וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "עונה ראשונה מוצלחת, אני נשאר ביובה ב-1,000%"

כוכב יובנטוס חגג את האליפות השמינית שלה ברציפות: "עונה מוצלחת, אנחנו שמחים. אי אפשר לנצח תמיד". וגם: המספרים

מתוך הטוויטר

ברכות ליובנטוס. הביאנקונרי ניצחו הערב (שבת) 1:2 את פיורנטינה בבית והבטיחו אליפות שמינית ברציפות בזכות פער של 20 נקודות מנאפולי השנייה, לה נותרו רק עוד שישה משחקים עד לתום העונה. המשחק נפתח רע מבחינת יובה, שנקלעה לפיגור כבר השישית משער של ניקולה מילנקוביץ', אבל נגיחה של אלכס סנדרו (37) ושערי עצמי של חרמן פסלה (53) הפכו את התוצאה וסידרו לקבוצה של מסימיליאנו אלגרי ניצחון 28 העונה ואליפות שמינית ברציפות. אולי, אולי זו גם נחמה פעוטה אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות על ידי אייאקס ביום שלישי.

עוד בנושא:

יובנטוס ניצחה 1:2 את פיורנטינה וזכתה באליפות השמינית שלה ברציפות

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
שתה, לבריאות. רונאלדו/רויטרס

המספרים

* יובנטוס הפכה לשיאנית האליפויות ברציפות בחמש הליגות הגדולות באירופה (איטליה, גרמניה, צרפת, ספרד ואנגליה) עם שמונה כאלה ברציפות. בכך היא עקפה את ליון, שהייתה צמודה אליה עם שבע ברציפות שהשיגה בין 2001/2 ל-2007/8.

* מסימיליאנו אלגרי הפך למאמן הראשון שזוכה בחמש אליפויות ברציפות בסרייה A כיוון ששלוש הראשונות הושגו על ידי אנטוניו קונטה.

* לאלגרי יש בסך הכול שש אליפויות כיוון שזכה בסקודטו גם עם מילאן. הוא ניצב במקום השני מבין המאמנים מבחינת זכיות באליפויות כשרק ג'ובאני טרפאטוני מקדים אותו עם שבע. הוא עקף את פאביו קאפלו ומרצ'לו ליפי, שזכו בחמישה תארים כל אחד.

* יובנטוס השוותה את שיא הזכייה המוקדמת ביותר באליפות כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה. אינטר של 2006/7 גם זכתה באליפות חמישה משחקים לסיום העונה.

* זה היה משחק הליגה ה-150 ששוחק באצטדיון יובנטוס החדש, יובה ניצחה ב-127 מהם.

* כריסטיאנו רונאלדו הוא הכדורגלן הראשון אי פעם שזוכה באליפות באנגליה, ספרד ואיטליה.

* אנדראה ברצאלי, שכבר הודיע שיפרוש בסוף העונה, השלים זכייה באליפות תשיעית בקריירה - שמונה באיטליה ואחת בגרמניה (עם וולפסבורג ב-2008/9).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני יובנטוס חוגגים את מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
עבר את ליפי וקאפלו. אלגרי/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו אמר: "לדעתי, זו הייתה עונה ראשונה טובה מאוד והסתגלתי היטב. זכינו באליפות ובסופרקאפ האיטלקי, וזה דבר שלא קל להשיג. זו הייתה שנה של הצלחות, אנחנו שמחים. אי אפשר רק לנצח כל הזמן. הרגשנו שיכולנו לעשות יותר ורצינו לנצח, אבל רק קבוצה אחת יכולה לזכות בליגת האלופות. השנה הבאה היא דף חדש, אבל יהיה שוב קשה מאוד לזכות בליגת האלופות. יש כאן חבורה חיובית מאוד של שחקנים ואני מאמין שהייתה לנו עונה טובה". על עתידו ביובה אמר הפורטוגלי: "אני נשאר ביובה, 1,000%".

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר: "רונאלדו הוא העתיד של יובנטוס. אני בטוח שהוא יצליח יותר אפילו בעונה הבאה".

שחקני יובנטוס חוגגים אליפות. רויטרס
שברו את השיא של ליון. שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully