסוך" בין קוטיניו לאוהדים נופח, ואמר ש"אני דווקא שמעתי את הקהל מעודד אותו היום".

העיתונות הקטלאנית התלהבה מהניצחון הקשה, דווקא ביום שבו שחקני ההתקפה לא בולטים וליאו מסי לא בשיאו. הפרעוש העלה אמש את מאזן הבישולים שלו בליגה הספרדית העונה ל-13, וקרוב לוודאי שיוכתר בסיום העונה גם כמלך הבישולים. לצד השערים שכבש (33, מספר שמציב אותו גם בראש הטבלה הזו, כמובן), הוא מעורב ישירות ב-46 שערים ב-30 משחקי ליגה העונה. "גם כשהוא לא בשיאו, מסי מתקרב להישג כפול", נכתב ב"אל מונדו".

פיליפה קוטיניו, ברצלונה. GettyImages
הסערה נמשכת. קוטיניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully