וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד שיא היסטורי: "רונאלדו הוא העתיד של יובנטוס", אבל מי עוד?

הפורטוגלי הגיע ל-30 תארים בקריירה, הפך לראשון שזוכה באליפויות באנגליה, ספרד ואיטליה, ובעולם הכדורגל חגגו איתו. ביובה מבטיחים: אלגרי ודיבאלה יישארו, העונה הבאה תהיה יותר טובה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

תגידו מזל טוב לכריסטיאנו רונאלדו. שיאן הניצחונות, השערים והבישולים בליגת האלופות, מי שהפך לשחקן היחיד אי פעם שזוכה בצ'מפיונס חמש פעמים, כתב אמש (שבת) שוב את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל עם שיא חדש: הוא השחקן הראשון אי פעם שזוכה באליפויות בשלוש הליגות הבכירות בעולם - האנגלית, הספרדית וכעת האיטלקית.

רונאלדו ציין את השיא ההיסטורי עם הצהרת כוונות ברורה, כשאמר ש"אני נשאר ביובנטוס ב-1,000 אחוז", זאת על רקע דיווחים שצצו השבוע לפיהם הוא לא מרוצה ועשוי לעזוב כבר אחרי עונה אחת בטורינו, בניגוד לציפיות המוקדמות.

"לדעתי יש לנו הספק טוב מאוד ביחס לשנה ראשונה", אמר רונאלדו אמש. "זכינו באליפות איטליה ובסופר קאפ האיטלקי, ולא צריך להקל בזה ראש". כמובן שבאיטליה ציפו מהכוכב הפורטוגלי לסחוב את הגברת הזקנה להישג משמעותי יותר בליגת האלופות, אבל נראה שיש תמימות דעים ביובנטוס - זה אולי לא קרה השנה, אבל זה יקרה - עם רונאלדו - במוקדם או במאוחר.

"אין שום ספק שרונאלדו יהיה פני העתיד של יובה", הבהיר אמש גם המנהל הספורטיבי של הקבוצה פאביו פטריצ'י. "הוא יהיה כאן ויצעיד אותנו לעוד הרבה הישגים, כולנו בטוחים בזה".

בנוסף, אישרו ביובנטוס שגם מסימיליאנו אלגרי ופאולו דיבאלה יישארו. "הנשיא כבר דיבר עם אלגרי והוא הבטיח לו שיישאר. אין יותר ברור מזה", אמר על המאמן, בעוד בנוגע לחלוץ הבטיח: "כמובן שהוא נשאר. נורמלי שנרצה שחקנים ברמה ששלו ביובנטוס".

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו: "עונה ראשונה מוצלחת, אני נשאר ביובה ב-1,000%"
יובנטוס ניצחה 1:2 את פיורנטינה וזכתה באליפות השמינית שלה ברציפות

רונאלדו הגיע ל-30 תארים בקריירה

גם בספורטינג חגגו עם רונאלדו את ההישג ההיסטורי

צפו בחגיגות של יובנטוס בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully